Szerintem ez nagyon gyatra cucc, és ráadásul az összes kamrában van vezeték, ami nyitáskor-záráskor csak rontja a helyzetet, aztán kiöntötték műgyantával, hogy a tövében koncentráltan kapja az extrém terhelést, mindemellett aranyárban van...
Sokkal inkább favorizálom azt, hogy a szerelhető csatiból játszi könnyedséggel kiemelhető érintkezők miatt csakis a sérült vezetékek helyett betenni bontott, de jó állapotú (keresztmetszet-helyes) vezetékdarabot, arra ügyelve hogy a toldás ne a gumiharmonika alá essen, hanem az ajtóoszlopba. Így a sok sértetlen többi vezetéket nem is kell elvágni.
Saját magamnak anno beszereztem egy ilyen csatit bontóból, és abból tudok pótolgatni.
Még az a megoldás is igényes (szerintem), hogy márkaszervizből csak érintkezőt venni (tízesével csomagolják), azt szépen rásajtolni-forrasztani keresztmetszet-helyes új autóvillamossági vezetékre, aztán azt betoldani az oszlopon belül.
A fotón szereplő cucc egyébként szerintem is inkább hasonlít 306-os csatira, mint Xsaráéra.
Eleg franko cucc. Az nem lehet baj, hogy a mostaninal a kabel egyenesen jon ki a csatibol, ezen a kepen pedig derekszogben megy? De legalabb lehet kapni.
Xsara I. '97 műszerfal óra problémám van. Először is azt vettem észre, hogy a két jobb oldali beállító gomb nem működik. Nosza szétszedtem, de mivel semmi hibát nem találtam benne, össze is raktam. Na ekkor már csak 3 csík jelent meg alul, idő kijelzés nuku. Mi lehet a gond? Érdemes vele szórakozni, vagy inkább célozzak meg egy bontottat pár ezerért?
Egy patenttal volt rögzítve, a csavarhúzó segített rajta. A hűtő elött a merevítőt is bontani kellett, csak úgy volt hajlandó kijönni a lámpatest. Az izzó rögzítő egy közbetéttel kapcsolódik a lámpatesthez. Kiszerelés nlékül nem lehetett volna meggyógyítani. Köszönöm a segítséget.
Vagy eltört benne valami vékony műanyag alkatrész, vagy csak kiugrott a helyéről.
A zárszerkezetet tartalmazó hosszú csíkot, egy lapos csavarhúzóval könnyen ki lehet pattintani a helyéről (csak valami ruha kell a csavarhúzó alá,hogy ne karcolja össze)
A macerásabb megoldás az egész kesztyűtartó-ajtó leszedése. De zárt ajtó mellett a kesztyűtartó alatti, ajtót tartó csapszegek kiszerelése eléggé kínszenvedés.
Sziasztok! Volt már téma, de nem találom, és segítségre lenne szükségem! A kesztyűtartót egyszer csak nem lehet kinyitni az autóban... pedig nagyon ki kellene. Mi az oka, és hogyan lehetne kinyitni, hogy legkevésbé sérüljön az autó?
Szétbontottam az elejét. A jobb doblemez kint van, a löklap elejáből és a kerékjáratnál a csavarak kijöttek, de a sárvédő közepénél a löklap nem enged, ott csavart nem látok.
hi mindenkinek! 2003-as 1,6 kombi xsaram van és elkapott az égőcsere koboldja. Odáig fajult a dolog, hogy a bal távolsági fény izzójával együtt kijött a rögzítő kapocs is. Az ABS egység miatt nehezen lehet hozzáférni és még kevésbé a belsejébe látni. A lámpatest 2 rögzítő csavarját (a tetején és szemből baloldalon az alján) megtaláltam, de nem tudtam kivenni. Van ötletetek?
Nekem is többek között ezzel a két alkatrésszel van bajom. A kérdésem, hogy lehet kapni szerintetek ebből az ajtókábel átvezető csatlakozóból gyári újat amikben a saruk is újak, vagy valami ilyesmi megoldás? Mert az enyém már annyi helyen van forrasztva, hogy sajnos lassan reménytelen lesz. Vagy bontó?
Sziasztok! 1,6 kombi xsaram van és a napokban eltörtek a kábelek a vezetőoldali ajtónál. A másik gondom pedig,hogy ingadozik az alapjárat és észrevettem, hogy a szelepfedélnél amik vannak csövek kartergázcső több helyen is kilyukadt illetve eltört. A hozzám legközelebb lévő márkakereskedésbe nem tudnak nekem ezek beszerzésében segiteni, illetve neten sem találtam sehol se csatlakozót se csöveket. Az lenne a kérdésem, hogy hol tudok venni gyárit vagy hogyan tudom megcsinálni? Köszönöm.
Köszi, hétvégén szétkapom. Ma viszont alig akart elindulni szegénykém, korábban egy kisebb gázfröccstől beállt az alapjárat azonnal, most hidegebb volt sokkal és már többször kellett indítani.