Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50123

K* jól néz ki, nagyon tetszik.

A BNV-n voltunk kint, volt kint Peugeot stand de az eső elmosta a nagy próbalehetőséget (3008)...

Előzmény: Smíró (50121)
Xe3 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50122
Sziasztok!
Kicsit sűrű volt a hetem, csak most tudtam ismét felnézni. Köszi a sok téli gumis hozzászólást! Ezeket ajánlottátok, s körbenéztem az árak körül:

GOODYEAR UG7+ (15.990 Ft)
Hankook Icebear w440 (14.219 FT)
Fulda Kristall Montero 3 91T (13.990 Ft)
Fulda Kristall Montero 3 95T XL (15.990 Ft)
Pirelli Sotto Zero (19.158 Ft)
CONTINENTAL ContiWinterContact TS830 (15.990 Ft)
CONTINENTAL contiwintercontact TS 810 ML (15.990 Ft)

Köszi a segítséget, majd kitalálom :)

Smíró Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50121
Húúúúbakker! Ez az 508 nagyon jól fest. Limuzinban jobban tetszik, mint kombiban. Végre egy limuzin, ami hátul is ülhetőnek tűnik középen. Na ezt bevállalnám szívesen. (Kezdenek kirepülni a lányok, csökkennek az utazási méretek csomag tekintetében:-) Vagy akkor inkább egy RCZ? ÁÁÁ, az kicsi. Kell a luxus méret. Netán 908? Ha már kicsi...)
Sas-307 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50120
Szia Jena!

Nem vesztem el, csak éppen off-road vagyok mostanában. Azt hiszem az alsó motorvédő lemezem széttört és lassan a 180e-s olajcserére gyűjtök :-)

Előzmény: Jena307 (50114)
Smíró Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50119
:-DDDDDDDDD Még ilyenkor is toppon vagy?:-DDDDDDDDDD
Előzmény: ádibébi (50117)
citromheja Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50118
Hmmm... tényleg. De olyan kicsi kapcsolóteljesítményűeket láttam, hogy inkább csinálok valami panelt 1db pici ic-vel+nagyteljesítményű relék...de nem biztos. :)
Előzmény: Zolysys (50115)
ádibébi Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50117
Ez egy nicknév, vagy egy tulajdonság? ;)
Előzmény: Jena307 (50114)
Zolysys Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50116
pl kapcsoló...
Előzmény: kobold82 (50094)
Zolysys Creative Commons License 2010.09.16 0 0 50115
Létezik bistabil relé is :):P
Előzmény: citromheja (50110)
Jena307 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50114
Frankofil jelentkezz be légyszi ha olvasod a fórumot!
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50113
Nem lesz semmilyen fokozat. Csak a fűt-nem fűt állapot.
Még semmit sem vettem, csak ezt a pár kapcsolót. Még jó idő van. :))))
Előzmény: Martinka. (50111)
elder.reg Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50112
Van egy Blaupunkt RD4-hez való új Ipod Adaptor -em eladó. 1x lett kipróbálva.
Müködik a kormányvezérlés (tehát a kormányvezérléssel tudsz "navigálni" az ipod/iphone -on)

Ár: megegyezés szerint, de olcsóbban mint a bolti ár.

Itt egy kép róla:

Ipod adapter
Martinka. Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50111
Én is oda szántam a kapcsolókat, de végül egy Ford Galaxy ikerkapcsolót vettem ami nem fért oda, így maradt a rádió alatt, ideiglenesen.

Milyen fűtőszálat vettél? Hogy oldod meg a fokozatokat? Vagy csak fűt-nemfűt állás lesz? Nálam a fokozat volt a legbonyolultabb része az ülésfűtésnek.
Előzmény: citromheja (50110)
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50110
A középkonzol tetején, ahol a központizár és a biztonságiöv figyelmeztető van, nekem van 2 vakdugó. Annak a helyére teszem be az utólagos ülésfűtés kapcsolóját. 8)
Már vettem 2 gyári kapcsolót, ami relén keresztül fogja kapcsolni a szivargyújtó tápját a fűtőlapokra. 2 akadályt kell leküzdeni:
1. Ez csak mikrokapcsoló: addig zár, míg tartod a gombot. Ezt, egy kisebb áramkörrel kell majd bistabillá tenni. Nem nagy ördöngősség, menni fog.
2. piktogrammok. Ez nehezebb falat. 2 megoldás körvonalazódik:
2.a. használom azokat a visszajelző ledes gombokat, csak leragasztom a piktogramot. Így ugyan nincs háttérvilágítás, de legalább van visszajelzés, hogy be van-e kapcsolva.
2.b. valahogy gyártok olyan gombot a vakdugókból, amin van visszajelzés és ülésfűtés piktogramm. (lecsiszolom a gomb felszínét, rárajzolom az ábrát valami viaszossal és utána lefúlyom olyan festékkel, ami nem tapad meg a viaszon, amit utána leolvasztok róla. De ilyet még nem csináltam. Valakinek van ilyenben gyakorlata?)
Előzmény: Martinka. (50106)
gombfoci Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50109
Az a +4 km/h a mérési hibahatár miatti ráhagyás.
130 helyett 134-től indul a bünti, 154-ig a rendőr dönt a helyszíni bírság vagy közig. eljárás között*, 154 felett pedig mindenképpen közig. bírság. Szóval ez alapján fizethetsz.
Szóval a mérési hibahatárral számolnak.
A fotókról (darabszám, láthatóság, bizonyító "erő") nincs infóm, de van egy szaktopik erre itt a fórumon, esetleg érdeklődj ott.

*Ebbe a 154-ig helyszíni bírságba implicite benne van, hogy kis rizikóval lehet pályán 153km/h-ig is menni, mert jó eséllyel úgyse állítanak le (vesznek ki a fordalomból)...
Előzmény: young307sw1.6 (50102)
kobold82 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50108
Tökéletesen leírtad a jelenséget, akkor ezentúl próbálom határozottan lecsukni, hátha többet nem tapasztalom, ha mégis akkor jön a módszered:) köszi az infót
Előzmény: Martinka. (50096)
young307sw1.6 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50107
ITT nem teljesen egyértelmű
Előzmény: Martinka. (50103)
Martinka. Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50106
Fejtsd ki!

Bár nekem már van, de érdekelne az ötleted.
Előzmény: citromheja (50105)
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50105
Áááááááá! Kezdjük előről! :)

Van egy ötletem utólagos ülésfűtéshez... ;)

http://kepfeltoltes.hu/100915/F_nyk_p0181_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100915/F_nyk_p0186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Előzmény: citromheja (50104)
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50104
Van egy ötletem utólagos ülésfűtéshez... ;)
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/100915/F_nyk_p0181_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100915/F_nyk_p0181_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/100915/F_nyk_p0186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100915/F_nyk_p0186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Martinka. Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50103
Megnézem több kalkulátort is és mindenhol 149km/h a határ. 150-től 30K. :(

Nekem 72-es fotóm volt az első képen, a másik kettőn már a 60 alatt volt, és csak a harmadikon látszott a rendszám. 30000.- :(
Előzmény: young307sw1.6 (50102)
young307sw1.6 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50102
Kép az autómról:
Kép

154-től büntetnek. Tudja valaki, mi a műszer méréspontossága, illetve hogy hány képnek kell készülnie, hogy a sebességtúllépés ténye megállapítható legyen? A 3 képből 1 jóval ez alatt van, 1 nem mutatja a sebességet, ez pedig épp hogy a büntethetőség határán van...
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50101
Hát, ha nincs hibakód, akkor autovillamosságist keresnék.
Az is lehet, csak kontakt hibás a műszerfal csatija. Még sosem szedtem szét, így jobb ötletem nincs. Nézzetek hibakódot.
Előzmény: suptiti (50069)
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50100
Utánanéztem, és találtam akcióban UG7+ -t ingyenes házhozszállítással ugyanannyiért, mint itthon a Hankook... elcsábultam, holnap ér ide. :D
Előzmény: tthom (50054)
citromheja Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50099
Jólvan, már alakul. ;)
Közben énis nézegettem az én motoromhoz milyen szenzorok vannak és én sem találtam ilyen átfolyásmérőt. (Bár, a tankjeladóban még lehet ;) )
A számításhoz figyelembe vett paramétereket énis így gondolom, hogy ilyesmik lehetnek.
Az zavart meg kicsit, hogy tuning progi íráskor táblázatok adathalmazait módosítják. Nem csak egyszerű végállásokat, hanem adott kontrollpontokhoz (pl. fordulatszámokhoz) tartozó értékeket is. (Közelebb nem mehettem, csak ennyit láttam.)
Ezért gondoltam, ha már ilyen táblázatszerűen vannak megadva az előírások a befecskendezés/nyomás/előtöltéssel kapcsolatban, akkor nem lehet egy előre bevasalt képletet használni a fogyasztási adatok számítására-> ugyanannak a táblázat adatait kéne használni a fogyiszámításra, mint amit a motorvezérlő is használ. Így akkor nem lenne csalás a fogyi számításban sem.
Esetleg elcsúszhattunk apróság felett: gondolom, első generációs CR rendszerű autó motorvezérlőjét elemeztétek (2.0Hdi, 8V). Előfordulhat, hogy Ádi azért nem tapasztalt eltérést, mert már más a motorvezérlő szoftvere és a motorja is (1.6Hdi 16V). Az is lehet, hogy a c5 annyira fel lett húzva, hogy amiatt lett a nagy csalás a fogyasztásban.

Azért kiváncsi vagyok, hogy Ádi mire jutott fogyasztásméréssel.
Előzmény: betg (50055)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50098
Egyszerűbb volt ez. Rendszeresen e-bayezek, de itt a különbség, még ha feláras is, 1000Ft körüli. Nagyobb értéknél éri meg vagy több rendelést összevárva.
Előzmény: Bituman.hu (50097)
Bituman.hu Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50097
Vaterán lévők E-bayről érkeznek elég erős felárral...érdemesebb ott szétnézni, nekem 2 000-ből megállt....
Előzmény: Törölt nick (50092)
Martinka. Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50096
Mit tapasztalsz akkor amikor nem nyílik ki?

Nálam is előfordul néha. Ilyenkor azt tapasztalom, hogy a kapcsolót megnyomva hallom a motort hogy nyitja a zárat, de nem sikerül kioldani és zárva marad. Többször egymás után megnyomva ugyanaz a helyzet, a motor zúgása hallatszik de ki nem nyílik. Rájöttem arra hogy ezt csak akkor csinálja amikor óvatosan van lecsukva a hátsó ajtó. Lezár ilyenkor is de nem ugrik teljesen a helyére a zárszerkezet, emiatt nem nyitja ki. Nálam ilyen helyzetben egyszerű a megoldás. Ha nem nyitja, a következő kapcsolónyomásnál egyszerűen megnyomom az ajtót a nyitás pillanatában, és már ki is ugrik az ajtó.
Előzmény: kobold82 (50094)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50095
Hát valahogy én is kinyitottam, csak nem triviális: a sima szettekben T10-ig mennek le, a mobilszerelő szettek meg T6-ig mennek fel. A T8 az így elveszik a nagy átlag kínálatban. Ettől eltekintve csak találtam egyet otthon, viszont a csavart kicseréltem sima keresztfejűre.
Előzmény: Zolysys (50093)
kobold82 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 50094

Sziasztok!

 

Az a problémám hogy kb másfél havonta a csomagtér zárja egyszerűen nem nyitható ki, kb 30 autó ki be zárás után pedig újból műkődik másfél hónapig, ötlet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!