Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85747

Nyilván mivel van még ezer más probléma, ezért az egyszerűbbekkel se kezdjünk semmit! :)

 

Ha Neked nincs pénzed konyhafelújításra akkor a kenyérvágó kést se fened meg mert van annál nagyobb gond is?

Előzmény: Törölt nick (85744)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 85746

Azért, amiért nincs újabb metrólogó...

Előzmény: Humarci (85745)
Humarci Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85745

továbbra is kérdem, akkor miért nincs minden előre tervezett pótlásnál alkalmazva?

Előzmény: Törölt nick (85737)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85744

Vannak ennél sokkal nagyobb problémák, mint pl. a gyökér menetrendek.

Előzmény: Törölt nick (85743)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85743

Az ilyen kis magánakciók pedig még növelik is.

Előzmény: Törölt nick (85742)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85742

Van akkora kupleráj az utastájékoztatásban, mint még soha...

Előzmény: T. Ádám (85741)
T. Ádám Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85741

És minden pótlásra vezényelt buszon kint van a P? Nincs. A többségnek semmit nem mond. Tök felesleges.

Főleg hogy a Villamos pótlós táblákon sem P betű kerül fel hanem egy villamos rajz.

Még a központi tartalékokon sem mindegyik sofőr rak ki ilyet.

Előzmény: Humarci (85716)
nemeza Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85740

139 is? Hát az engem kicsit meglep. Jobban el tudnám képzelni akkor az 55-öst..

Előzmény: pesti buszos (85733)
BX 59-76 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85739

igen. Észreveszik az utasok.

Előzmény: Humarci (85723)
ckg471 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85738

Hát ez az. Az még senkinek se jutott eszébe, hogy alámásszon és megnézze. :)

Előzmény: norbee601 (85736)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85737
A P betű az előre tervezett pótlás jele függetlenül attól, hogy gördeszkát, metrót vagy villamost pótol. Ezt kéne már megoldani.
A központi tartalékra jól működő kijelző kell és nem matrica vagy tábla.
Előzmény: Humarci (85725)
norbee601 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85736

És melyik volna az? 

Előzmény: ckg471 (85735)
ckg471 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85735

Azt mondják, hogy egy győri Ikarusra rakták rá a rendszámot, amolyan 9-138 -> 887-hez hasonló csere. De szerintem ez hülyeség.

Előzmény: BPO-105 (85734)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85734

Jó kérdés, de szerintem végig egyszínű volt. Itt legalábbis még az, ez pedig nem egy régi kép.

Amik ilyen tarkák voltak, az 17-42 a felújítása előtt, no meg néhány 87-es 18-xx.

 

Amúgy 04-84-ről nem is tudom biztosan, hogy csak sima vázjav, vagy olyan félvázcsere volt az, mint a 17-22 esetében...

Előzmény: HBweb hu (85512)
pesti buszos Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85733

Kb. 2015. májusig minden hétvégén Volánbusz lesz a 104-esen, csak a decemberi bevásárló időszakban csuklós kocsikkal. És még a 139-esen lesz hétvégén Volán, a 138-ason pedig munkanapokon délután a V8500-as kocsik helyett, a váltástól.

Előzmény: BPI-779 (85533)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85732

Kamionfenyezo...

Előzmény: Törölt nick (85730)
g86 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85731

 :D :D :DD

Előzmény: Humarci (85708)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85730

És hol történt az átalakítása ?

Előzmény: Törölt nick (85727)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85729

Ez pláne abba a koncepcióba illik bele, hogy nem a jármű színét, hosszát vagy egyéb más jellemzőjét kell nézni hanem csak a számot és a végállomást az elején.

 

Attól, hogy vannak nagyobb, nehezebben orvosolható problémák még vagy nem kell kisebbeket gyártani, vagy hagyni továbbra is fennállni azzal a címszóval, hogy "ez a legnagyobb gondod".

 

Egy váltócsere vagy motorfelújítás az azért pár munkaóra és anyagi ráfordítást is igényel. Ezzel szemben ha nem kerül ki a "P"-t az nem kerül semmibe, ha pedig leszedik az is csak minimális energia és nulla anyagi.

 

Ugyanúgy zavar ha beázik a busz vagy télen nincs fűtés de az azért picit más kérdés és nehezebb orvosolni is. 

Előzmény: dcs100 (85724)
abauj Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85728

Köszönöm. Nagyon megy az idő. 

Előzmény: Törölt nick (85727)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85727

2008. októberben érkezett vissza bolygó ajtósként a troli garázsba.

Előzmény: abauj (85726)
abauj Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85726

Urak! A 04-84-et hány éve alakították át bolygóajtóssá? 4-5? 

Humarci Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85725

mit tájékoztat félre, pótol

csak villamost és metrót lehet?

Előzmény: Fradista Utazó (85722)
dcs100 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85724

Nem feltétlenül nevezném félretájékoztatásnak.

 

Tapasztaltam olyan estet, hogy: 

277-esen egy 435-ös jött pótolni, a P tábla ki volt rakva. Az utasok nézték, furcsálták hogy szóló helyett csuklós jön.

A megállóban sokan álltak. Nem értették a helyzetet. Az egyik várakozó mondta a másiknak, hogy ott van a sárga tábla, biztos azért van "hosszú" (értsd: csuklós), mert lerobbant a "kicsi" (értsd: szóló).

 

Szóval, volt ilyen is. 

 

Ettől függetlenül lehet hogy felesleges, de azt gondolom hogy egy P táblánál sokkal nagyobb problémák is léteznek..

 

Előzmény: Fradista Utazó (85722)
Humarci Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85723

egyáltalán a többség észreveszi a kis táblát???

Előzmény: toto92 (85717)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85722

Jól értelek, azt akarod ezzel jelezni, hogy, ha nem jut pénz a buszok megfelelő karbantartására, akkor abból logikusan következik, hogy a buszvezetők elkezdhetik félretájékoztatni az utasokat? Furcsak egy gondolkodás...

Előzmény: dcs100 (85721)
dcs100 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85721

"Odavaló a tábla? Nem."

 

Szerinted.

 

A központi tartalékokat eredetileg azért hozták létre, hogy ha operatív (előre nem tervezett, metró, hév, villamos, troli stb. )pótlásra kerül sor, legyen mit "bevetni"/odaküldeni. Ilyenkor pedig a táblának igenis van létjogosultsága.

Az, hogy a központi tartalék buszt is pótol, az más dolog.

 

De, kérdezem: Komolyan ez a legnagyobb probléma? Tényleg? 

Az hogy egyes kocsikban nincs fűtés, szarrá ült, mocskos ülések vannak, és alapjáraton olyan rezonanciát produkálnak hogy már-már elviselhetetlen utazási körülmény jön létre az említésre se méltó, ugye?

 

Előzmény: Törölt nick (85709)
L45H Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85720

Van egy határpont, aminek az elérése után az utas nem jogosult a tájékoztatásra.

 

Késik a busz, a FUTÁR kiírja, hogy forgalmi ok. Ez rendben. De aztán az, hogy megírd, hogy a Hegyalja út lámpájának a meghibásodása miatt késik, az már hogyismondjam, túlmutat ezen a körön.

 

Tehát nem. FŐLEG a szabványtalan P betűvel nem jelzünk semmit az utasnak. Ha anyázik, lehet gyalogolni, hagyja a járművezetőt dolgozni.

Előzmény: Humarci (85716)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85719

Ma reggel 217- en volt, ergo nem hiszem ;)

Előzmény: 1244 (85689)
BPI-383 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 85718

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!