Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142798

Hol veszel hozzá alkatrészt??

Előzmény: Kisa (142790)
cam aro Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142797

fai-n, jo cucc. 

Előzmény: novothauto (142783)
tAB Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142796

Sajnos bontani kell.

Ezt látod a karter alatt:

Nem tudod a hajtókarokat sem lekötni...

Előzmény: Kisa (142793)
mica-r Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142795

használatfüggő, lehet hogy még egy százast elmegy

Előzmény: Kisa (142794)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142794

Octavia szerintem jó választás, 180e körül azért már cserés lesz a kuplung, sőt sokszor hamarabb elkopik. Egyúttal a lendkerék is, de ha jól rémlik ennél a típusnál kifejezetten kedvező a teljes LUK készlet ára.

 

 

Előzmény: ofkorsz (142789)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142793

Jó esetben azt nem kell megbontani, csak levenni a kipufogót és a kartert, így nem kell kivenni.

Előzmény: hyuing (142792)
hyuing Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142792

Szerintem ki kell venni mert a Trabi blokkra hasonlit mármint alsó felső rész van összefogatva, szinte nem is látszik a hajtókar.

Előzmény: Kisa (142790)
mica-r Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142791

Annak jónak kellene lennie sokáig

Előzmény: ofkorsz (142789)
Kisa Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142790

Told ki a dugattyúkat, mérd le a paláston, mérd meg a hengert (szerintem az gyári méret közeli.)

Az , hogy billeg a dugattyú nem feltétlen jelent nagy bajt, minden dugattyú kovácsolódik százezer km-ek alatt.

 

Ha a palást, mérve rendben van, nem látszik rajta durva sérülés, a gyűrűhornyok sem verődtek ki, akkor lehet gyűrűzni. Használható lesz. Ez a leglcsóbb.

Persze 3 szerelt dugattyú jobb lenne, drágább,viszont akkor futhat még 150-200 ezeret simán.

Hajtócsapágyakat mindenképp cserélném, nem nagy összeg, és kézi hónolóval is megkínálnám.

Vagy marad a teljes felújítás a gyűrűzés árának négyszereséért.

 

Nincs előttem a bringa, de nem hinném, hogy ki kell venni a motort.

 

 

Előzmény: hyuing (142785)
ofkorsz Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142789

Sziasztok!

 

Ismét én, és ismét hasonló kérdés :)

Letettem a 4x4-ről...

 

Találtam helyette egy Ambiente felszereltségű ugyancsak 1,9 es PD TDI 180000 Km-ben lévő Octaviat. Nem full extras, de az alapot tudja. Klíma, viszonylag kevés km, elektromos alblak elől, tekerős hátul, a tulaj szerint még semmit nem kellett javítani rajta. Vezérlés 120 ezernél cserélve, és olajat 15000 ként cserélt a tulaj saját maga (nem autószerelő).

 

Vélemények?

 

Akkor most jön el az a pont h sorra kezd minden elromlani rajta?

movano76 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142788

MOVANO ÜGY!!!. Szevasztok. Tegnap valaki irta hogy a vizpumpa tengely. Nagyon nagyon szépen köszönöm. Irhattad volna már rég,ugyanis azert verte bele az vizet az olajba. Igazad volt!! Örök hála. De sorsom tovább tragikomikum. Kesz a kocsi,remekül működott,kb 18 km en keresztül.Hf tomites csere felesleges volt,megbontottak a motort es az emlitett,megtett km utan egyszercsak megalt a főuton az auto. Nem indul,csak köszörül. Hivtam a szervizt nem jottek menteni,pedig mondtam nekik hogy két falu kozott vagyok a 2 eves lanyommal,stoppolni nem tudok,kurva meleg van,fel nem vesz senki egy kopasz tetovalt fazont,keteves siro gyerekkel. Tudjak jol h a gyereknek nincs anyja,nincs rokon stb. De nem jottek...mindegy,két ora varakozas utan sikerult segitseget hivnom. Es nem tudom egy friss hf szerelt auton mi a tö...öm szart be megint. A vezermuszij fent van.

Paco155 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142787

"Szerintetek mit kéne vele csinálni."

 

Szerintem gyújtsd fel :)

Előzmény: hyuing (142785)
409 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142786

 Fűzött blokk csere.

Előzmény: hyuing (142785)
hyuing Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142785

Urak!    Fabia 1.2   6V  AWY  szörnyeteg 200 ezer KM!   1000km= 1lityi olajjal.  Hengerfej lent, a szelepvezetők alig lógnak. A középső hengernél lehet a baj mert ott minden kokszos olajos.   Az összes dugó billeg mint szarka a dögön.  Érdemes gyűrűzésen gondolkodni?  Még a motort is ki kell venni úgy látom ahhoz hogy a dugót kitoljam. A hengernek nincs válla. A középső hengernél fent ahol a gyűrű már nem jár nincs ráégett korom a két szélsővel szemben, gondolom ahogy billeg a dugó ott  leveri. Szerintetek mit kéne vele csinálni.  A gyújtsam fel és egyéb építő jellegű ötletek nem érvényesek! :-)

no_holy_shit Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142784

Nettem de nem talaltam (?)

Előzmény: hyuing (142778)
novothauto Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142783

Üdv!

 

FAI vezérlés cuccokról van valakinek tapasztalata?

Hol szerezhető be?

 

Kösz!

 

 

Mendoza Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142782

ez HJBB

Mar megyunk a szelrozsa minden iranyaba... :)

 

Előzmény: skorpio3 (142781)
skorpio3 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142781

FMBA motornál jártam úgy, hogy a kuplung megszórta fémszilánkkal a holtpontadót.

 

Előzmény: Mendoza (142780)
Mendoza Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142780

erre esetleg valaki?

Előzmény: Mendoza (142754)
skorpio3 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142779

Szia!

 

A szűrőház alján levő leeresztő szelepet a szűrő alsó széle nyomja záró helyzetbe, ha a szűrő deformálódik, (rossz minőség) picit nyitva marad, elengedi a nyomás egy részét.

A középső műanyag "cső" tetején trónoló szelep a szűrő eldugulásakor nyit, hogy ne szünjön meg a kenés.Ezeket kell ellenőrízni korrekt zárás-nyitás szempontjából.

Előzmény: jeepy (142775)
hyuing Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142778

Perselyt pl. a bárdi-nál.

Előzmény: no_holy_shit (142776)
cam aro Creative Commons License 2015.05.12 0 0 142777

nem talalok kepet olaj rendszerol.

 

viszont az valoszinu hogy a hf-ben levo olajnyomas gomba (ott merted a nyomast ? ) mar a szuro utan van.  

tehat ha ott 2.5bart mersz melegen.. akkor az nem a szurohaz szelen levo leereszto 'szelep' hibaja. 

az az olajnyomas tobb mint jo. 

esetleg a visszafolyas gatlo.. gondolom az van a szurohaz kozepen, esetleg a szurohaz mogott? (remlik valami ) 

Előzmény: jeepy (142775)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142776

 

 

fiat panda II (169) kormanymuvet hol ujitanak fel. illetve hol lehet perselyt venni bele?

 

koszonom elore is!

jeepy Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142775

Köszi, ennek a szűrőjében semmi nincs.

Lehet,kell ezt a szűrőházat javítani, szétszedni?

 

 

Előzmény: skorpio3 (142750)
cam aro Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142774

pd elemet meg csak zarlatost lattam, ami nem kizaro tenyezo mas jellegu hibara. 

 

hengerfej..hat olyan amilyen. 

szvsz lehet szoporoller.. lehet nem. ez tok egyedi.  

ha esetleg vigasz. .nem igazan talalsz megbizhatobb dizelt hasznaltban. 

Előzmény: ofkorsz (142771)
cam aro Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142773

hagy teljen a csonak. 

p38 utanni range rover service manual.

nyoccaz oldal. englishul. 

(legrugohoz meg ecu pinout is van, tobbit nem neztem de gondolom ott is ) 

 

http://indabox.hu/3GWeDx

 

=================

ON. 

 

Kisa Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142772

Ez nagyon állapotfüggő, látatlanban csak azt lehet mondani, ha egyébként karbantartott az autó, akkor nem vészes ez a km, van még benne ennyi.

 

A szerelődnek kellene látni, különösebb beletúrkálás nélkül ki tud benne alakulni egy kép, egy "megérzés", hogy autót, vagy pénztemetőt vásárolsz. Sok kis részletből áll ez össze.

Lehet a motorra egy fillért sem kell majd költened évekig, de talán minden másra százezreket.

Kérdés az is, hogy milyen (kisebb) hibákkal tudsz együtt élni.  

Előzmény: ofkorsz (142768)
ofkorsz Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142771

Köszi. és mi a helyzet a PD elemekkel, hengerfejjel, stb..?

azok meddig bírják kb? Előző tulaj 170000km-el vette, és nála csak a kötelező szervizeken volt az autó

Előzmény: cam aro (142769)
Kisa Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142770

Most, hogy mondod, tényleg voltak ilyen bajai is :)

 

És, a csúcsok alatti tűzkarikára sem gondoltam, de nehogy már ez legyen :D

Nem tűnt fel a dobozban négy izé, ha már nem hallották, miután napokig próbálták beindítani?

Na, meg akkor helyén volt a vezérlés, vagy nem ?

 

Ebből jó nem fog kisülni...

Előzmény: cam aro (142767)
cam aro Creative Commons License 2015.05.11 0 0 142769

szerintem < ! a lenyegi dolgok 160-180E km kornyekere mar kihullanak.

(veztengo, membranok, dmf,  turbo. stb ) 

ha ez meg mindig megy 230e korul, akkor viszont jo eselyel ezeket mar javitottak.  

szo szerint ne vedd! 

 

a klilometer maga, nem sok. 

 

 

Előzmény: ofkorsz (142768)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!