Keresés

Részletes keresés

Dante001 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 10393

24 a korhatár buszra, ha még nincs meg neki, 23.5 évesen lehet elkezdeni a tanfolyamot.

Előzmény: .BPO-346. (10388)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.01.13 0 0 10392

Ok, koszonom!

Előzmény: Avirat (10391)
Avirat Creative Commons License 2015.01.13 0 0 10391

Részleteket sajnos nem tudok, nem találkoztam a személyzetissel, de itt lehet érdeklődni:

thbudapest@vt-arriva.hu

Előzmény: .BPO-346. (10388)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 10390

Csak részben.

Előzmény: Törölt nick (10389)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 10389

Ez sem feltétlenül igaz.

Előzmény: Törzs utas (10386)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.01.12 0 0 10388

Szia,

Ocsemet lehet erdekelne a dolog, es meleg szivvel ajanlanam ot. 

Mi a korhatar, amivel jelentkezni lehet?

Előzmény: Avirat (10361)
venuto Creative Commons License 2015.01.12 0 0 10387

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9170160

 

Lengyel--magyar  két  jó  barát, együtt  harsol , s issza  borát  !

Törzs utas Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10386

??????? Nem arra írtam az anyagi okott...!! tudjuk, hogy az utasok szempontjából utálják a 9-est.. 1-2 személy van csak ott aki 1,5 éve végig járja, de a többi kocsin mindig változnak az emberek bár a kocsik a km miatt vándorolnak? 765 pl mostanság már 7E, 9-esen meg elég sok az új kocsi megint.

Előzmény: Törölt nick (10385)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10385

Általában nem anyagi okok miatt nem szeretik az emberek a 9-t.

Előzmény: Törzs utas (10383)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10384

Adom, de akkor kapjanak kijelzőt is! :D

Előzmény: Dante001 (10382)
Törzs utas Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10383

Ez már is meglátszik azon, hogy milyen a csapat összetétele, és mennyit keresnek, így folyton cserélődnek. Milyen érdekes, hogy a 9-es vonalról mennyien menekülnének. :) Kár volt 2013 május elsején ezt a hosszú 9-est erőltetni :) Ha megfizetnék ott az embereket, és jobb óra bérrel, akkor talán mennének oda is, és nem csak az ex ... emberek vannak ott.

Előzmény: Avirat (10345)
Dante001 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10382

...vagy fel is lehet újítani őket bilikékre, aztán rakni beléjük valami netről beszerzett ZF 5 HP váltóval... :D

Előzmény: Dante001 (10381)
Dante001 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10381

Mintha még nem írtak volna ki szolgáltatói tendert használt buszokkal..a meghosszabbított MAN és Localo szerződés is pont ilyen volt. De az csak egy opció, nekem mindegy mi jön helyette, új vagy használt, csak takarodjanak már ezek a MAN-ok a fővárosból.

Előzmény: IAtilla (10380)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10380

Tegyük fel, hogy lejár a szerződés, és kivágják a MAN-okat. Eddig oké. De hogy jönnek a képbe az általad javasolt használt buszok?

Előzmény: Dante001 (10379)
Dante001 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10379

A szerződés lejár egyszer, nem is olyan későn.

Előzmény: IAtilla (10378)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10378

Nem látom az összefüggést. Attól, hogy vesznek még több használt Citarót, hogy tudják kiváltani a MAN SL-eket szolgáltatási szerződés híján? :)

Előzmény: Dante001 (10375)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10377

Konkrét vonalcsoport – tudtommal – nincs kikötve. A szerződésben a szolgáltatási terület van meghatározva: IX., XI., XXI., XXII. kerület. Ez mondjuk nagyban befolyásolja a szolgáltatott vonalakat. Hogy miért pont ezekre a kerületekre esett a választás, fogalmam sincs, talán az önkormányzatokkal volt némi egyeztetés. A C2-esek nyilván azért lettek jobban szétszórva, hogy mindenhol meglegyen a kellő alacsonypadlós arány. Annak, hogy Dél-Budán vannak tisztán VT-s vonalak, szerintem mindössze annyi az oka, hogy egyedül itt szolgáltat a VT magaspadlós kocsikkal, ezért praktikusan nincs is szükség ezeken a vonalakon más szolgáltató bevonására.

Előzmény: Nbbarcs (10374)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10376

Ja. Ha mást nem, vegyék meg az ex-Blekingetrafiken-es LE és LE MÜ Citarokat (természetesen a háromajtósokat).

Előzmény: Dante001 (10375)
Dante001 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10375

Folytassák inkább csendben ezt a használt Citaro vásárlást, és szépen lassan vágják ki a MAN-okat.

Előzmény: Nbbarcs (10374)
Nbbarcs Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10374

Nyilván. Viszont valami oka van, hogy így akakult, és miközben a 150 C2-est szétszórták a vonalak között, és pesten is vegyesben járnak a BKV-VT kocsik (Bogáncsos Localokra gondolok) addig Dél-Budán megmaradtak tisztán VT-s vonalak. (És nem csak a 114-es család, hanem 141-150-250-258 csapat is). Érdekes lehetne ezt is tudni miért,  lehet hogy a tenderben annak idején ki lett kötve a vonalcsoport (mármnt a BKK-s hosszabbításkor)?

 

De félre ne értsd, ha kelenföldi 415-ösök, kisvolvók vagy v127-esek, esetleg délpesti VanHool-ok jelennek meg a vonalon se fogok dugámba dőlni. :)

Előzmény: IAtilla (10371)
KápCity Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10373
BKVs conectok aligha, mert Cinkotára mennek. Legalábbis a bkvsban mintha ezt írták volna.
Előzmény: nemeza (10372)
nemeza Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10372

Ha átadnak az említett kiszervezéssel újabb vonalakat, akkor lehet selejtezni a BKV-nál is, de a felszabaduló kocsikkal akár lehet a MAN SL selejtezést is pótolni..

Ha BKV-s Conectok jönnek a 114-esre a VT-s Citarokkal felváltva - és beesik egy-két 415-ös, szerintem még mindig jobban jár a környék, mint a MAN SL-ekkel :)

Előzmény: IAtilla (10371)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10371

Akkor gondoljuk tovább reálisan. Nem lenne ésszerű ahhoz igazítani bármilyen beszerzést vagy selejtezést, hogy a 114-est évek óta egyetlen szolgáltató üzemelteti.

Előzmény: Nbbarcs (10370)
Nbbarcs Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10370

Ha reális akarok lenni, akkor valóban menniük kellene, csak kérdés mi jönne helyettük. A kiadás felét nem fedi le a "Nagytéténytől Csepelen, Pesterzsébeten, Kőbányán, Soroksáron keresztül Rákosmentéig" terület, tehát vagy átcsoportosítanak Localokat-C2-ket, vagy megszűnik a jópár év óta tartó VT egyeduralom pl a 114-es családon.

 

Vagy persze akár le is lehetne hívni az opciós 45 buszból a kiváltásukra...

Előzmény: Dante001 (10368)
nemeza Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10369

Szerintem ne hozzuk fel ezt a vitát. Télen a fűtés miatt az SL a nyerő. Hangerőben egy 260-assal van pariban.

Előzmény: Dante001 (10365)
Dante001 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10368

Az SL-ekre amúgy is csak 1 évvel hosszabbítottak szerződést ha jól homálylik.

Előzmény: Törölt nick (10367)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10367

Erre én is kíváncsi leszek, de ha tartani akarják a tervet, hogy 2016 után szóló buszból ne legyen magaspadlós forgalomban - maximum vésztartalékként - akkor lassacskán menniük kell.

Előzmény: Dante001 (10351)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10366

Szerintem a fűtés általában jobb az SL-eken, ami azért télen nagy előny. Ettől függetlenül idén már nem lenne rossz megszabadulni tőlük.

Előzmény: Dante001 (10365)
Dante001 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10365

Mindkettő nagyobb komfortot kínál mint egy SL kb :D

Előzmény: fórumozó034 (10364)
fórumozó034 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 10364

Remélhetőleg nem, először az IKARUS 415-ösök, majd a 260-asok selejtezése lenne a logikus döntés.

Előzmény: Dante001 (10351)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!