Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158380
ez szép, de mondj pl. valami hivatalos mérési, vagy minőségi szabványt, ami a bringákra vonatkozik. mondjuk arra például, hogy az üléscsőnek mekkora erőt kell elviselnie?

a működőképes fék és a kötelező fényvisszaverők elég csekélyen műszaki paraméternek (merthogy ilyen alap dolgok vannak csak kötelezővé téve) ;)

egy villamos berendezésnél lehet vizsgálni az elektromos szigetelést, egy bringán vajon mivel teszteled, hogy mennyire fog a fék, vagy hogy 2 hónap alatt szétesik a műanyag csapágy a pedálban?
ha van rá garancia, onnantól nincs mibe belekötni.

egy autónál van tesztpad, oda fel lehet dobni és ha nem jók az értékek, akkor nem megy át a műszaki vizsgán (általában persze). de egy bringánál nincs.


volt erről szó anno a németeknél. szintén benzinkút szintű gagyibringák. náluk! (pedig náluk kemény a fogyasztóvédelem, TÜV stb.) is olyan értékek vannak megadva mondjuk egy kormányra, hogy azt akár egy partvisnyéllel hozni lehet. asszem 15 kilogrammnak megfelelő törési erő.
a riportban egy csávó perelte be az áruházat, mert a kocsibejáróról elindulva eltört a fék és nekirohant egy arra jövő autónak. a másik emberkének meg a járdáról lejőve a villája tört ki.
az áruház nem fizetett, mert az ottani TÜV határok szerint a bringa megfelelt.

nálunk még ilyen sincs. még egyszer mondom, ez nem autó, vagy motor, amire vannak szigorú szabványok és ha nem teljesíti nem kerülhet forgalomba.
Előzmény: Butch Cassidy (158368)
gyuri62 Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158379
a francba, ezért nem jött össze akkor a 45-ös átlag..............arra a nyomorult 50 méterre tartalékoltam....... :)))) 
Előzmény: Pinyo (158378)
Pinyo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158378

"Szeretném viszont megkérdezni, a fordító Kisorosziban hol volt? Meg tudja valaki mondani, lehetőleg minél pontosabban? És még annyit, hogy a forgalom le volt-e zárva a verseny idejére vagy autóforgalomban kellett menni?"

 

Fordító: Kisorosziban nem mentünk be már a házak közé. Majdnem a baloldali első háznál kellett fordulni. A cél viszont 50 méterrel odébb volt, mint a rajt, így a visszaút rövidebb volt. Az út lezárva nem volt, de minimális volt a forgalom.

Előzmény: princzp (158349)
Butch Cassidy Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158377
Dehogynem. Igaz, elsősorban a veszélyességre (pl. érintésvédelem) utaznak, de szerintem az első járdázáskor kitörő teló nyugodtan beleférne a scope-ba...
Előzmény: Törölt nick (158375)
Stms Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158376
Ja. Azért van ott Ikeaszék, meg öngyújtó...
Előzmény: Törölt nick (158375)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158375
Az a közegészségügyhöz tartozik. A műszaki dolgokra ez nem vonatkozik. Ha jól tudom nincs ilyen ezen a területen.
Előzmény: Butch Cassidy (158370)
Pinyo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158374

Mielőtt még szívrohamot kapnál, a cikk dátuma: 04.01 :-)

Előzmény: Fishtax (158373)
Fishtax Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158373

A képeken nem jól látható részeken vajon mivel szerelhették fel ezt a bringát, hogy derék keleti szomszédaink 260 ezer forintot mernek kérni egy 3x6 sebességes városi bicikliért??? Nem beszélve a leendő 21(!) sebességes versenygépről 420 ezerért...

 

(Imádom ezeket a megfogalmazásokat kerékpáros írásoknál: lengéscsillapító, kemény felfüggesztés, professzionális pedál. :-) )

 

robi

Előzmény: dhpage (158367)
NagySün Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158372
Csütörtöki Tájbringa legfrissebb

Egyelőre kitart az idő, legalábbis fenn a hegyen még nem esett.

A pályák a szezonkezdetre való tekintettel kifejezetten lightosak. ;-)
(7.3km és 3.8km légvonalban)

A rövid pálya akár (nagykerekű) babakocsival is könnyedén teljesíthető!

Minden kezdőt szívesen látunk!


Előzmény: NagySün (158260)
Stms Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158371
Optikailag le köll olvasni, majd összeadogatni. Hajnalban nem bírtam túl részletesen kattogtatni (kivéve a Biatorbágy előtti szakaszt, ahol a gugli az ótópályára vitte rá Kacsa olvtársat).
Előzmény: J.K.F. (158360)
Butch Cassidy Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158370
Előzmény: Törölt nick (158369)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158369
Nem akarok horror részleteket mesélni. Szerintem nincs olyan fogyasztóvédelem amire Te gondolsz. Annak idején a KERMI dolga volt ez. Ma már -ha van is- , nincs semmilyen hivatal, ami megakadályozhatná az ócska cuccok piacrakerülését.
Ahogy mondani szokták, a magyarok nagyon "árérzékenyek". Sőt ahogyan azt valaki előttem elmondta, sznobok is, akik hisznek az új, árúk minőségében.
Előzmény: Butch Cassidy (158368)
Butch Cassidy Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158368
Távol álljon tőlem, hogy védjem a kínai ipart vagy akár a tescót, csak valahogy mindig úgy képzelem, hogy ami annyira gagyi, hogy a parkoló végéig sem jut el, az nem lehet piacképes. Egy dolog a vásárlók haragja, de létezik piacfelügyelet meg fogyasztóvédelem is, állítólag.

Bár tegnap szétnéztem a megújult Testbike-on és olvastam érdekeseket. A 25000-res Eggbeater SL is csúnyán megkapta a magáét. Erre mondjuk marha jó ez a site, ha eddig lett volna olyan ötletem, hogy Eggbeatert vegyek, hát lemondtam róla. :)
Előzmény: dhpage (158366)
dhpage Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158367
de itt egy márkás. annak, aki anno a porsche bringa árát sokallotta ;)

http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&placein=econet&nID=364773
Előzmény: dhpage (158366)
dhpage Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158366
soha nem mertem ilyennel menni, de azokból a romokból, amiket a szervizekben láttam azt a következtetést vontam le, hogy nem is fogok :)))
de volt olyan is, amin zsír újonnan eltört a váltókar (nem kisgyerek ugrált rajta, hanem komoly felnőtt alatt használat közben), hátsó teleszkóp törés, kerékcsapágyak alapesetben szétmennek, középcsapágy, váltó.

a csuklópontok az össztelósokon horror. egy 8-as csavar, de semmi csúszópersely, vagy netán csapágy. össze van csavarozva 2 darab vas.

szerinted ki lehet hozni eladási árra (a kínai eladási ára, nem a teszkós mesterséges akciós ár) 8-9 ezret egy ilyen gépre? mert a kínai katalógusban ez szerepel. igaz 900db-os tételnél, de akkor is.
Előzmény: Butch Cassidy (158361)
dhpage Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158365
nagyon kevés ideje vannak igazi kerékpárutak (pl. váci). ezekhez kell a hozzászokás és a mentalitás változás. ez külföldön sokkal régebb óta létezik, így náluk a kultúrája is megvan.

szerintem idővel jobb lesz, legalább is reménykedek :)
Előzmény: Törölt nick (158362)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158364
Bocs. Tényleg ennyire ócskák.
Előzmény: Törölt nick (158363)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158363
Igen. :-)
Előzmény: Butch Cassidy (158361)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158362
Én úgy vettem észre, hogy ez a megosztottság mindenütt jelen van. Ha kimozdulok a négy fal közül, rögvest szembetalálkozom valakivel, akinek útban vagyok vagy aki nekem van útban. Ha csak én érezném így, nyilván magamban keresném a hibát, de mindenki erre panaszkodik. Ez attól is teljesen független, hogy valaki gyalog vagy valamilyen járművel halad.
Minél lassabb valaki, annál bambább (ez alól én sem vagyok kivétel). Éppen ezért mindegy, milyen a bicikliút - erre Vác a legtipikusabb példa, mert ott van bőven hely mindkettő számára -, a gyalogost nem érdekli a biciklis. Az autóst zavarja, és mi egymás között - a sebességkülönbség és egyáltalán a kerékpározás miértje (pl. horgászni járni vagy sportolni) - is zavarhatjuk egymást, ha összetelálkozunk.
A végére hagytam a "csattanót". Az egész "játék" egy tandemhez hasonlítható. Mindenkinek egyszerre kéne türelmesnek lennie, mert akkor elmúlna ez az "egymásramorgunk" állapot.
Lehetséges ez?? :-)
Előzmény: dhpage (158350)
Butch Cassidy Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158361
Komolyan kipróbálnék egy ilyet. Vajon tényleg annyira szar, mint ahogy leírják, vagy azért van ebben egy csöpp sznobizmus?
Előzmény: Pinyo (158358)
J.K.F. Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158360
Ööööö, és akkor mennyi is ez alapján a szintemelkedés? :o)

Én úgy vettem észre, hogy a szintemelkedést "érdekesen" számolja, mivel:
- levonogatja belőle a szintcsökkenéseket is, így a vége 0m lesz egy ilyen körtúra esetén
- csak a kérdéses szakaszok elején és végén méri a magasságot, a szakaszokon belüli "huplikat" nem számolja bele az emelkedésbe

Nekem 7-800m szint jött ki, Mapsource-ban megrajzolva az útvonalat (Turistautak.hu térképkészleten), majd saját programmal feldolgozva a szintgörbét.
Előzmény: Stms (158352)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158359
Azzal nem találkoztam, de az sem semmi. :-)
Előzmény: Mrteo (158357)
Pinyo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158358

Meg is néztem a tesco bike-ról a friss véleményeket

 

Sima Tesco MTB:

http://www.testbike.hu/list2.php?pid=1226

 

Össztelós Tesco XC:

http://www.testbike.hu/list2.php?pid=1439

 

Jó szórakozást, van pár vicces bejegyzés :-)

Előzmény: hefi (158344)
Mrteo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158357
És 2006-os naptárat :)
(Rubena)
Előzmény: Törölt nick (158345)
dhpage Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158356
:))))
Előzmény: SzeZo (158353)
SzeZo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158355
Tudok egy viaduktról Biatorbágyon.
Előzmény: Friczy (158354)
Friczy Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158354
Itt enny híd és alagút van? :)
Előzmény: Stms (158352)
SzeZo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158353
Egy ilyen, karbatett kezes ugatott valamit múltkor, hogy hogy merészeltem olyan közel menni hozzá.
Történt mindez a Rudas fürdővel szemben, ahol az a szép, kövér hírdetőoszlop terpeszkedik. Elfér mellette két bringás, de csak szűken.
Szegény, biztosan megijedt, hogy fellöki egy ilyen kezdő, kocabringás, aki mindkét kezével a kormányba kapaszkodik.
Előzmény: dhpage (158350)
Stms Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158352
Előzmény: 73Kacsa (158339)
Nemozoli Creative Commons License 2008.04.02 0 0 158351
Bizony, a palmatex és egyéb hasonló ragasztók etil-acetát és hasonló oldószerei szépen megeszik a habosított műanyagot...
Éppen emiatt ilyenek ragasztására a legjobb megoldás: ecetsavmentes sziloplaszt... (az ecetsavmentes csak a leendő fejfájás elkerülésére van, míg ki nem szellőzik a sziló :-D )
Előzmény: halaloszto (158347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!