Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143224

Clio I-be nem megy bele? pedig ha levennénk azt a baromi nagy alutömböt  szinte ugrálni lehetne hátul a mocitérben.

Holnapra várom a listád.Apropó: veztengely kereked van-e? 

Előzmény: gesszti (143219)
ZolKa Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143223

Nekem azért tűnik soknak mert az Audi -mban már akkor kialszik a lámpa mikor még el sem kapta a motor. Viszont néztem videókat youtube -on és ott is szinte az összes ilyen motornál lassan épül fel a nyomás.

Előzmény: no_holy_shit (143181)
ZolKa Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143222

Megmértük, negyed óra állás után ugyanúgy késve jön meg a nyomás. Mikor viszont megjön akkor stabilan 1.4 bar alapjáraton,  olyan 2500 körül (nem tudom pontosan mert nincs ford. szám merő) 3.2 bar.

 

Én arra gondolok, hogy rossza a visszafolyás gátló szelep.

Csak azt nem tudom, hogy hol van benne :(

Előzmény: cam aro (143173)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143221

:) Sztem nagyrészben hfejekkel foglalkoznak mert mondta h örülne ha mindenki ilyen komolyan venné a felújítást. Belegondolsz heti 2-3 látványos,de a működési határon belül, javított hfej már hoz is a konyhára valamit. Buta parasztnak jó az: nem úgy húz az autó ahogy kéne:-kopott a motor azt jóvan. Valami ilyesmi felfogás uralkodhat ott.

Előzmény: cam aro (143217)
cam aro Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143220

hoppa. 

nevre mar nem emlekszem, de az ilyesmi munka ritka madar kisfaluban. 

szvsz.. 20 eve a kornyek legjobbja volt. :(

=====================================

Előzmény: Csaba000111 (143218)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143219

Nem fért el a turbó... Clióba ment a motor. :-)

 

120e volt egy komplett megane 1, amiből már 75 visszajött. (+ ugye a motor a clióba) + még van pár tejesládányi eladó aprólék.

 

Szerintem az összes szimering megmaradt, mert megvettem, de nem építettem be. Holnap összeírom.

Előzmény: Csaba000111 (143215)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143218

Nem. Vác mellett egy kisebb faluban hibáznak így. Szóval Sződre ne vidd SOHA. 

Nekem a IV.kerben a Telkes u-ban csináltak egy hfejet. Na az van még a mai napig is fent. Nem forr nem folyik semmi sehova.35e kért a komplett felújításért.

Előzmény: Kisa (143212)
cam aro Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143217

a pcsaba birnak megelni ? 

excenter persely.

1mm axial

szivargo szelepek.

 

 Interneten nem találod""

keresse a rossebb..

te is minek. :D 

 

 

Előzmény: Csaba000111 (143208)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143216

A közelben ez volt. Meg a hallomások alapján jónak bizonyult..

Előzmény: gesszti (143211)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143215

784-ről 732-re építettél?  Én fordítva csinálnám, had harapjon. A turbós motort már régóta nézegettem és komplett motort tényleg  nem találtam,illetve ezt igen,ja meg egy 200e-ért fehérváron kosárban.

Előzmény: gesszti (143209)
cam aro Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143214

 nagyon ismeros hang. 

de pentek van, nem jut eszembe honnan.. :(

mar vagy tizszer meghallgattam, mindig ott van a nyelvem hegyin..

de nem jon.

ugyhogy most U2. ...azon nem kell gondolkodni.  

Előzmény: Kisa (143210)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143213

Ha jól tudom 25x42x7(8)(9 )" És milye van még?" :) -ehez a mocihoz

A hajtókarnak a méretét ha tudod akkor lehet előrébb lennénk. Nekem 15,3mm az említett táv.

 

Előzmény: gesszti (143207)
Kisa Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143212

Remélem nem egy Bp.-i (VI.ker) cég?

Nekik mondjuk van honlapjuk, és jól dolgoznak.Csak feltűnt a szuterén :)

 

Előzmény: Csaba000111 (143208)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143211

Túl kényes motor ez ahhoz, hogy ilyen gagyiműhelyre rábízd. Miért nem vitted rendes felújító céghez?

 

Előzmény: Csaba000111 (143208)
Kisa Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143210

Kösz, Cam, nem önindító sajnos (bár nem néztem) de 2-4000 km-t ment már így, nagyon egyenletes hang, mint mikor a kormányszervó-pumpa kavitál. A helye nem behatárolható.

 

Biztos voltam benne (előzetes árajénat), hogy a generátor, vagy valamelyik szíjhajtott csapágy zúg, de nem, így most 5 számjegyről, fel kell készülni a 6 számjegyes javításra.

Én sem gondoltam, hogy meg lehet ezt mondani így, csak gondoltam valami típus jellegzetesség, akkor könnyebb :)

Előzmény: cam aro (143199)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143209

Nem olyan ritka... én 3 hónap alatt a harmadikat pakoltam be a kocsiba. ;-) Előbb a 732-est meghengerfejeztem, szar lett. Vettem egy 630-as blokkot, és átpakoltam 732-esre. Ugyanúgy szar lett. Aztán vettem a működő 784-es donort, amit még kocsiban kipróbáltam meghajtottam, és mikor láttam, hogy jó, akkor építettem csak át 732-re. Pár napja meg asszony fogott vele egy nyulat, és leszakadt a lökhárító... jeeeee... :-) Ilyen ez a pop szakma.

Előzmény: Csaba000111 (143205)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143208

Nem friss ez. Apáról fiára szállt a  "CÉG" de a tudás az valahol elakadt.Sokan hordják hozzájuk a környékről.Interneten nem találod meg mert szuterénben 'dolgoznak'.

Előzmény: cam aro (143202)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143207

Sajnálom, hogy így belenyúltál. Sajnos a jó gépműhelyek nem olcsók. Az olcsók meg nem jók.

 

Ez a "alul vastagabb persely" valami egészen röhejes megoldásnak tűnik. Lehet, hogy van veztengely szimeringem is. Új. Mi a mérete? Holnap megnézem, mi van.

Előzmény: Csaba000111 (143204)
Kisa Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143206

A hajtórúd szemben kicserélik a bronzperselyt excentrikusra.

Mondjuk rendelni ilyet kvaélet, hogy nem lehet csak gyártani, az meg... meg tudják jól csinálni, de megint az van, a körülményeket nézve, nem valami bizalomgerjesztő a dolog. Gondolom a derékszögelés is elmaradt.

 

Előzmény: gesszti (143197)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143205

Ez konkrétan  úgy ahogy leírtad volt a terv. Csak mivel állt a kocsi amiből megvettem+ csurdogált az olaj innen onnan gondoltam 1-2tömítés és kész a szívó d-nek a hengerfeje egyszer szét szivatott azóta szeretek ránézni ezekre is.És így halmozódtak a hibák.

Lehet pechemre egy rossz mocit fogtam ki. Nagyon ritka ez a moci.

Előzmény: gesszti (143203)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143204

Szétszedném én ,mert engem is érdekel csak ha még egyszer visszakéredzkedne  akkor  nehogy probléma legyen. Elmondás szerint  kivette a perselyt és olyat tett bele aminek  vastagabb a fala0,3mm-el. Tehát alul vastagabb a persely fala mint oldalt+ felül. (érdekes)

Léteznek hozzá  csak ritka, vagy épp nem tud rendelni.

Érdekesség még h szelepszár szimeringet cserélt de veztng szineringet már nem. Jó ötlet a csiszoltatás!!A nyomáspróbát álítólag elvégezte de én nem láttam nála ilyesféle gépet...A fő probléma h egy kisebb vagyon volt és már az elején ilyen hibák vannak.Idáig 2 alkalommal értesítettem. Ha bevizsgálja a hengerfejet egy hozzá értő és kiderül h sz.r akkor ezért is vigyem vissza neki?.Tulajdonképp akkor nem is csinált rajta semmit.

Előzmény: gesszti (143197)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143203

Te is jobban jártál volna, ha nem újítgatod, hanem veszel egy donort, aztán kompletten átrakod a motort. Én se hallgattam először az okosakra, és nekiálltam javítgatni ezt a motort, aztán csak megszívtam. Rengeteg felesleges költség és szerelés után jutottam el addig, hogy vettem egy működő donort, és egyszerűen átlapátoltam a saját kocsiba. Azóta is megy...

Előzmény: Csaba000111 (143198)
cam aro Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143202

ez valami friss, par hetes ceg ? 

Előzmény: Csaba000111 (143195)
cam aro Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143201

 nincs ra szukseg. 

Előzmény: cella8 (143190)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143200

Nem tudom hogy a 630-é megegyezik-e a 784-el. A 630 szívó, 64 lovas, a 784 turbós 90 lovas.

Előzmény: Csaba000111 (143198)
cam aro Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143199

 hazon fut a vez.lanc.. 

esetleg beragadt onindito .

 

ha szijjas lenne azt mondom feszes.. 

de lancos csiga. 

passsz.

  

Előzmény: Kisa (143189)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143198

A 630 megegyezik a 784-el?Nekem a 732-es nem volt jó mert hosszabb több mint egy milivel. A te hajtókarodnak mi a mérete(csapszeg aljtól ftengelyig) ?

 

Előzmény: gesszti (143196)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143197

Nem igazán értem, hogy egy csapágycserével hogy lehet orvosolni egy dugattyúkinyúlást...

 

Az 1 mm axiális mozgás szerintem nagyon sok. Amiket eddig szedtem szét, talán tized mm-t mozogtak tengely irányban. A 2-es nyugvó csapágynál kell a fél támaszokat csereberélni, létezik szerintem különböző vastagságban.

 

Ha a szelepeknél átfolyik a benzin. (néhány mp alatt lefolyik) akkor össze ne rakd szelepcsiszolás nélkül. Egy rendes műhelyben, ha nincs más gondja, akkor ~10e Ft környékén becsiszolják a szelepeket.  Hf. nyomáspróbája nélkül össze nem merném rakni az 1.9D motort...

Előzmény: Csaba000111 (143195)
gesszti Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143196

Van 4 hajtókarom, + dugó + főtengely f8q630 blokkból. Tökéletesen egyformák. 15e-ért így kompletten elküldöm, ha kell....

Előzmény: Csaba000111 (143192)
Csaba000111 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 143195

Valószínűleg a szelep és a dugó találkozásánál keletkezhetett ez a hiba. Én már csak a nyomait láttam a dugóban.A panasz az volt h hidegindításnál kb.10 mp-ig berángat és kéken füstöl.Ez lehetett a rövidebb hajtókar. s szelepek nem voltak elkajszulva,biztos előzőleg helyre hozták. Nyugvó csap? Nem csapágy? Ezt bocs de nem értem. Minden esetre csapágycserét csináltak valami német cuccot tettek bele.A főtengely axiális mozgása megmaradt, kb.1 mm.

Kössz a kiegyensúlyozási felvilágosítást,sajnos még nem csináltunk ilyen nagyobb melót ezért nem voltunk ezzel tisztában.Viszont a dugattyúk újak.  Visszatérve a szelepekre: biz az átengedi a benyót de csak lassan.Nyomópadra nincs lehetőség ezért maradt ez a bevett módszer. Az új technológiát nem ismerem mind idáig nem is hallottam. 

Nem tudom h mi tévő legyek.Össze merjük rakni vagy ne?!Ezek után már a henger merőleges síkolásában is kételkedek,ahogy mindenben.

Köszi a hozzászólásod  majd valami lesz vele. :/

Előzmény: Kisa (143194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!