De van, csak sajnos az egyik spanom 318-asán. Már szekálom egy ideje, de hiába mondom neki hogy oda adom az acélfelnieimet érte, attól még a verdája ugyan úgy fog menni, de csak nem megy bele a cserébe! xD
Ami neki van fent az hasonlóan néz ki, s nagyon gyönyörű, gyári BMW felni, de az emblémát könnyen lehet benne cserélni! ;)
Ha ismét talizok vele, lefotózom a papucsait. Ha jól emlékszem 8J X17 ET35 5X110-es osztókörrel.
Az antenna témával kapcsolatban visszatérve a felszereltségekhez. Nekem az előző (95' GL Caravan) gyári antenna volt a tetején, s a beltér világításom is szép fogozatosan aludt ki. Viszont a mostaniban (96.12 CD Sedan) nem fokozatosan alszik ki, hanem azonnal. Ezt a kialvós folyamatot külön relé szabályozza?
Őszintén szólva nem a kedvencem a régi CIH motor (2.4). Lent nagyon nyomatékos, amit még lehet, hogy visszasírok, de 5000 fölött meghal és csak akkor megy jól, ha durván túldúsítod a keveréket aminek hátulütője, hogy folyamatosan megy a benzin a motorolajba és valami prémium benzin kell bele. Arról nem is beszélve, hogy lerohad a környezet utánad....Ha normálisan környezetkímélőre beállítod és normál benzinnel jársz akkor meg szart se lép. Ez többek között a nehéz mozgó motoralkatrészeknek a korszerűtlen égéstér kialakításnak és hengerfejnek köszönhető, meg a buta
LE Jetronicnak. A C20XE környezetkímélőbb vagy 1,5-2 literrel kevesebbet fog enni. Mondjuk a 2.4-et sem tudtam 10 fölé kergetni soha.
A 2.4-es 145Le - 210Nm volt a C20XE 170Le - 210Nm lesz. Sajnos az alsó fordulatszámokon nem lesz olyan nyomatékos, cserébe viszont 3500-7300 között jól fog húzni. Meglátjuk. Igazából nem foglalkoztam volna vele, de kedvező áron sikerült egy jó C20XE-t lőni. A régi mantámban C20NE volt belefaragva úgyhogy abból gyakorlatilag átmentettem az átalakító kittet. Motortartó konzolok, olajteknő stb. Így egyszerűen bemegy a C20XE (illetve azt hittem). Ma délután is egy orbitális szopáson vagyok túl, valahogy ez az átalakítás sem megy simán minden egyes dologgal nagyon sokat kell szívni. Most úgy érzem ezekután, hogy nem kezdenék bele újra. Jó ha jövő hét végére kész lesz, nemhogy szombatra.......
Így lehet rendelni komplett kulcsot:Kell a kulcskód,ha nincsen meg,nem gond,opel szalon lekéri a GM-től 5600ft ellenében,a sima imós kulcs 17500,a távirányítós 27900,és amelyik még riasztós is gyárilag 45000.....
Nagyjából ennyi,2 munkanap alatt megvan a kulcs,bemész a forgalmival+a személyes iratokkal,meg egy kis előleggel.