Nekem azért tűnik soknak mert az Audi -mban már akkor kialszik a lámpa mikor még el sem kapta a motor. Viszont néztem videókat youtube -on és ott is szinte az összes ilyen motornál lassan épül fel a nyomás.
Megmértük, negyed óra állás után ugyanúgy késve jön meg a nyomás. Mikor viszont megjön akkor stabilan 1.4 bar alapjáraton, olyan 2500 körül (nem tudom pontosan mert nincs ford. szám merő) 3.2 bar.
Én arra gondolok, hogy rossza a visszafolyás gátló szelep.
:) Sztem nagyrészben hfejekkel foglalkoznak mert mondta h örülne ha mindenki ilyen komolyan venné a felújítást. Belegondolsz heti 2-3 látványos,de a működési határon belül, javított hfej már hoz is a konyhára valamit. Buta parasztnak jó az: nem úgy húz az autó ahogy kéne:-kopott a motor azt jóvan. Valami ilyesmi felfogás uralkodhat ott.
Nem. Vác mellett egy kisebb faluban hibáznak így. Szóval Sződre ne vidd SOHA.
Nekem a IV.kerben a Telkes u-ban csináltak egy hfejet. Na az van még a mai napig is fent. Nem forr nem folyik semmi sehova.35e kért a komplett felújításért.
784-ről 732-re építettél? Én fordítva csinálnám, had harapjon. A turbós motort már régóta nézegettem és komplett motort tényleg nem találtam,illetve ezt igen,ja meg egy 200e-ért fehérváron kosárban.
Kösz, Cam, nem önindító sajnos (bár nem néztem) de 2-4000 km-t ment már így, nagyon egyenletes hang, mint mikor a kormányszervó-pumpa kavitál. A helye nem behatárolható.
Biztos voltam benne (előzetes árajénat), hogy a generátor, vagy valamelyik szíjhajtott csapágy zúg, de nem, így most 5 számjegyről, fel kell készülni a 6 számjegyes javításra.
Én sem gondoltam, hogy meg lehet ezt mondani így, csak gondoltam valami típus jellegzetesség, akkor könnyebb :)
Nem olyan ritka... én 3 hónap alatt a harmadikat pakoltam be a kocsiba. ;-) Előbb a 732-est meghengerfejeztem, szar lett. Vettem egy 630-as blokkot, és átpakoltam 732-esre. Ugyanúgy szar lett. Aztán vettem a működő 784-es donort, amit még kocsiban kipróbáltam meghajtottam, és mikor láttam, hogy jó, akkor építettem csak át 732-re. Pár napja meg asszony fogott vele egy nyulat, és leszakadt a lökhárító... jeeeee... :-) Ilyen ez a pop szakma.
Nem friss ez. Apáról fiára szállt a "CÉG" de a tudás az valahol elakadt.Sokan hordják hozzájuk a környékről.Interneten nem találod meg mert szuterénben 'dolgoznak'.
Sajnálom, hogy így belenyúltál. Sajnos a jó gépműhelyek nem olcsók. Az olcsók meg nem jók.
Ez a "alul vastagabb persely" valami egészen röhejes megoldásnak tűnik. Lehet, hogy van veztengely szimeringem is. Új. Mi a mérete? Holnap megnézem, mi van.
A hajtórúd szemben kicserélik a bronzperselyt excentrikusra.
Mondjuk rendelni ilyet kvaélet, hogy nem lehet csak gyártani, az meg... meg tudják jól csinálni, de megint az van, a körülményeket nézve, nem valami bizalomgerjesztő a dolog. Gondolom a derékszögelés is elmaradt.
Ez konkrétan úgy ahogy leírtad volt a terv. Csak mivel állt a kocsi amiből megvettem+ csurdogált az olaj innen onnan gondoltam 1-2tömítés és kész a szívó d-nek a hengerfeje egyszer szét szivatott azóta szeretek ránézni ezekre is.És így halmozódtak a hibák.
Lehet pechemre egy rossz mocit fogtam ki. Nagyon ritka ez a moci.
Szétszedném én ,mert engem is érdekel csak ha még egyszer visszakéredzkedne akkor nehogy probléma legyen. Elmondás szerint kivette a perselyt és olyat tett bele aminek vastagabb a fala0,3mm-el. Tehát alul vastagabb a persely fala mint oldalt+ felül. (érdekes)
Léteznek hozzá csak ritka, vagy épp nem tud rendelni.
Érdekesség még h szelepszár szimeringet cserélt de veztng szineringet már nem. Jó ötlet a csiszoltatás!!A nyomáspróbát álítólag elvégezte de én nem láttam nála ilyesféle gépet...A fő probléma h egy kisebb vagyon volt és már az elején ilyen hibák vannak.Idáig 2 alkalommal értesítettem. Ha bevizsgálja a hengerfejet egy hozzá értő és kiderül h sz.r akkor ezért is vigyem vissza neki?.Tulajdonképp akkor nem is csinált rajta semmit.
Te is jobban jártál volna, ha nem újítgatod, hanem veszel egy donort, aztán kompletten átrakod a motort. Én se hallgattam először az okosakra, és nekiálltam javítgatni ezt a motort, aztán csak megszívtam. Rengeteg felesleges költség és szerelés után jutottam el addig, hogy vettem egy működő donort, és egyszerűen átlapátoltam a saját kocsiba. Azóta is megy...
Nem igazán értem, hogy egy csapágycserével hogy lehet orvosolni egy dugattyúkinyúlást...
Az 1 mm axiális mozgás szerintem nagyon sok. Amiket eddig szedtem szét, talán tized mm-t mozogtak tengely irányban. A 2-es nyugvó csapágynál kell a fél támaszokat csereberélni, létezik szerintem különböző vastagságban.
Ha a szelepeknél átfolyik a benzin. (néhány mp alatt lefolyik) akkor össze ne rakd szelepcsiszolás nélkül. Egy rendes műhelyben, ha nincs más gondja, akkor ~10e Ft környékén becsiszolják a szelepeket. Hf. nyomáspróbája nélkül össze nem merném rakni az 1.9D motort...
Valószínűleg a szelep és a dugó találkozásánál keletkezhetett ez a hiba. Én már csak a nyomait láttam a dugóban.A panasz az volt h hidegindításnál kb.10 mp-ig berángat és kéken füstöl.Ez lehetett a rövidebb hajtókar. s szelepek nem voltak elkajszulva,biztos előzőleg helyre hozták. Nyugvó csap? Nem csapágy? Ezt bocs de nem értem. Minden esetre csapágycserét csináltak valami német cuccot tettek bele.A főtengely axiális mozgása megmaradt, kb.1 mm.
Kössz a kiegyensúlyozási felvilágosítást,sajnos még nem csináltunk ilyen nagyobb melót ezért nem voltunk ezzel tisztában.Viszont a dugattyúk újak. Visszatérve a szelepekre: biz az átengedi a benyót de csak lassan.Nyomópadra nincs lehetőség ezért maradt ez a bevett módszer. Az új technológiát nem ismerem mind idáig nem is hallottam.
Nem tudom h mi tévő legyek.Össze merjük rakni vagy ne?!Ezek után már a henger merőleges síkolásában is kételkedek,ahogy mindenben.