A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Jó napot! Nem tudja valaki, milyen hosszú életű lesz még az O-720? Futár nuku. (Valami setét doboz van a vezetőfülkében, ami nem jelzi a busz, és nem mondja be a megállókat, tehát nem működik.) Fűtés nuku. Középső ajtó feletti visszajelző lámpa kitépve. Egy hányás az egész, utasszemmel.
Jól emlékszem a nyári emlékképeimből, hogy a már leállított és (valószínűleg) hó végén törlendő BPO-484-esnek a pótrésze máshonnan származik? Mert rémlik egy BPO-s (csak tippelek, hogy a 484-es volt), amely elég sötétkék színben pompázott és az ufója lényegesen világosabbra sikeredett. Sőt, hogy fokozzam a feszültséget: egy pillanatra az oldalán, a díszléc alatt súrolófényben még valami 17-xx-et is felfedezni véltem.
Tallinról van szó, egyébként meg hülyék lennének a 7 viszonylatból (14-20 km-es vonalakkal, 10-12 perces csúcson kívüli! követéssel) és a 90 darabos flottából álló üzemet leépíteni, főleg olyat amiben a legfiatalabb jármű 4 éves.
Noha én is jobban örülnék neki, ha mások Budapest alacsonypadlós járműveinek bővítése érdekében, nem más városok elektromos közlekedésének a leépítésében látnák a fantáziát. Újat kell venni vagy ha nincs rá forrás épeszű keretek között építeni, nem pedig minden egyes "fűtől-fától" beszerzett lim-lomot összevásárolni és ácsolgatni, mert amikor gondolok lesznek az üzemeltetéssel ezek az emberek fogják elsőként feltenni a kezüket hogy boci-boci én nem is értek hozzá... ja hát akkor iqa :)
A koda szerelte Solarisokra nem használják a Trollino nevet.
(Mondjuk marhára utálom a koda parazita típusjelzéseit, de ez csupán személyes vélemény.)
Mármint ebből, az amúgy jórégóta pletykáltból. Mert ugye egy(?) 2008-as most is van a mobil.de-n, hat meg elúszott, és ha már most fogy a kinézett flotta, jogos a kérdés, marad-e, mire beindul a BKVs gépezet?