hello a szokásos dolgokon kivül nem felejt el semmit bár néha volt már olyan hogy nem indul be . Ilyenkor gyujtáson kell várni velle 15 percet. mégvalami ha két aksid van akkor csomiba levöt is meg a motortérbe levöt is le kell venni. (elöször a motortéri az csak inditó akumlátor utánna a csomiba levöt ez az összes elektonikának az akumlátorja)
De azért lenne egy kérdésem. Csaináltmár valaki hard resetet (akksi le , majd kb. fél óra mulva fel) ? A gyári telefonom nem akar az istenért sem bejelentkezni . A szerelők azt mondták próbljam ezt ki. Félek, hogy mi veszhet el a szokásos dolgokon kivűl (rádió, hifi beállítások, memós ülés stb.) Valakinek taoasztalat?
Más, az autóm állt a Peugnál 4 napot várva, hogy megjöjjön a részecskeszűrő belselye, de csak nem jött meg. Begurultam elhoztam az autóm és jéé...nincs hibajelzés. A fene érti ezt az autót? A híres Francia öngyógyító mechanizmus.....Azért az alkatrészt elhozom, sosem lehet tudni mikor adja be a kulcsot.
nekem a kapcsolgatast a szelsöseges hömerseklet vegzi. extra hömerseklet mellett, mivel mo-i atlaghömersekletre optimalizalt a tuning, visszaall a gyari prog, normal esetben pedig autozok kedvemnek megfelelöen (ahogy pestigyerek irta)
Köszi nekem már van. A kapcsolhatóságot meg a lábammal oldom meg. Nem mintha nem tenné bele a barátom a kapcsolót, de minek? Ugy is mindig be lenne kapcsolva... :)
Köszi nekem már van. A kapcsolhatóságot meg a lábammal oldom meg. Nem mintha nem tenné bele a barátom a kapcsolót, de minek? Ugy is mindig be lenne kapcsolva... :)
chip tunig 2.0hdi 2.2 hdi motorokra 50e-től teljesitmény változtatás a kivánt mértékbe beállitva NEM NETRÖL LETÖLTÖTT akármilyen programok! Kapcsolhato tuning is megodhato(Akár menetközbe lehet kapcsolni pl. gyári és huzott program
ajtók nyitása??? Ezt hogy kell érteni? A központi zár nem nyit, vagy a kilinccsel nem akar nyílni? Nekem sose volt gondom egyikkel sem. Öszvissz annyi gondom van, hogy picit talán megereszkedett a bal első ajtóm és erősebben kell nekidölnöm hogy ki bírjak szállni. Ha a bal hátsó nyitvavan akkor hibátlan.. Az első kicsit ráül a hátsóajtóra. Állítani kéne rajta, de lusta vagyok, majd ha szervízbe viszem megemlítem...
köszi az olajos tippeket, lehet, hogy a Total mégse annyira jó... Ma megyek szervízbe software frissítésre, majd jól rájuk kérdezek :)
Személy szerint tavalyig esküdtem, hogy a Michelin a világ legjobb gumija. Aztán a pug szervízben ajánlották a Pirellit (zero rosso assimetrico 225/50 r17). És tényleg igazuk volt. Halkabb, jobb az úttartása; bár a 17 kerék miatt ugyanúgy zötyög a magyar úton. Az ára kb ugyanaz, mint a Michelin (kb 82eFt/db) Azt is állítják, hogy ez tovább bírja majd.
más
Volt már valakinek bármi gondja az ajtók nyitásával?
Nekem időnként csak nehezen (2-3ik próbára) nyílik ki akár belülről, akár kívülről. A szervíz passzol, mert ott mindig jól viselkedik.
nekem keskenyebb gumi kell, mint nektek 205/... ahhoz itt talaltam a legjobb aron gumit, neztem a gumimarket-et is. mivel nehany heten belül születik a lanyom, nem elsösorban a gumi kinezetet tartottam szempontnak, hanem a lehetö legegyenletesebb jo tapadast szaraz es nedves uton is. az adac öszehasonlito tesztjei alapjan a brigstone potenza mellett döntötem:
92- 99
2,2
2,8
2,7
2,3
1,7
2,0
besonders empfehlenswert
empfehlenswert
mit Einschränkungen empfehlenswert
nicht empfehlenswert
Notenskala von 1 (sehr gut) bis 5 (mangelhaft)
kesőbb kiderült, hogy nem a chip-eles okozta a gubancot, hanem valami 'kivalo' minősegü gazolaj valamelyik kedves benzinkutrol. a trutymo tömte el a rendszert, le kellett vegül ereszteni a tankot.
Te baada! Itt jókat nyilatkoztál a szombathelyi chipes srácról, míg a 406 fórumon ezt írtad (most idézem szószerint):
"nekem a szombathelyi tuning eredmenye az lett, hogy ki kellet herelni a reszecskeszüröt, totalkaros lett, plusz valami 1-es es 3-as szelepet kellett kitakaritani"
És mit vettél? Mennyiért? Mert már 2 hete halogatom én is a vásárlást, de csak tartaléknak veszek, mert még 4-5mm van a régin. De ennyiért: http://www.gumimarket.hu/?PID=3804&op=product
ma vettem uj nyari gumikat. ha valakinel aktualis a csere, nezze meg itt: a legolcsobbnak a gumiabrocslap.hu-t talaltam. jo arai vannak az ingyengumi.hu, startgumi.hu, pasztoy.hu-nak
homasita-nal 8500 4 liter, nekem mar harmadszor, v. negyedszer ment bele, nekem ezt nem fogyasztja chip-eles ellenere sem. a total kicsit 'higabb' lehetett, mert abbol eszegetett olajcserenkent egy litert, kb (epp lement az also nivo ala)
mindenkepp keress masik olajat. nekem ket olajcsere közt a total-bol megevett annyit, hogy also nivoig lement. azota shell helix ultra-val jarok, ezzel csak egy egyseget megy le az elektromos nivo (most csereltem tel volt, nyaron meg ennyi se)
Én gyári Ford full synt olajat használok 9.500.- ért / 5L. Eddig jó :30.000km
Én is a 16 colos kerékre esküszöm. Az A6-osomon (a 607-es elött )17 -es volt (rugózás mint egy szekéren,). 1 hónap mulva ráfizetéssel 16-os Alessio F1-re cseréltem.
Én is dohányzok a kocsiban,és nekem is nehéz lenne biztos beállítani,de "szerencsére" úgy be van lassulva az ablakom,hogy még ha véletlen automatában nyomom akkor is van időm 2x megállítani 2 centinél :)
Le is teszteletm a kocsit. Egy kis városi versenyzéssel!
Egyik oldalon én ültem,bent a kocsiban.
Mutatóújjam az ablakemelő gombján várta a startot,
odakint a B oszlop tetején pedig egy kiéheztetett csiga várakozott.
Megszolalt a startjel,a kocsi alól kigurult egy szép piros alma a betonra,a karom nagyot rándult,az ablakemelő motorok felzúgtak és az ablak elindult lefelé.
A csiga még habozott,nehezebben rajtolt,de 2-3 másoperc múlva már majd 2 cm előnye volt az ablakkal szemben.
Azt elfeljtettem, hogy ezen gyárilag csak 30000-ként kell szervizelni.
Bár alapvetően egyetértek azzal, hogy az olaj a motor lelke.
Előtte Fordom volt; abba 0w mobil1 ment. Nem tudom, hogy a 607-be is jó ez talán?
Az ablakokkal én sem boldogulok. Ezért nem is huzogatom, csak nyáron, hogy kimenjen a meleg. Így kb 2 perc alatt a klíma emberi hőmérsékletet varázsol auto modban.
Próbáltam én is már bontóból alkatrészt szerezni, még külföldről is, de mindenhol azt a választ kaptam, hogy ilyen autót még totálkárosan is inkább eladják-megveszik, kipofozzák aztán eladják megint. Úgyhogy nuku bontott alkatrész. Marad a drága gyári, vagy utángyártott. Eddig a garancia miatt gyári volt.
Ugye nem mondod komolyan az olajfogyasztást? Vagy elütötted egy nullával? Én szombaton cseréltem le. Én mindig beleöntöm az 5 litert (asszem 4.8 a gyári mennyiség olajszűrőcserével együtt). Szóval leengedtem a régit és beleöntöttem az újat majd az új olaj kannájába átöntöttem a régi fáradtolajat, mert én azt le szoktam adni fáradtolajhasznosítónál. A lényeg hogy majdnem tele lett, 4.5 liter van benne. Olajcsere óta meg se néztem a nívópálcát, hiszen gyujtáson mutatja a szintet, így nem is öntöttem utána. 14500 Km-t raktam bele olajcsere óta. Elméletileg 20000 a ciklus, de a multkor nem tudtam lenullázni a szervízszámlálót mert sz@r a kijelzővezérlőm és azóta nem engedi resetelni.
Ja és 205000 Km van a motorba na meg egy chiptuning! :)
Olaj Castrol GTD 5W-40. Ez létezik benzineshez is GTX néven. Régebben TOTAL volt benne, de azt sem ette!
Amúgy az ablakkapcsolónál van 2 állás, nincs kikopva, de kicsi az erőkorlát. Legalábbis a bal első az jó, de a többi más fajta és gagyi gyárilag. (Néztem az újat is, az se jobb.)
A gari utáni nem gyári cuccokról meg annyit, hogy az enyém se garis 2 éve (akkor vettem) de eddig se vettem hozzá semmit, ezután se akarok. Olajszűrő volt vagy 800 Ft. Ja, dehogyisnem, pollenszűrőt nem találtam sehol utángyártottat és azt vettem 8000 -ért a Peugeot Fábiánnál talán...
Akkor nem cserélem le a 16-os kerekeimet 17-re. "Meggyőztél..."
Én egy 2.2i benzines lócsórdát hajtok. Szívesen cserélek veletek tapasztalatot.
:-)
Beleolvasva az előző néhány témába:
Nyári gumik nekem is gyári 17' alufelnin 225/55 Pirelli zero gumikkal.
Ennek van egy előnye: kb 80-as tempónál nem kell kormányozni, mert visz az útban a vályú. (aki járt már a 62-es úton Székesfehérvát és Dunaújváros között tudja miről van szó) Meg persze jóval többen isznak a pacik is.
A téli kerék acél 16'-os felnin Michlein gumikkal. Nem lehet összehasonlítani a kényelmet. A téli kerék elég halk és elnyeli az úthibákat.
Eddig csak és kizárólag márkaszervízelve volt (Fábián Szfv). Jók csak lassúak.
Most gondolkodom, hogy már lejárt a garancia nem kell feltétlenül a gyári cuccot belerakni 1.5x áron.
Eddig nem volt bajom a TOTAL kenőanyaggal sem. (Bár megjegyzem szereti szopálni az olajat 1500 km-ént 0.5-1.0 liter. Azt mondták, hogy ez normális.)
Ha valaki tudna ajánlani Total helyett mást jó szívvel, akkor az kérem írjon...
nem tudom a 607-ben hogy van megcsinalva, de a 406-ban lehet erezni a ket allasat az elsö huzas kezi mod, tovabb automata. nem lehet, hogy ki van kopva a kapcsolotok?