De ott volt egy eke amit te is énis öis belinkelt,ha jól tudom agrosatn volt dunántulon árrát nem tudom 100körül volt kettes,az nem az övé,ha jól emlékszem a barátjáé volt,és ha nem iparkodsz elhozza és felujitja és eladja lajta vagy kühne volt
Gjoni,miért nem vesszük meg neki az a Sárga ekét amit belinkeltél neki!
Ennyit vacilál egy ekén,most nem akarok okoskodni,de már belinkelt már 20-30db ,és nem tud döteni,hogy melyiket vegye meg,ha nem akar gépet cserélni,akkor a kettes jó és szaporábban megy és van nyomatéktatalék!
Teljesen mindegy, milyen generátorod van, a téli- nyári állítással is csak 14 volt lesz, mert az új szabályzók annyira vannak beállítva. A gyári lámpákat meg a 400w-os generátor is elbírja ( a 12db 80w-os halogént meg semmi sem)..
Mert nekem az a generátor van rajta amin nem lehet állítani valami téli töltést! De valamivel kisebb az ékszíj tárcsa akkor már lehet 1300-1400 fordulat meg világítás mellett is visszatöltené az akksit már vagy visszaállna 0-ra!
Azt honnan tudod hogy a 920-as menet közben is lemeríti az akkut? Mínuszt mutat az ampermérő folyamatoson?
Az enyém is ezt csinálja ,de mikor nincs világítás és nappal dolgozol vissza tölti more!Én mér régebbi kiadású mtz-t nem láttam pluszos töltéssel mikor rajta vannak a fogyasztók Tompított munkalámpa ,Ha csak valami spéci autó generátor nincs rátéve ?
Nem baj az ,ha majd meghal a generátor nagyobb teljesítményűt kell rá venni 1500-1700 W-ost A 920-as még menetközben is lemeríti az aksiját !!! A w-t a lényeg nem annyira a fordulat !
Dettó ugyan az mint a kicsiké, nincs köztünk különbség. 6000 óra után is jól tartotta magát, mikor először kuplungoztuk a 1221-est tárcsa hibára gondoltuk, de nem az volt, van egy kis támasztó csapágy a lendkerékben és az volt a hibás.