Én is le fogom cserélni bicskásra a kulcsokat... Már 1 ideje tervezem, csak mindig elmaradt, anno az astrámnál is akartam, csak közben totálkárra tört. :D Engem nem a divat motivál a bicskásba hanem hogy ne kelljen külön kulcsot hordani meg távot. Elég idegesítő néha ahogy a kulcs beakad a zsebekbe. nekem még ilyen van. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSf_ljQg-Blm0QHGA6QPUp0ECFvS4Be2jYbX0NaR9567dCTiy6-1apFRe3zzQ
A vezérlőm CDL 147-es, a bicskakulcs vezérlőről összesen 4 vezeték van bekötve, 6 szabad. Most mérek, meg guglizok kokrétan a vezérlő rajza után. Sajna a németet nem nagyon igazodok ki. :S
96.12.-havi, nem infrás. Ma meglesem a vezérlőt, hogy lett bekábelezve. A vashoz van vezetékezési rajzom, német nyelvű, de ki tudok rajta igazodni. Hozzáférhetővé teszem az elektronikát, s lefotózom, Ti már tuti több ilyet láttatok mint Én.
Nem gyengébb az a váltó egy kicsit? Bár elvileg az R25 egyforma A és B Omegán, a felfogatási pontok mások. Ki kell cserélni a harangot és felrakható. Igaz ezen a honlapon, cikkszám szerint ISS van különbség...
Kérném a segitségeteket. Az általam megkeresett kereskedők / bontósoknál nem jutottam eredményre, mindenki csak motorkód vagy évjárat alapján tud/akar mondani. Egy sajátos problémával fordulok hozzátok, olyan omega vagy rekord sebességváltót keresek aminek a kuplung felőli oldalán 20mm-es tengely van és 24 borda van rajta. melyik tipusnak van ilyen tengelye?
Egy kérdésem lenne hozzátok mégpedig az, hogy a 3.0 V6os omega automatás hűtője jó e az ugyanilyen de manuális váltós társához? Belehet szerelni? Vagy felejtős?!
na hogy ne beszéljek üresben.Az Indicarban 2 évig árultak egy ilyen Porschét(924 facelift múgy)3 millióról indult majd a végén 1,8 ért árulták 2 évig majdnem.Amúgy nagyon jó kocsi elöl egy brutál négyhengeres transaxle.
Az a bicska kulcsos hulladék, beszerelve olcsóbb, mint egy gyári táv, amit még a kocsihoz kellene tanítani. Aztán meg nem is biztos, hogy az a baja.
Ja, meg a divat...
Aki meg nem ért hozzá, annak egyszerűbb is!
Nekem a kocsiban, mivel 95-ös volt, a gyári infra tojás táv volt. Egy ideig ment, aztán volt, hogy lefagyott a táv. Ilyenkor elkezdte szívni az elemet. Ha nem vettem észre (gyengén világított a LED-je), 1 fél nap alatt leszívta az elemet. Szétszedtem, kipucoltam, átforrasztottam, kapcsolót cseréltem, ultra hangos mosóban pucoltam a panelt, infra LED-et cseréltem, vevőt pucoltam, ...
Kicsit jobb lett, de időnként meg-meg hülyült megint. A hatótávolsága nevetségesen kicsi volt. Ott a zár előtt kellett célozgatnom, de sosem sikerült elsőre, másodikra, sőt...
Aztán találtam hozzá másik vezérlőt, 2 db távval. Azokból összeraktam 1 jobbat. Az már nem fagyott le, a távolság is jobb lett, de maradt az az 1-2 lépés.
Infra rendszerről lévén szó tudtam, hogy ennek olyan 4-5 m-nél nem lehet több (lásd a tv távlövője)...
Aztán, mivel átépítettem az egész kocsit, szereztem '97-es kábelköteget. Ezeken már nem infra rendszer volt, hanem rádiós. Találtam rá '98-as riasztós vezérlőt távval. Beraktam, és gond nélkül működik. Hatótávolság 15-20 m is van.
Igazából nem jöttem rá miért ilyen gyenge az infra rendszer, de mivel fent van még a polcon, egyszer előszedem és elkezdem méricskélni szkóppal és remélem megtalálom a baját.
Apám '95-ös kockalámpás E Merci-jén is infra rendszer van (kulcsos, gyári). Ott a vevő a záraknál van. Az 1-2 lépésről tökéletesen működik.
Köszi! 1x már megnéztem a vezérlőt az indexek miatt, az autó bicskakulcsos, s utólag van bekötve a vezérlője. Ezt egy az egyben meg akarom szüntetni, megbízhatóságra jobban tetszett az előzőben a gyári cucc. Legjobb lenne egy donorból áttennem az egész elektronikáját, amihez megvan(nak) a távirányítók.
Nem fér a fejembe hogy emberek miért képesek szétcseszni egy gyári rendszert, mert nekik (made in china) bicskakulcs kell...
Szétszedhető. Javtható? Hát szakember által biztos, de olcsóbban bontózol egy másikat. Igaz, ahhoz nem tudod hozzátantani a táviránytódat, mert kell hozzá valami komolyabb diagn. eszköz (pl. Tech 2, de nem a 15 e. Ft-os, hanem a gyári opel), meg kellene a kocsi 4 jegyű biztonsági kódja, ami egy kódkártyán van, vagy x e. Ft-ért lekérhető az opel-től.
Van belőle 10-15 fajta is, a számát le kell ellenőrizni!
A vezérlő funkcióival több gondom is van, ha ráadom a gyújtást, nem zárja az ajtókat, valamint nyitás-záráskor nem villogtatja az indexeket, a kattogás viszont megy benne.