Köszi az infót,itt a helybéli "hozzáértők" is erre gyanakszanak,de gőzöm sincs hogy mit és hogyan tovább.Pedig jó lenne ha a tavaszi munkákra meggyógyulna.
Az én Jumzom is nehezen indul, ezért beállítattam a porlasztási nyomást a csúcsokban, erre még nehezebben indul, és nem veszi úgy a fordulatot, rosszab a gázreakciója, erőtlenebbnek tűnik a motor. A saját véleményem, és a fórumtársak szerint is a probléma az adagoló elemek elhasználtságában leledzik. Tehát hiába jó a porlasztó, ha az adagoló nem képes megfelelő nyomást produkálni.
Szerintem a Te gyönyörűségednél is ez lesz a gond, persze ez csak az én véleményem, de majd jönnek nálam okosabb és tapasztaltabb emberek és biztos kifejtik a lehetséges okokat.
Sziasztok!Van egy EICHER 3008s 1968-as gyártású traktorom,9 éve van nálam,a szántástól a kaszálásig mindent csináltam vele,de az olajcserénél és a tankolásnál nem volt több gondom vele,mostanáig.Egy pár hónapja észrevettem hogy fokozatossan egyre nehezebben indul még meleg motorral is a gép,és ezze párhuzamosan egyre nehezebben veszi fel a fordulatot.Kitisztítottam az üzemanyagrendszert a tartálytól a fúvókágig,a fúvókákat szakműhelyben beállítattam megfelelő nyomásra,a szelephézagot beállítottam 0.25-re,és még mindig csak hidegindító spray-vel hajlandó csak elindulni jó esetben.Mit tudtok javasolni,mi a bánatot csináljak még?(kartergáz normális, füstölés nincs)
Vagy kevés levegőt,mindenesetre nem tudja az üzemanyagot elégetni az a baj ennek több oka is lehet: pl adagoló hiba ,rossz porlasztás(csak hugyozik a porlasztó) és nem porlaszt,kopott motor stb.
Van egy E-143 alternáló fűkaszám,ami RS-en volt. Sajnos akitöl vettem nem tudta megmondani,hogy mekkora átmérőjű volt a TLT tárcsája ill mekkora fordulaton ,sebességnél használható? Milyen sebességel kell mozgatnia a pengéket?
Köszönöm Árpi! Akkor ezekszerint a vízpumpáról van hajtatva. Egy pár faluval arrébb van egy nagyfülkés Jumz amin meg tudnám nézni az eredeti megoldást, de sajna nincs időm átmenni, meg ebben a cudar időben kedvem se sok van kimozdulni. Minden esetre ha járok édesanyámnál, rápillantok a vízpumpára, és ha ezen is duplatárcsa van, akkor minden bizonnyal gyárilag is onnan van hajtva.
Megpróbáltam lemérni a szíjtárcsa átmérőjét, de alig fértem hozzá, és csak nagyjából tudtam lemérni.
Kb 100-120 mm. Ez az ikertárcsa a vízszivattyún van, és kissebb mint a ami a generátort hajtja az kb 140-150 mm de a lényeg hogy nekem nagyon úgy tünt, hogy a vízszivattyún ez az ikertárcsa gyárilag van rajta. Csak ez a kissebbik nem nagyon látszik!
De lehet hogy utólag lett rárakva, annyit megér hogy jobban megnézed, hátha....
Az előzőben írta a Feri, hogy neki csak nem központis van. Te írod központis... Azt már nem is mondom én mit írtanm. Maradhatunk annyiban ,hogy mindkét fajta létezett?! Messze nem volt "tökéletes" de egy traktorra megteszi. Ráadásul egyszerűen szerelhető mindenhová a talpas kivitel, meg az ékszíjhajtás miatt.