Nem semmi ugye? Megnézegettem mert pár szimering kell,méregettem. Mondom megpróbálom azt a tolómérős mérést 1. henger:megvan.Ha itt vagyunk nézzük már meg a másikat is: az is jó. Fordítok a főtengelyen már szemre látszódott h lejjebb van. Mondom ilyen nincs. Az olajnívó ház, akkor ez. Még a h.fejre rá sem néztem. Komolyan ma napság mindent így gányolnak??
Sziasztok! Volna egy vw passat b5.5 1.9 pdtdi. A tágulási tartályba oljat találtam. Menetközben érdekes hangot hallok mint ha csordogáló hangot hallok a motortértől. A tágulási tartály feltőltés után lemegy minimum szintre , de onnan nem megy lejjebb. A mülthéte lekötöttem az olajhűtőt hát ha az a felelős a az olajért a vízben. De az érdekes hang még mindig meg van és mindig 3ssba való váltásnál a leghangosabb. Estleg valakinek ötlete van e miért került olaj a víbe esetleg hengerfejes. Azt hogyan lehet kiszűrni. Valaki találkozott menetközbe ilyen csordogálo hangal?
őszintén? megnéztem pár dolgot az SRLine választékából....milyen minőség lehet pl 8500-12000 forintig gázos lengéscsillapító? (BMW-hez?) :D
ami ennyire olcsó az nekem nagyon gyanús..tudom, gyári minőség rohadt drága, de legalább nem 38 ezret bír ki mint a SAAB-omba az utángyártott vízpumpa....
Sok nagyon jó szakembert látok itt a fórumokon, akik mind ugyan e miatt lettek ilyenek.
Én is évekig belógtam a műhelybe hétvégén,mert csak ott találtam a helyem, kikapcsolódás volt, ha szét-, vagy összeszerelhetek valamit. Minden szabadidőm, nyaralásom, ha nem ezzel telt nem éreztem jól magam. Tipikus sztori.
Már rég nem vagyok naprakész, nem motivál, ez látszik is a hozzászólásaimon :)
Viszont sok más hobbim van, nagyon élvezem őket.
20 éve én épp K-jetro-t, majd inkább L jetro-t faragtam a zsigulimra, saját szívócsővel, meg ami ezzel jár. Aztán mikor ment, akkor T3-as Garetthez, hajlítottam leömlőt, homokkal töltött kipufogócső darabokból, hogy ne álljunk már meg a befecskendezésnél,legyen turbós is.
Persze meló után, hajnalig.
Mindent felforgattam szakirodalmakért, a net még sehol sem volt.
Én ma nem szeretnék a "magam ura" lenni, ennek csak 20%-a lenne autójavítás, a többi cégvezetés.
Leginkább arra használom a tudásom, és tapasztalatom, hogy elkerüljem a csapdákat, ne ugorjak bele bizonytalan dolgokba.
Így már több időm, és kedvem is van a napi meló mellett egy-két érdekes hiba után menni.
Hát ez van, ha tudnak Rád támaszkodni, akkor fognak is, de közben elapróznak.
Míg ott vagy, inkább megkérdeznek, nem vállalják fel se a felelősséget, se a nehézségeket igazán.
Én is ezt csinálom, bár talán nem ennyire durván, de van hogy cseng mindkét teló, miközben felveszem a munkát, és vár a kollega, valami tanácsra, közben ott a saját melóm is. Ez mindennapos.
Én már lemondtam az ilyen szakmai érdeklődésről, mert felőröl a napi meló is, és muszáj hozni a napi bevételt becsületes munkával.
Ha fél óra alatt nem nagyon van konkrét ötletem, hogy ez mi lehet, akkor inkább elküldöm, kivéve, ha a megrendelő benne van abban, hogy megéri neki a dolog, és elhiszi, hogy ez hosszabb műsor lesz.
Mivel mi egyszerű szervizmunkákkal is el vagyunk látva, így megkönnyítve mindenki életét inkább azt vállalom.
Ennek lassan vége, hogy minden típust javítunk, mindenféle hibával. Igazi szakmai kihívás, de már specializálódni kell, azon belül is lehet kihívásokra lelni, nem is kevésre.
Szóval gondolja arra, ha a Tied a műhely és a megrendelő,nagyon bizonytalan, akkor is szétkaptad volna?
Nem sírás ez, csak tényleg néha nagyon tele van a ... pohár.
kozben 5 eve kollega 15 percenkent jon, hogy helpeljek, mert egy szaros 1.3 jtd-rol nem tudja levenni a
veztengo hazat. persze itt is ezt vedd le, azt csinald, majd jovok merek veszteseget, keresem hol szokik a kompot.
a masik 6 eve kollege. oraja bont egy kia serano kipuff csovet mert nincs turbo nyomas. azt mikor mar nem okos, jon hogy nezzem mar meg.. mert nem tudja. a szivo oldalt mar csavaronkent kell neki elmagyarazni.
merest neagyj isten vetek lenne rabizni..
a harmadik az muszaki vizsgabiztos.. az megakad egy berohadt fekcsuszkanal..
kozben az insigna. kozben a beeso apro szarok. ma 10 masik autom volt gyors diagra.
bazzeg.. a rotakapa kevessebbet fordul a foldbe mint en a munkak kozt.