soha nem mertem ilyennel menni, de azokból a romokból, amiket a szervizekben láttam azt a következtetést vontam le, hogy nem is fogok :))) de volt olyan is, amin zsír újonnan eltört a váltókar (nem kisgyerek ugrált rajta, hanem komoly felnőtt alatt használat közben), hátsó teleszkóp törés, kerékcsapágyak alapesetben szétmennek, középcsapágy, váltó.
a csuklópontok az össztelósokon horror. egy 8-as csavar, de semmi csúszópersely, vagy netán csapágy. össze van csavarozva 2 darab vas.
szerinted ki lehet hozni eladási árra (a kínai eladási ára, nem a teszkós mesterséges akciós ár) 8-9 ezret egy ilyen gépre? mert a kínai katalógusban ez szerepel. igaz 900db-os tételnél, de akkor is.
nagyon kevés ideje vannak igazi kerékpárutak (pl. váci). ezekhez kell a hozzászokás és a mentalitás változás. ez külföldön sokkal régebb óta létezik, így náluk a kultúrája is megvan.
szerintem idővel jobb lesz, legalább is reménykedek :)
Én úgy vettem észre, hogy ez a megosztottság mindenütt jelen van. Ha kimozdulok a négy fal közül, rögvest szembetalálkozom valakivel, akinek útban vagyok vagy aki nekem van útban. Ha csak én érezném így, nyilván magamban keresném a hibát, de mindenki erre panaszkodik. Ez attól is teljesen független, hogy valaki gyalog vagy valamilyen járművel halad. Minél lassabb valaki, annál bambább (ez alól én sem vagyok kivétel). Éppen ezért mindegy, milyen a bicikliút - erre Vác a legtipikusabb példa, mert ott van bőven hely mindkettő számára -, a gyalogost nem érdekli a biciklis. Az autóst zavarja, és mi egymás között - a sebességkülönbség és egyáltalán a kerékpározás miértje (pl. horgászni járni vagy sportolni) - is zavarhatjuk egymást, ha összetelálkozunk. A végére hagytam a "csattanót". Az egész "játék" egy tandemhez hasonlítható. Mindenkinek egyszerre kéne türelmesnek lennie, mert akkor elmúlna ez az "egymásramorgunk" állapot. Lehetséges ez?? :-)
Ööööö, és akkor mennyi is ez alapján a szintemelkedés? :o)
Én úgy vettem észre, hogy a szintemelkedést "érdekesen" számolja, mivel: - levonogatja belőle a szintcsökkenéseket is, így a vége 0m lesz egy ilyen körtúra esetén - csak a kérdéses szakaszok elején és végén méri a magasságot, a szakaszokon belüli "huplikat" nem számolja bele az emelkedésbe
Nekem 7-800m szint jött ki, Mapsource-ban megrajzolva az útvonalat (Turistautak.hu térképkészleten), majd saját programmal feldolgozva a szintgörbét.
Egy ilyen, karbatett kezes ugatott valamit múltkor, hogy hogy merészeltem olyan közel menni hozzá. Történt mindez a Rudas fürdővel szemben, ahol az a szép, kövér hírdetőoszlop terpeszkedik. Elfér mellette két bringás, de csak szűken. Szegény, biztosan megijedt, hogy fellöki egy ilyen kezdő, kocabringás, aki mindkét kezével a kormányba kapaszkodik.
Bizony, a palmatex és egyéb hasonló ragasztók etil-acetát és hasonló oldószerei szépen megeszik a habosított műanyagot... Éppen emiatt ilyenek ragasztására a legjobb megoldás: ecetsavmentes sziloplaszt... (az ecetsavmentes csak a leendő fejfájás elkerülésére van, míg ki nem szellőzik a sziló :-D )
edzeni nem itt szoktunk és nem is lehet szerintem ilyen helyeken edzeni. természetesen sok vasárnapi bringást, gyalogost láttunk mi is, de nem csak itt volt tumultus, hanem minden szabadidős helyen, mivel hirtelen lett jóidő a tél után, ilyenkor mindenki igyekszik a legközelebbi szabadtérre. tehát nem okvetlenül a bringaút a rossz, hanem túl sokan használnák egyszerre.
ugyanígy az m7 bevezető szakasza is tele volt vasárnap du. mivel mindenki a balaton felől igyekezett haza.
személyes élmény vasárnapról : egy magát profinak gondoló bringás karbatett kézzel tekert a szuper trekkingjén, miközben tele volt gyalogossal, bringással, görkorissal. na persze a bukó már nem a "profizmus" része szerinte, mert azt nem viselt. elhiszem, hogy mindenképp meg kell mutatnia a tömegnek, hogy ő milyen jól teker elengedett kormánnyal, de erre vannak megfelelőbb helyek is egy szűk bringaútnál.
persze az autósok között ugyanígy voltak elmeroggyantak, akik megmutatták mit tudnak, hülyék minden közlekedési eszközt vezetők között vannak.
nagyon szerettem volna kimenni a tahitótfalui időfutamra, idén még csak szurkolni meg ismerkedni, később majd talán egyszer végig is megyek, de sajnos aznap pont berendeltek dolgozni. Láttam a linket az eredményekkel, gratulálok minden kerékpárosnak! Azt hiszem, én lettem volna a tökutolsó.
Szeretném viszont megkérdezni, a fordító Kisorosziban hol volt? Meg tudja valaki mondani, lehetőleg minél pontosabban? És még annyit, hogy a forgalom le volt-e zárva a verseny idejére vagy autóforgalomban kellett menni?
Azért kérdezem ezeket, mert errefelé lakom és sűrűn járok ezen a környéken, lemérném időnként magam, és akkor már miért ne azon a távon, ahol a verseny is volt.
én egy nagyon egyszerű trükkel szedem le a markolatot. ez pedig nem más segédeszköz használata, mint a fék/váltókar. így lehet tolni, de közben nem szorítod a markolatot, vagyis nem fog szorulni.
Tavaly decemberben úgy gondoltam, hogy új szolgáltatásokkal kellene bővíteni a TestBike nevű bringás oldalamat. Mivel a site alapja 2002-ben készült, és azóta is csak annyit javítottam rajta, hogy "még működjön", ezért elég gány lett szegény, így a bővítéshez teljesen újra kellett írni :(
3 hónap kemény fejlesztés után mára használhatónak minősítettem, így végre beindult a TestBike 2!
fontosabb változások:
- új design :) - REGISZRÁCIÓ - vélemény irásnál formázási lehetőségek - kép csatolás a véleményhez - könyvjelző a termékekhez - bicikliszerkesztő
egyelőre ennyi, de kis pihenő után fejlesztem az újabb szolgáltatásokat.
Nézzétek, regisztráljatok, véleményezzetek :)
(ha már irtál a TestBike-ra akkor azt az e-mail címedet add meg regisztrációkor, amit a véleményeknél használtál, mert akkor az oldal autómatikusan hozzád rendeli a regi hozzászólásokat)
Olyan trükkötök nincsen, ami a kilukadt végű markolatot is leszedi? Én már annyit nyúztam a magamét, hogy már átlátok a saját kormányomon. (Valamikor sikerült már leszednem, de csak satuval.)
A maps.google.com-ban van egy "path profiler" nevű segédcucc, azzal meg tudod csinálni. Most vacakszik nekem a böngészőm, de ha ráér, este megrajzolom.