Néha azért jól jön egy kis roki. Amikor még nem kell fülelni, hogy mikor fordul át a variátor szíj, vagy nem üldöz éppen senki. Persze fejhallgatóval, és nem amikor forgalomban nyomod.
A fiam mopedautójába egy jó nagy hangfalat építettünk be, amikor jött haza az iskolából, és befordult a sarkon, a zenét hamarabb hallottuk, mint a motorhangot. :) Szóval nem lehetetlen túlharsogni a motorhangot...
A gyári flexicső elég hamar szétszakad, de legalább jó drága. 2007-ben építettem be először az Aixam-be 28-as hűtéstechnika flexicsövet (Vibratig, anakonda). azóta se kellett kicserélnem.
Bármelyik hűtéstechnika szaküzletben lehet kapni. Legutóbb 12e Ft-ért vettem valakinek, már nem emlékszem kinek is kellett, mert nem talált boltot a közelben.
Ha beírod az oldalsó keresőbe a vibratig vagy az anakonda kifejezést, a kereső kidobja a leírást, hogyan építettem be.
Sajnos a kipufogóm kezd megint kifújni. Át van hegeszve a motornál azt hiszem 32-es csőre és a flexicső olyan porszívócső-szerű, nem a szövetes. Amikor megvettem, konkrétan két vagdalthúsos dobozzal volt rászorítva a csőre. ezt kicseréltem széles biilincsre és alatta kikentem bosal kipuszerelő pasztával, ami cement keménységűre köt és mostanra kirepedezett.
Szóval hogy nem tudtok-e valami olcsó flexi cső beszerzési forrást? Valami ilyesmi kéne, de ennél olcsóbban
Csak azt a reisser csavaros c..ány megoldást mellőzd!Ha más nem vegyél egy tubus fbs-t,és azzal ragaszd be a műanyag lapot.Azzal a váltónál levő lapot is hozzá tudnád ragasztani a szövethez is.A műszerfalról meg levehető ha később módosítani kell.Utána újra felragaszthatod.Ha hátulról bekened,nem is fog látszódni semmi a ragasztásból.Vagy tegyél valami műanyag kupakot a csavar fejére.Amúgy jó lesz!
Némi módosítást hajtottam végre a "kardánboxon"- vagy minek nevezzem - is. -
Kidobtam belőle a hamutartót - úgy sem dohányzok :-D - és tettem oda egy kis műanyag lapocskát egy kapcsolóval, innét lehet lesz majd nyitni a csomagtartót:
A Dunaföldvári Aixam 400 as mopedautónak nincs papírja úgy hirdetik az autós oldalon de van rendszáma akkor van papírja és biztostása is ennek a járműnek.
A Dunaföldvári Aixam 400 as mopedautónak nincs papírja úgy hirdetik az autós oldalon de van rendszáma akkor van papírja és biztostása is ennek a járműnek.
Már keresgéltem a műhelyben, de nem találtam sehol a kibelezett irányváltókat. Még a garázsban lehet, van ott egy láda alkatrészem a habosító szerszám mögött, de elé van pakolva egy szétbontott Aprilia AF-1, meg egy félig összerakott postás Suzuki, és egy Trophy MZ. Habosítani majd akkor fogunk, ha legalább 20 fok lesz stabilan, akkor majd folytatom a kutatást. :)
Mivel nincs aktuális komolyabb konkrét téma, muszáj valahogy tartani a kapcsolatot a fórumtársakkal nem?
Jobb lenne, ha senki nem írna semmit?
Tudom, hogy az én "problémáim", javítgatásaim nevetségesek a komoly műszaki átalakításokhoz, komoly javításokhoz képest, de nekem ennyire futja a tudásomból, hozzáértésemből e téren.
Igen sajnos szobamacskaként ivartalanitaní kell,bár szeretettel kárpótoltuk,látszólag teljes életet élt, DE hát csajok nélkül....:):) emiatt sem,meg a 18 évi intenzív takarítás miatt sem lett másik....
No sicc ! cica rovat:):):)Talán megbocsájható ,bizonyitandó,hogy a mopedautósok békés,állatszerető emberek