Sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy a kisfülkés 82-esnél a most beállt minuszok miatt,szinte egy félnapos használatnál sem megy fel a víz 35 foknál többre.Valoszinünek tartom,hogy nincs benne termosztát.A kérdésem az volna,hogy hol találom a termosztát helyét?Esetleg egy utbairányitó kép is jól jönne hozzá.Köszi
Én már 3 ilyen problémával találkoztam mtzn mindnek a generátora volt halott de mindre a bosch generátort raktam mint ami az ifán is van azóta pöccre indulnak a gépek előttem meg csak krehálltak.
Meg volt 1 ami tele volt ba... minden szemet dobozzal akármit csináltak vele nem volt jó töltés egy tompított lámpa bekapcsolásával már alig volt áram és nem is indult újra. Ráépítettem egy ifáét kivágtam minden szemet vezetéket meg dobozt és azóta semmi probléma vele.
Javaslom menj el egy értelmes villamosság szerelőhöz és nézesd meg vele.
Vagy valami nem jó vagy még nagyon nyers a motor 50 óra az nem sok ,nem kéne terhelni inkább csak könnyebb munkát ajánlok olyan 100-150 óráig másként nem lesz hosszú életű a motor ! És az olaj cseréket is illene betartani én 50 óránál már cseréltem volna új motornál ! Normál üzemben 250 óránként kéne !
Mivel hogy nekem is ilyen töltőm van ,ez egy automata töltő ! két ampernél már az akud fel van töltve ! Tölteni úgy lehet vele jól hogy az első két órában kis amperrel indítasz és amikor már vissza megy a töltés 2-3 amperre akkor felviszed újra 5-6 amper közelébe ,de ilyenkor már nem az amper nő hanem a töltés feszültsége az olyan 16-17 volt és igy hagyod 7-8 órát ! A másik nem szabad nagyon magasra emelni a folyadék szintet az akkuban mert kisüti magát ha a folyadék eléri a rejtett összekötő hidakat benne ! A cellákat max fél, egy cm folyadék fedje !
Olyan nem lehet egyszerüen ,csak akkor ha kicsi a generátor w-t száma ! Össze kell számolni a fogyasztók w-tját és meg kell szorozni kettővel és olyan generátort kell rá feltenni !
Sziasztok.Lenne egy ojan problémám hogy szántás közben megszaporodik a kartergáz. kb 50 óra van benne felujitás óta melegen 3 bár az olajnyomás,alapjáraton 2.Hidegen 4 alapjáraton meg nagyobb gázon is.Szinkronváltós terep másodikban lasitva szántok vele 3 vassal.Nehogy megerőltessem.Ereje van harmadikba gyorsitóval is elvinné de akkor már laposokban füstöl.Olajfogyást nem vettem észre a viz is 70 fokon van ora szerint kb. És ha ijenkor leállitom 15 perc kb mire ujra bebirom gyujtani nem birja elég gyorsan átforgatni az öninditó.mire robbanna megáll a motor.Rosz minőségó lehet az olaj?Mikor nyilt uton megyek vele terhellés nélkül akkor eláll a karter mire haza érek nem nyomja csak ha terhellem.Meg az olajnyomás is 3 ra felmegy alapjáraton.
De akkor kicsi rajta a generátor egy 1500w-os generátornál nem lehet ilyen gond ! De ha csak 700 w os akkor ha minden villany megy már jó eséllyel lemerül az aku menet közben !
Azon a voltot méri ! Már jártam úgy hogy leállítottam és nem indult be ,meg se bírta fordítani a motort az aku ,egy órát álltam miatta ! Csak világítottam ,és ment a légkondi ,ez már sok neki láthatóan merül menetközben az akku ,mert a volt mérő már sokszor nem is mutat 12 voltot ! Sajnos nem látszik rajta hány vattos !
Ha több fogyasztót kapcsolok fel és a lámpa fénye ne gyengüljön azt kilehet küszöbölni esetleg vagy nektek is ilyen?
Ma megnéztem az aksiba a sav szintet utána kellett öntenem Ion cserélt vízzel és utána töltöttem! Aksitöltő azt mutatja hogy 2A-perrel tölti az aksit? Honnan tudom mikor töltötte fel 6-órát volt töltve!
Köszi meglátjuk elvileg rajta kellene lenni az orosz tintapecsétnek ,ha nincs akkor chinai ! Vagy két éve sikerült szerezni ilyet eredetiben rajta is volt a pecsét a tárcsán .
Hello! Az ősszel 2 ilyet építettem be 1025.3ba, előtte zöld dobozos volt benne(az kb 1000 óra alatt szinte semmit nem kopott). Ez a fajta mar az őszt végig dolgozta, eddig jónak igérkezik, állítólag eredeti.
Az indítási probléma több minden lehet: gyenge akku, rossz csatlakozások, testvezeték hibája, indítómotor, stb. Az meg természetes, hogy ha több lámpát kapcsolsz, akkor a megnövekedett fogyasztás miatt gyengül a lámpa fénye.