Na menj a ...csába, már azt hittem behányt, erre kiderül hogy űberbrutál jó. Irigykedem. Ha ez a progi ennyire jó, milyen lenne ha tovább húzta volna? :)
Felcsigáztál, bár még mindig nem férne bele, de mikor lehet szert tenni egy ugyanlyen verzióra??
Srácok, most értünk "haza", és valami nagyon, de nagyon elb@códott az autóban: a salzburgtól számolt szakasz 110-es átlagsebességgel 5,1-es, a teljes út a 2700 km-rel 4,8-as átlagfogyasztású!!! ;)))) de most komolyan, 140-nél egy literrel kevesebb a pillanatnyi fogyasztás! Csináltunk demo videót is, remélem, látszik majd rajta a lényeg.
Persze lehet, hogy tényleg elromlott vmi, és a kompu félreszámol, de tankolásnál is kb stimmelt! Ja, nem volt hátszél.
Meg vagyok döbbenve ezen, ha ez valóban így lesz, akkor egész hamar be fogja hozni az árát...
Le se áll? Pl mész a pályán és menet közben kiírja anélkül, hogy leállna a gép!???
Akkor olyan, mintha az öntesztet menet közben újra megcsinálná? Ez lehet szoftver hiba is így első hallásra, de akár ráfoghatják, hogy a BSI romlott el.
Elég barátinak tűnik 170dollárért! Korábban nézegettem, itthon 90eFt-tól, kínából 60eFt-tól találtam. A kínai nem biztos, hogy mindegyik működik. Mindenképp után kell olvasni!
Üdv FAP megszüntetése ha érdekel valakit én csinálom, egy kicsit olcsóbban a mint a csippesek , csak a baj van vele de senkit nem győzködök én csak előnyét tudom ,hátránya ,hogy a márkaszervizekbe nem kell lapáttal hordani a pénzt.
az utóbbi időben egyre gyakrabban tünik fel, hogy a kilométer kijelző (a teljes) kialszik, majd visszakapcsol pár pillanat múlva, mondja mint indításnál hogy "Oil OK" és minden megy tovább, a motor mükődése végig zavartalan. Mitől lehet ez? Nemrég volt a kocsi a szervíz szerint szoftver frissítésen, nem tudom, hogy összefüggnek-e dolgok...
Hmm. Akkor a vezérlés csere meglesz, jobb a békesség, én is így gondolom. A gond ugye az, hogy nem márkaszervízbe járok vele, mert arra nincs pénze az embernek:P ráadásul a szerelősrác márkaszervízes volt, amíg tele nem lett a ..., velük...
Mi az a PPS?:) SZóval akkor mi? Baráti áron nem csinálsz ilyet?:)))
Enyém is megeszik 7-et városban, de annyit írnak gyárilag is. 80+% BP mellett is kijövök azért 6,5 körül ((700 km BP, 200 km mondjuk ÉRD fele 6oson, M0-n). Előzőnél elmentem 1000-et 6-os fogyival, de abban több volt jóval az autópálya. Városon kívül viszont simán 4-5 között a fogyi))
A hétvégén is csináltam egyet. :) Ez úgy van elméletileg 120ezer körül eolys feltöltés és egy kényszer regenerálás, és ha ezután jön a tiltás valamikor X kilométerrel akkor csere gyári felújítottra.
Gyakorlatban amit szombaton csináltam az 130ezer körül járt, betiltogatott. Meg kellene nézni PPS-el, hogy mennyi a nyomáskülönbség ha 300mb-fölé megy padlógázra akkor nemsok van hátra. Az meg hogy meg kell hajtani, az annyi mint halottnak a csók, a salakanyag azzal nem távozik a fapból.
Tedd azt hogy leszervizelitek, megnézitek az eolyst, feltöltitek ha kell, és használod ameddig nem kiabál. Ha jön az AFhiba-tiltás, és kiolvasva azt írja telített részecskeszűrő, akkor mosasd, de ha neked sok zseton a diag, akkor megelőző is megcsináltathatod, ártani nem árt esetleg hoz egy fél liternyi fogyicsökkenést, amit csináltam (SW) annak a fogyija már 7,2körül járt.
Vezérlés cserét én is jobbnak látom 120nál megcsinálni a vízpumpa miatt, így is úgy is meg kell valamikor, én jobb szeretek nyugodt lenni, pedig én nemsokat városozom.
Te, ha minden igaz, nem rég csináltál FAP tisztítást. Most hogy van ez a dolog a FAP-pal. Nem sokára 120e km-nél leszek, és akkor szerelő sráccal megcsináltatom a vezérműszíjas mókát, de a FAP-ot biztos nem fogja cserélni, mert ő azt mondta, hogy majd jelez a műszer, ha gáz van, de ilyenkor annyi a teendő, hogy jól ki kell kormoltatni ótópályán a cuccost. Viszont azt olvasom, hogy 120-nál, akkor mégiscsak cserélni kéne . . . vagy miszar...
Jah, meg a kézikönyvembe, mint írtam 160e van írva a vezérműszíj cserére, kivéve, ha pl. csak városozik az ember, ála taxi, mert akkor 120-nál. Na most azért én 80+ %-ban városozok. Szerinted mi a helyes jelen esetben?
Van is még, de nemsokra jó. Néhány szenzor adatait lehet nézegetni és talán a hibatárolót. Talán a hibatárolót, mert az enyém üres volt, így nemtudom, hogy nem látja, vagy csak az üres miatt nem volt ott semmi. Nemsokmindenre jó, de remélem, idővel lesz rá valami klafa szoftverem, amivel többet látok. (rpm, beszívott levegő hőmérséklet és mennyiség, sebesség és grafikon szerű 0-100km/h órás gyorsítást lehet mérni vele... elvileg)