lehet hogy ingerkuszob, de nem kell megbontani a vezerlest.
precizen osszejelolod alul - megne lazitsd! - es felul. > tipex az iso-ja. (:)
feszitohoz se nyulj.
kabelrogzitovel rogzitsd a szijat pumpa, es veztengo kereken.
lazitsd le a veztengo csavart. vedd le a veztengo kereket.
csereld ki a szenzort.
na. es most egy koszorult kemeny dorni a vez.tengo/kerek csavar lukba, (nalam vw kuplungnyomopalca van rendszeresitve. )es szepen felfeszited a vezkereket vissza a helyere.
ha ugyes voltal, felperc sincs eme muvelet.
tobbit nem mondom. :)
fotengely ekes, de nem tajol, csak utkozo. 2-3 fog a szabadjateka.
felul viszont fix. a feszites pedig onbeallos.
ha csak vezkereked bontod, es rakod vissza. a bontas elotti allapotot kapod vissza.
na most ez a nyoc szelepes 1.9 jtd neven is ismert csoda.
ha tied mas, akkor fenti storno.
ne hagyd magad atb@szni.
elszokta tordelni az also, es felso eket - is. ilyenkor dobal ckp/cmp hibakat.
(valahol van szinkronmeresem, vagy ide, vagy diagba szortam be. )
ugyanitt a vizpumpa is eloszeretettel megszorul.
szvsz a fentit csak tudott/ismert futas teljesitmenyu vezerlesen..
good luck.