Sziasztok! Kicsit sűrű volt a hetem, csak most tudtam ismét felnézni. Köszi a sok téli gumis hozzászólást! Ezeket ajánlottátok, s körbenéztem az árak körül:
Húúúúbakker! Ez az 508 nagyon jól fest. Limuzinban jobban tetszik, mint kombiban. Végre egy limuzin, ami hátul is ülhetőnek tűnik középen. Na ezt bevállalnám szívesen. (Kezdenek kirepülni a lányok, csökkennek az utazási méretek csomag tekintetében:-) Vagy akkor inkább egy RCZ? ÁÁÁ, az kicsi. Kell a luxus méret. Netán 908? Ha már kicsi...)
Hmmm... tényleg. De olyan kicsi kapcsolóteljesítményűeket láttam, hogy inkább csinálok valami panelt 1db pici ic-vel+nagyteljesítményű relék...de nem biztos. :)
Van egy Blaupunkt RD4-hez való új Ipod Adaptor -em eladó. 1x lett kipróbálva. Müködik a kormányvezérlés (tehát a kormányvezérléssel tudsz "navigálni" az ipod/iphone -on)
Ár: megegyezés szerint, de olcsóbban mint a bolti ár.
A középkonzol tetején, ahol a központizár és a biztonságiöv figyelmeztető van, nekem van 2 vakdugó. Annak a helyére teszem be az utólagos ülésfűtés kapcsolóját. 8) Már vettem 2 gyári kapcsolót, ami relén keresztül fogja kapcsolni a szivargyújtó tápját a fűtőlapokra. 2 akadályt kell leküzdeni: 1. Ez csak mikrokapcsoló: addig zár, míg tartod a gombot. Ezt, egy kisebb áramkörrel kell majd bistabillá tenni. Nem nagy ördöngősség, menni fog. 2. piktogrammok. Ez nehezebb falat. 2 megoldás körvonalazódik: 2.a. használom azokat a visszajelző ledes gombokat, csak leragasztom a piktogramot. Így ugyan nincs háttérvilágítás, de legalább van visszajelzés, hogy be van-e kapcsolva. 2.b. valahogy gyártok olyan gombot a vakdugókból, amin van visszajelzés és ülésfűtés piktogramm. (lecsiszolom a gomb felszínét, rárajzolom az ábrát valami viaszossal és utána lefúlyom olyan festékkel, ami nem tapad meg a viaszon, amit utána leolvasztok róla. De ilyet még nem csináltam. Valakinek van ilyenben gyakorlata?)
Az a +4 km/h a mérési hibahatár miatti ráhagyás. 130 helyett 134-től indul a bünti, 154-ig a rendőr dönt a helyszíni bírság vagy közig. eljárás között*, 154 felett pedig mindenképpen közig. bírság. Szóval ez alapján fizethetsz. Szóval a mérési hibahatárral számolnak. A fotókról (darabszám, láthatóság, bizonyító "erő") nincs infóm, de van egy szaktopik erre itt a fórumon, esetleg érdeklődj ott.
*Ebbe a 154-ig helyszíni bírságba implicite benne van, hogy kis rizikóval lehet pályán 153km/h-ig is menni, mert jó eséllyel úgyse állítanak le (vesznek ki a fordalomból)...
Tökéletesen leírtad a jelenséget, akkor ezentúl próbálom határozottan lecsukni, hátha többet nem tapasztalom, ha mégis akkor jön a módszered:) köszi az infót
Van egy ötletem utólagos ülésfűtéshez... ;) [url=http://kepfeltoltes.hu/view/100915/F_nyk_p0181_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100915/F_nyk_p0181_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/100915/F_nyk_p0186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100915/F_nyk_p0186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
154-től büntetnek. Tudja valaki, mi a műszer méréspontossága, illetve hogy hány képnek kell készülnie, hogy a sebességtúllépés ténye megállapítható legyen? A 3 képből 1 jóval ez alatt van, 1 nem mutatja a sebességet, ez pedig épp hogy a büntethetőség határán van...
Hát, ha nincs hibakód, akkor autovillamosságist keresnék. Az is lehet, csak kontakt hibás a műszerfal csatija. Még sosem szedtem szét, így jobb ötletem nincs. Nézzetek hibakódot.
Jólvan, már alakul. ;) Közben énis nézegettem az én motoromhoz milyen szenzorok vannak és én sem találtam ilyen átfolyásmérőt. (Bár, a tankjeladóban még lehet ;) ) A számításhoz figyelembe vett paramétereket énis így gondolom, hogy ilyesmik lehetnek. Az zavart meg kicsit, hogy tuning progi íráskor táblázatok adathalmazait módosítják. Nem csak egyszerű végállásokat, hanem adott kontrollpontokhoz (pl. fordulatszámokhoz) tartozó értékeket is. (Közelebb nem mehettem, csak ennyit láttam.) Ezért gondoltam, ha már ilyen táblázatszerűen vannak megadva az előírások a befecskendezés/nyomás/előtöltéssel kapcsolatban, akkor nem lehet egy előre bevasalt képletet használni a fogyasztási adatok számítására-> ugyanannak a táblázat adatait kéne használni a fogyiszámításra, mint amit a motorvezérlő is használ. Így akkor nem lenne csalás a fogyi számításban sem. Esetleg elcsúszhattunk apróság felett: gondolom, első generációs CR rendszerű autó motorvezérlőjét elemeztétek (2.0Hdi, 8V). Előfordulhat, hogy Ádi azért nem tapasztalt eltérést, mert már más a motorvezérlő szoftvere és a motorja is (1.6Hdi 16V). Az is lehet, hogy a c5 annyira fel lett húzva, hogy amiatt lett a nagy csalás a fogyasztásban.
Azért kiváncsi vagyok, hogy Ádi mire jutott fogyasztásméréssel.
Egyszerűbb volt ez. Rendszeresen e-bayezek, de itt a különbség, még ha feláras is, 1000Ft körüli. Nagyobb értéknél éri meg vagy több rendelést összevárva.
Nálam is előfordul néha. Ilyenkor azt tapasztalom, hogy a kapcsolót megnyomva hallom a motort hogy nyitja a zárat, de nem sikerül kioldani és zárva marad. Többször egymás után megnyomva ugyanaz a helyzet, a motor zúgása hallatszik de ki nem nyílik. Rájöttem arra hogy ezt csak akkor csinálja amikor óvatosan van lecsukva a hátsó ajtó. Lezár ilyenkor is de nem ugrik teljesen a helyére a zárszerkezet, emiatt nem nyitja ki. Nálam ilyen helyzetben egyszerű a megoldás. Ha nem nyitja, a következő kapcsolónyomásnál egyszerűen megnyomom az ajtót a nyitás pillanatában, és már ki is ugrik az ajtó.
Hát valahogy én is kinyitottam, csak nem triviális: a sima szettekben T10-ig mennek le, a mobilszerelő szettek meg T6-ig mennek fel. A T8 az így elveszik a nagy átlag kínálatban. Ettől eltekintve csak találtam egyet otthon, viszont a csavart kicseréltem sima keresztfejűre.
Az a problémám hogy kb másfél havonta a csomagtér zárja egyszerűen nem nyitható ki, kb 30 autó ki be zárás után pedig újból műkődik másfél hónapig, ötlet?