Megmértem. Gyári 58-cas. Összeraktam a régi dugóval, gyűrűvel, hogy megnézzem mindent jól tettem-e vissza. A gyújtásra voltam kíváncsi. Csak a blokkot pakoltam össze, ami feltétlen kell. Eddig mindig második húzásra indult. Karburátorba nyomtam egy kis keveréket, első, de inkább fél rántásra indult. Ennyit számít, hogy minden makulátlanra lett tisztítva. Szépen jár, nem füstöl. Csak 1-2 percig járattam, féltem hogy a másik gyűrű is bemondja az unalmast. Így most már nyugodt szívvel rendelem meg hozzá az új dugót - menni fog. Most csak a hengert kell ismét lekapni, ami pár pillanat. Ameddig meg jön, addig lefestem a cuccokat hozzá, meg megtakarítom a hajtást is. agrokisker.hu-ról rendelt már valaki? Onnan tervezem, mennyire korrektek?
Neem, egyik kedves fórumtársunk csinálta. Azért hozza fel a tárhelyet, mert törölve lett az oldal. Az oka egyszerű lehet: nem volt látogatva és a tulajdonos sem lépett be. Így működnek az ingyenes tárhelyek.
Szerintem így logikus paraszt ésszel gondolkodva,addig volt elérhető az oldal, míg mindenki segített fel tölteni gépkönyveket,majd mikor sok lett, gondolom már pénzért megy tovább.Biznisz!!!!!
Üdv Urak! Segítséget szeretnék kérni tölletek!!!!!!!!!!!
Talán egy évvel ezelött olvastam a fórumon, hogy van lehetőség a kerti gépek műszaki leírásait elküldeni egy illetőnek, aki majd csinál belöllük egy oldalt. Ezt meg is tettem, elküldtem a MOTY-4 UNIVERSAL Osztrák egytengelyesemnek a magyar műszaki leírását neki, ő fel is töltötte. Meg is néztem az oldalt, ami szerintem sok embernek nagy segítség. Most meg én akartam megnézni valamit, és nem emlékszem az oldal címére!!!!!!!
H.E.L.P.
Aki tudja írja már le legyen szives. Öszönet és hála.
Szia! Dehogy kotyogsz, örülök minden hozzászólásnak! :) A csapágyaknak semmi baja, őket békén hagyom, 5 évesek, még ennyit kell menniük. Viszont meg lett a másik gyűrű... a kipufogóban találtam meg...(kép) Így már érthető az egész és a dugóban is ő harapott bele. Szerencsére a hengeren nem hagyott nyomot. Szóval két új gyűrű kell egy új dugó társaságában. Hol lehet ezeket beszerezni? Kisgépcentrumban esetleg? Elég ha a dugót beviszem, vagy vigyem a hengert, hogy ahhoz adjanak? Amúgy kitakarítottam természetesen az egészet - benzinnel átfújtam 8 barral. :D
Na most segítsetek... Fogom a fejemet rendesen. A két csapágynak látszatra semmi baja, nem kotyog, forog rendesen. Mondta is anno az előző tulaj, hogy cserélte. Viszont a dugattyú már más kérdés... A képen látszik a dolog, meg van ütve. Most itt gondolnám azt, hogy régebbi sérülés lehet, ugyanis a henger fala makulátlan, semmilyen törmelék nem volt a blokkban. Szóval mi a véleményetek erről, illetve normális, hogy egy gyűrű van a 151-es hengerén?
Bocsi, hogy csak most írok, de el vagyok havazódva. Mondjuk ez az utóbbi egy évre is igaz, azért nem voltam itt. Tegnap szétszedtem félig, lendkereket befújtam csavarlazítóval, egy 8 órát állt benne, aztán le tudtam viszonylag könnyen húzni. Utána meg a kuplungtárcsát is befújtam, éjszaka állt, remélem ma már könnyen lejön. 4T motorokon dolgoztam sokat, 2T-n azért nem, mert az általában megy, használni kell, nem szerelni. Ezt a blokkot 5 éve vettem felújítva, volt benne csapágy is cserélve, gondolom kínai lett belerakva, azért bírt ennyit. Van tartalékba kompletten egy hajtásom Robi52-ről, plusz szarv, felfogatások, kuplung, kuplungtárcsa. Kuplungot szerintem kicserélem most, mert az teljesen új. Fog kapni egy festést is az egész, ha már szétdurrantottam. Köszi a segítséget! :)
Érdeklődnék nem lenne -e igény itt esetleg valaki nem keres-e robi 53 at
Lenne eladó egy robi 53-om mi vettünk egy újat és ez feleslegessé vált.
Jár hozzá fűnyíró adapter (vagyis valójában fűnyíróként üzemelt nálunk többet )
Amit tudni kell róla: Blokkja teljes feljavítás úgy mint:Új gyűrűk (2x mert az első szet szar gagyi minőségű volt),alsó felső szimmering új ,hengerfej tömítés új,új tömítések,új olaj, berántóba kötél tárcsa és kötél új. karburátor membrán új,regulátor rugó új légszűrő új, gázkar+bowden új, röpkuplungba rugók új, a hozzá járó kasza adapterben 2 csapágy új. kerekek ki cserélve a könnyebb guríthatóság érdekében.