Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lakner74 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11092

Ma rászántam magam a fényszoró Polírozásra

Csapszi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11091

Én nadrágzsebbe nem merem már tenni, mert nagyon messziről nyit-zár.

Simán a Tecskóban kinyitom az autót vásárlás közben. Az annyira nem jó. 

Előzmény: omega2.5v6 (11090)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11090

Én is le fogom cserélni bicskásra a kulcsokat... Már 1 ideje tervezem, csak mindig elmaradt, anno az astrámnál is akartam, csak közben totálkárra tört. :D Engem nem a divat motivál a bicskásba hanem hogy ne kelljen külön kulcsot hordani meg távot. Elég idegesítő néha ahogy a kulcs beakad a zsebekbe. nekem még ilyen van. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSf_ljQg-Blm0QHGA6QPUp0ECFvS4Be2jYbX0NaR9567dCTiy6-1apFRe3zzQ

d.joci Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11089

A vezérlőm CDL 147-es, a bicskakulcs vezérlőről összesen 4 vezeték van bekötve, 6 szabad. Most mérek, meg guglizok kokrétan a vezérlő rajza után. Sajna a németet nem nagyon igazodok ki. :S

Előzmény: Rrobi (11080)
manta-z Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11088

hogyne, de nem a CIH motorosé (2.4-3.0) a többi igen.

Előzmény: Rrobi (11081)
Rrobi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11087

A 3.0-ra kellene egy kézi váltó, hogy menjen is tisztességesen.

Most R28-ból elég kevés lehet, ami ki is bírja az erőt.

Vagy tegyek rá R25-öt és ha megmakkant, akkor csere?

 

Észerűbb lenne az A Omega 3.0-s kézi váltóját rátenni.

Előzmény: MalterKoma (11083)
d.joci Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11086

96.12.-havi, nem infrás. Ma meglesem a vezérlőt, hogy lett bekábelezve. A vashoz van vezetékezési rajzom, német nyelvű, de ki tudok rajta igazodni. Hozzáférhetővé teszem az elektronikát, s lefotózom, Ti már tuti több ilyet láttatok mint Én.

Előzmény: Rrobi (11080)
omegatd Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11085

Nem gyengébb az a váltó egy kicsit? Bár elvileg az R25 egyforma A és B Omegán, a felfogatási pontok mások. Ki kell cserélni a harangot és felrakható. Igaz ezen a honlapon, cikkszám szerint ISS van különbség...

http://www.autoverwertung-wieben.de/shop-gebrauchte-autoteile/autoersatzteile/Antriebswelle+rechts+hinten/OPEL/Omega+B+Caravan/?Search=&from=0

Előzmény: Rrobi (11081)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11084

Enyémen is ugyanígy halt el ezért lett bicskás! 40e-t montak a szervívben egy vezérlőért és nem garantálták , hogy tökéletesen fog működni.

Előzmény: Rrobi (11070)
MalterKoma Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11083

Miben töröd már megint a fejedet???

Előzmény: Rrobi (11081)
MECSI Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11082

maximális tiszteletem

 

Kérném a segitségeteket. Az általam megkeresett kereskedők / bontósoknál nem jutottam eredményre, mindenki csak motorkód vagy évjárat alapján tud/akar mondani. Egy sajátos problémával fordulok hozzátok, olyan omega vagy rekord sebességváltót keresek aminek a kuplung felőli oldalán 20mm-es tengely van és 24 borda van rajta. melyik tipusnak van ilyen tengelye?

A segitséget előre is köszönöm

 

Üdv MECSI

Rrobi Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11081

Vajon az A Omega kézi váltója, felmegy a B-re is?

C30NE az X30XE-re?

Rrobi Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11080

Évjárata?

Előzmény: d.joci (11079)
d.joci Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11079

Így akkor már értem miért kerülhetett bele ebbe is.

Előzmény: Rrobi (11070)
Huni27 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11078

Köszönöm a segítséged!

Előzmény: kisp113 (11077)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11077

Jó hozzá, fordítva nem jó csak.

Előzmény: Huni27 (11076)
Huni27 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11076

Sziasztok.

 

Egy kérdésem lenne hozzátok mégpedig az, hogy a 3.0 V6os omega automatás hűtője jó e az ugyanilyen de manuális váltós társához? Belehet szerelni? Vagy felejtős?!

MalterKoma Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11075

A divatot elutasítom. Nekem 3 éve mükszik hibátlanul. Megvan a régi iss, de nem működött. Ahogy kinézett már, úgy megfogni sem volt kedvem...

Mondjuk ellopták az eredeti kulcsokat, ezt a zár és gyújtás garnitúrát úgy szereztem hozzá utána....

Előzmény: Rrobi (11070)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11074

Nekem ISS ezért került bele a bicskakulcs. Volt hogy negyed órát ácsorogtam az autó mellett, mire az infrakulcs beengedett.

Többmindent próbáltam, de sosem lett teljesen megbízható.

 

Előzmény: Rrobi (11070)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11073
transaxle elrendezés.
Előzmény: Törölt nick (11071)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11072
úgyértve hogy kevesebb pénzt belelocsolva mint egy dízelbe:-)Dti,td stb.
Előzmény: manta-z (11060)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11071
na hogy ne beszéljek üresben.Az Indicarban 2 évig árultak egy ilyen Porschét(924 facelift múgy)3 millióról indult majd a végén 1,8 ért árulták 2 évig majdnem.Amúgy nagyon jó kocsi elöl egy brutál négyhengeres transaxle.
Előzmény: Vik.81 (11061)
Rrobi Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11070

Megmondjam? Pénzért!

Az a bicska kulcsos hulladék, beszerelve olcsóbb, mint egy gyári táv, amit még a kocsihoz kellene tanítani. Aztán meg nem is biztos, hogy az a baja.

Ja, meg a divat...

Aki meg nem ért hozzá, annak egyszerűbb is!

 

Nekem a kocsiban, mivel 95-ös volt, a gyári infra tojás táv volt. Egy ideig ment, aztán volt, hogy lefagyott a táv. Ilyenkor elkezdte szívni az elemet. Ha nem vettem észre (gyengén világított a LED-je), 1 fél nap alatt leszívta az elemet. Szétszedtem, kipucoltam, átforrasztottam, kapcsolót cseréltem, ultra hangos mosóban pucoltam a panelt, infra LED-et cseréltem, vevőt pucoltam, ...

Kicsit jobb lett, de időnként meg-meg hülyült megint. A hatótávolsága nevetségesen kicsi volt. Ott a zár előtt kellett célozgatnom, de sosem sikerült elsőre, másodikra, sőt...

 

Aztán találtam hozzá másik vezérlőt, 2 db távval. Azokból összeraktam 1 jobbat. Az már nem fagyott le, a távolság is jobb lett, de maradt az az 1-2 lépés.

Infra rendszerről lévén szó tudtam, hogy ennek olyan 4-5 m-nél nem lehet több (lásd a tv távlövője)...

 

Aztán, mivel átépítettem az egész kocsit, szereztem '97-es kábelköteget. Ezeken már nem infra rendszer volt, hanem rádiós. Találtam rá '98-as riasztós vezérlőt távval. Beraktam, és gond nélkül működik. Hatótávolság 15-20 m is van.

 

Igazából nem jöttem rá miért ilyen gyenge az infra rendszer, de mivel fent van még a polcon, egyszer előszedem és elkezdem méricskélni szkóppal és remélem megtalálom a baját.

Apám '95-ös kockalámpás E Merci-jén is infra rendszer van (kulcsos, gyári). Ott a vevő a záraknál van. Az 1-2 lépésről tökéletesen működik.

Előzmény: d.joci (11069)
d.joci Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11069

Köszi! 1x már megnéztem a vezérlőt az indexek miatt, az autó bicskakulcsos, s utólag van bekötve a vezérlője. Ezt egy az egyben meg akarom szüntetni, megbízhatóságra jobban tetszett az előzőben a gyári cucc. Legjobb lenne egy donorból áttennem az egész elektronikáját, amihez megvan(nak) a távirányítók.

Nem fér a fejembe hogy emberek miért képesek szétcseszni egy gyári rendszert, mert nekik (made in china) bicskakulcs kell...

Előzmény: Rrobi (11068)
Rrobi Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11068

Szétszedhető. Javtható? Hát szakember által biztos, de olcsóbban bontózol egy másikat. Igaz, ahhoz nem tudod hozzátantani a táviránytódat, mert kell hozzá valami komolyabb diagn. eszköz (pl. Tech 2, de nem a 15 e. Ft-os, hanem a gyári opel), meg kellene a kocsi 4 jegyű biztonsági kódja, ami egy kódkártyán van, vagy x e. Ft-ért lekérhető az opel-től.

Van belőle 10-15 fajta is, a számát le kell ellenőrizni!

Előzmény: d.joci (11065)
omegatd Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11067

Ne aggódj...

Előzmény: Vik.81 (11063)
omegatd Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11066

De teszkó módon tuningolható...

Előzmény: manta-z (11054)
d.joci Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11065

A vezérlő funkcióival több gondom is van, ha ráadom a gyújtást, nem zárja az ajtókat, valamint nyitás-záráskor nem villogtatja az indexeket, a kattogás viszont megy benne.

Előzmény: Rrobi (11053)
d.joci Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11064

Köszönöm szépen! Szétszedhető, s javítható ez a dolog?

Előzmény: Rrobi (11053)
Vik.81 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 11063

Uhhh,  én meg már kezdtem izgulni hogy a recesszió már belopta magát a garázsba iss... ;)

Előzmény: manta-z (11062)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!