Keresés

Részletes keresés

Alexfux Creative Commons License 2018.08.29 0 0 230303

Jogos! :-)

Előzmény: dhpage (230302)
dhpage Creative Commons License 2018.08.29 0 0 230302

azért összefügg, ha elesik és meghal, akkor már biztosan nem lesz tüdőrákja :D

Előzmény: Alexfux (230297)
Alexfux Creative Commons License 2018.08.29 0 0 230301

És még egy cikk...

Előzmény: csonkasz (230299)
Alexfux Creative Commons License 2018.08.29 0 0 230300

Hali!

 

Mennyit szánnál rá? :-)

 

Tudom, ez nem szép kérdés, de ezen sok múlik. Én egy időben ezzel szemeztem. Ehhez már lehet pl. Zwift klienst használni, ami eléggé javítja a görgőzés élvezeti értékét. Azért nem lett ez, mert sajnos nincs elég helyem a szobában, nem fér el a bringa ezzel a görgővel. Ráadásul érdemes a hátsó kereket, de legalább a hátsó gumit görgőzésre ajánlottra cserélni az okosok szerint. Én meg nem tudok sem gumit, sem kereket cserélni. Én csak bringázok. :-)

 

Egy ismerősőm egy ilyet vett. Neki van egy outija, amit feláldozott a célra. Bent van a lakásban összeszerelve a bringa-görgő szett. Ehhez is lehet használni a Zwift klienst. Határozottan nem rossz, főleg úgy, hogy egy 55"-os TV-n nézed a tájat. 

 

Szóval a választék széles. Általánosságban késő ősztől kora tavaszig életképes a görgő, illetve rossz időjárás esetén. De engem hülyéztek már le bringás topicban a görgőzés (szobabringázás) miatt.

Előzmény: csonkasz (230299)
csonkasz Creative Commons License 2018.08.29 0 0 230299

Sziasztok!

 

Gondolkodom egy görgő beszerzésén, de tanácstalan vagyok úgy nagyjából az egész témával kapcsolatban. Látom, hogy ebben a topikban nem nagyon volt róla szó. Esetleg tudtok olyan fórumot, topikot, akármit, ahol ezzel kapcsolatban tudnak segíteni?

Alexfux Creative Commons License 2018.08.28 0 0 230298

:-)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (230295)
Alexfux Creative Commons License 2018.08.28 0 0 230297

Látod erre nem gondoltam. :-)

 

Csak az jutott az eszembe, hogy minek van nagyobb esélye. Annak, hogy orraesik és betöri a fejét egy fixivel, vagy tüdőrákban elhalálozik.

 

 

Előzmény: dhpage (230294)
dhpage Creative Commons License 2018.08.27 0 0 230296

jajajj :) nyilván a maszkra gondoltam :)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (230295)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.08.27 0 1 230295

Miért jó a járdán biciklizés allergia ellen? Én pont arra vagyok allergiás.

Előzmény: dhpage (230294)
dhpage Creative Commons License 2018.08.27 0 1 230294

ez mostanában divat lett, de nem a szmog miatt, hanem az allergia miatt. sokan így legalább tudnak bringázni a betegségük ellenére.

Előzmény: Alexfux (230293)
Alexfux Creative Commons License 2018.08.27 -2 0 230293

A minap láttam egy bringást a kedvenc helyemen az Árpád híd déli oldalán a járdán bringázva. Egy fixivel volt, amennyire láttam nem volt fék a gépen. Az emberen semmilyen védőfelszerelés sem volt, értsd még sisak sem. Ellenben egy légszűrős maszkot viselt. Még mindig röhögök, ha eszembe jut.

Előzmény: dhpage (230287)
NAR Creative Commons License 2018.08.27 0 0 230292

Ugyan már: -30 km/h sebesség, fél méter oldaltávolság. 31-50 km/h sebesség, 1 méter oldaltávolság. 51- km/h sebesség, másfél méter oldaltávolság.

Előzmény: bessera (230285)
dhpage Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230291

már az önmagában sokat számít, hogy mennyire vagy magasan. bringán ülve sokkal feljebb van a fejed, mint egy autósnak. ez is nagyon számít. a zárt doboz meg főleg. nekem is van szénszűrős filter az autóban, de se a finom port (dízel korom), se a szénmonoxidot nem szűri ki, viszont jól bentmarad. és ugye nagyon nem ugyanannyit vagyok a forgalomban bringával, mint autóval. pl. az Alagút mindig ugyanannyi idő bringával, autóval van hogy 10 perc.

Előzmény: Steiner VCF (230290)
Steiner VCF Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230290

Akkor már kevésbé fogok parázni a városi biciklizéstől, eddig nem szívesen mentem négysávos dugók mellett.

Előzmény: dhpage (230287)
dhpage Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230289

szuper! :)

Előzmény: Pinyo (230286)
dhpage Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230288
Előzmény: dhpage (230287)
dhpage Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230287
Előzmény: Steiner VCF (230282)
Pinyo Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230286

Megyek persze!

Előzmény: dhpage (230279)
bessera Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230285

Hát igen, nem lenne egyszerű... Már a jogszabály megfogalmazása sem, plusz a KRESZ vizsgához mellékelni kéne egy emelt szintű fizika érettségit. :-D

 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (230281)
Steiner VCF Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230284

Van, amúgy én mindig úgy megyek, hogy ahol elindulok (lakhely) ott lehúzom az ablakot, itt zéró a forgalom, 2-3 perc múlva fel az ablak és belső légkeringtetés végig szinte bárhol, nem tudom ez így mennyire értelmes de eddig mindenféle kombinációjával a klíma és ablak variációknak ezzel éreztem a legkevesebb (semmi) szagot dugókban stb.

Előzmény: halaloszto (230283)
halaloszto Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230283

Szenszuro van benne?

 

Amugy volt ra meres. Mivel az autoban kicsi a legcsere, rosszabb bent a levego.

Előzmény: Steiner VCF (230282)
Steiner VCF Creative Commons License 2018.08.26 0 0 230282

Valaki kijavít ha hülyeség de szerintem az utastéri légszűrő miatt az autós nem ugyanazt szívja.

Előzmény: dhpage (230280)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230281

Városban egy métert terveznek, de a körúton az sem tartható. Igazából a relatív sebességtől függ a helyes oldaltávolság, csak éppen ezt nem lehet jogszabályba iktatni egy képlettel.

Előzmény: bessera (230278)
dhpage Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230280

ilyenkor azt kell mondani, hogy az autóban ülő is ugyanazt szívja, ráadásul még bagózik is, tehát ő fogja nyerni a tüdőrák versenyt. :D

Előzmény: SzeZo (230252)
dhpage Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230279

te jössz? mert akkor bekészítem a bringát a kocsiba. :)

Előzmény: Pinyo (230264)
bessera Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230278

Köszönöm a hozzászólásokat, a többieknek is. Igazatok van, meghajlok a tudomány előtt. :)

 

Mindazonáltal pont a körúton a másfél méter szerintem nem igazán tartható. Én egyébként ha csak lehet, nem is bicajozom ott. Pici kitérővel a párhuzamos utcákban egész jól lehet haladni. Persze nem mindenhol van ilyen.

 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (230274)
Friczy Creative Commons License 2018.08.25 -1 0 230277

Attól függ, mennyi az a pár.

 

Ha a másfél méteres szabály felől nézzük (ami városban várhatóan 1m), akkor adott az aszimmetria, a KRESZ jelenleg megengedi az előrecsorgást az álló sor mellett, ha elférsz. Ha látom, hogy a sor piros lámpa miatt áll, és van mellettem 20 centi, hogy elmenjek, akkor ugyan szinte lépésben, de elmegyek (lehet, hogy ilyen kis helyen inkább 'rollerozva', hogy ne legyen baj. Viszont ha a sor megindul, akkor már ugyanilyen helyre nem megyek be (még akkor se, ha lépésben megy a sor).

Előzmény: halaloszto (230271)
SzeZo Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230276

Az óbudai Aranyvölgyi út az esztergomi vasúttal együtt újult meg. Szerkesztettek mellé külön járdát és külön bringautat. Sajnos nem a megfelelő tervezőt választották, mert az olyan bozótost álmodott meg a kerékpárút mellé, amelyik a vegetációs időszakban a pálya felét elfoglalja.

A rajzasztalon biztosan jól mutat a telkek lábainál futó járda + bicikliút, de a telkek hegyoldalban vannak. Az eső után lemosott talaj, kavics szépen beteríti a nekünk szánt sávot. Ha a vasút mellé tették volna, ott nem lenne ilyen probléma. Ráadásul a telektulajdonos autósok sem parkolnának a bicikliútra (talán, esetleg -áh, hülyeséget írok).

H_G Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230275

Jogos!

 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (230273)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.08.25 0 0 230274

Bocsánat, nem pontosan erről, csak reggeli kávé előtt vagyok, és hézagosan olvasok. Már javítom is magam.

A tömeg szorozva sebességgel az az impulzus (lendület).

Az erő pedig a tömegszer gyorsulás, ütközés esetén lassulás.

Ami a biciklis esetén mindkét tényezőjében kisebb.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (230273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!