Ha forr az olaj,akkor azt valami melegíti(nagyon).Ha forró az olaj,akkor csökken a viszkozitása,vagyis kisebb lesz a nyomás.Ha rendesen sikerül megsütni az olajat,utána más normál hőn sem lesz megfelelő nyomás.De mit jelent hogy forr az olaj?
Nyáron mindenki füldugózik, meg prémium bukókat vesz motorkerékpára, és legtöbbet felnyitott sisakkal megyek, hadd jöjjön az a szélhang, motorhang!:-))
Néha azért jól jön egy kis roki. Amikor még nem kell fülelni, hogy mikor fordul át a variátor szíj, vagy nem üldöz éppen senki. Persze fejhallgatóval, és nem amikor forgalomban nyomod.
A fiam mopedautójába egy jó nagy hangfalat építettünk be, amikor jött haza az iskolából, és befordult a sarkon, a zenét hamarabb hallottuk, mint a motorhangot. :) Szóval nem lehetetlen túlharsogni a motorhangot...
A gyári flexicső elég hamar szétszakad, de legalább jó drága. 2007-ben építettem be először az Aixam-be 28-as hűtéstechnika flexicsövet (Vibratig, anakonda). azóta se kellett kicserélnem.
Bármelyik hűtéstechnika szaküzletben lehet kapni. Legutóbb 12e Ft-ért vettem valakinek, már nem emlékszem kinek is kellett, mert nem talált boltot a közelben.
Ha beírod az oldalsó keresőbe a vibratig vagy az anakonda kifejezést, a kereső kidobja a leírást, hogyan építettem be.
Sajnos a kipufogóm kezd megint kifújni. Át van hegeszve a motornál azt hiszem 32-es csőre és a flexicső olyan porszívócső-szerű, nem a szövetes. Amikor megvettem, konkrétan két vagdalthúsos dobozzal volt rászorítva a csőre. ezt kicseréltem széles biilincsre és alatta kikentem bosal kipuszerelő pasztával, ami cement keménységűre köt és mostanra kirepedezett.
Szóval hogy nem tudtok-e valami olcsó flexi cső beszerzési forrást? Valami ilyesmi kéne, de ennél olcsóbban
Csak azt a reisser csavaros c..ány megoldást mellőzd!Ha más nem vegyél egy tubus fbs-t,és azzal ragaszd be a műanyag lapot.Azzal a váltónál levő lapot is hozzá tudnád ragasztani a szövethez is.A műszerfalról meg levehető ha később módosítani kell.Utána újra felragaszthatod.Ha hátulról bekened,nem is fog látszódni semmi a ragasztásból.Vagy tegyél valami műanyag kupakot a csavar fejére.Amúgy jó lesz!
Némi módosítást hajtottam végre a "kardánboxon"- vagy minek nevezzem - is. -
Kidobtam belőle a hamutartót - úgy sem dohányzok :-D - és tettem oda egy kis műanyag lapocskát egy kapcsolóval, innét lehet lesz majd nyitni a csomagtartót:
A Dunaföldvári Aixam 400 as mopedautónak nincs papírja úgy hirdetik az autós oldalon de van rendszáma akkor van papírja és biztostása is ennek a járműnek.
A Dunaföldvári Aixam 400 as mopedautónak nincs papírja úgy hirdetik az autós oldalon de van rendszáma akkor van papírja és biztostása is ennek a járműnek.
Már keresgéltem a műhelyben, de nem találtam sehol a kibelezett irányváltókat. Még a garázsban lehet, van ott egy láda alkatrészem a habosító szerszám mögött, de elé van pakolva egy szétbontott Aprilia AF-1, meg egy félig összerakott postás Suzuki, és egy Trophy MZ. Habosítani majd akkor fogunk, ha legalább 20 fok lesz stabilan, akkor majd folytatom a kutatást. :)