-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat
-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(
Mielott nekiesel, a kartergazcso O-gyurujet nezd meg!
Nalam ugyanez a motor ott engedte az olajat. Pont ugy nezwtt ki a szelepfedel, mintha annek a tomitese engedne. Az O-gyuru filleres tortenet es 10 perces. Gyakran hibasodik meg, mert mozgatod a csovet, kulonosen ha szetszedted.
Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék. Az autó 307 1.6 hdi 80kw 2005 évjárat facelift ,no FAP. Szelepfedél tömítés csere után is olajosodik a tömítés mellett. Vettem ezután új szelepfedelet is. Gondolva,hogy a régi elvetemedett, megöregedett. Ekkor ért a meglepetés. ( A szelepfedéltömítés mivel ék alakú ) Az új szelepfedélben fordítva van az új szelepfedéltömítés. Lefelé a hengerfej felé néz a tömítés " éles" része, a "talpas" része pedig a szelepfedél, felé. Ezt így is kell berakni? Akkor én raktam be fordítva és lehet, hogy ezért folyott az új is?.Köszi a válaszokat, segítséget. Attila
Nem tudom hirtelen, hogy melyik fajta BSI van benne, de találkoztam már olyannal, aminek elvileg nem volt szétszedhető a háza. Azon ki szoktuk vágni a relé helyén, hogy ne törjön el az egész ház.
KÖszi a választ, igen a jobb első zárban az a bizonyos mikrokapcsoló halt be, most vadászok zárat bele, addig is köszönöm. Kérdés :szét akarom szedni BSI-t ki akarnám cserélni benne az indexrelét, de csatlakozók felöli műanyag burkolat nem jön le, úgy érzem ha tovább feszíteném, eltörne, hogy tudom szétszedni?
Ma reggel ismét működött a ventilátor. Napközben használtam az autót többször, 4/8 fokozaton működött folyamatosan.
Délutáni "próbakör" alatt próbáltam feljebb venni a fordulatot. 5-6-7-es fokozatban működött, felkapcsoltam max. 8-asra, akkor pár másodperc után megállt, azóta nem megy egyik fokozatban sem.
Biztosítékokat, csatlakozókat átnéztem, semmi nyoma rossz kontaktnak.
2005-ös 1.6 hdi (facelift) 307-esemben megállt a belső ventilátor. 2zónás digitklímás.
Úgy kezdődött még februárban, hogy ha max. fordulatra állítottam a ventilátort (pl. párátlanításkor automatikusan max. fordulatra kapcsol), akkor felpörgött, de 1-2 másodpercen belül megállt és már egyik fokozatban sem működött.
Ilyenkor autó leállít, újraindít és közepes (vagy alacsonyabb) fordulaton újra működött a ventilátor. Hetekig úgy használtam, hogy közepes fordulatról nem állítottam feljebb, így működött. Viszont pár napja teljesen megállt, egyik fokozatban sem működik.
Előtét ellenállást cseréltem. Az új ellenállással bekapcsolt a ventilátor, lehetett állítani a fokozatokat is, de néhány perc használat után próbaképp max fordulatra állítottam és akkor megállt. Azóta az új alkatrésszel sem működik egyik fokozatban sem.
Ne a távirányítóval, hanem a kulcsával nyissál-zárjál párszor! Akkor is csinálja?
Talán ettől helyreáll.
Én sem hallottam még ilyenről, de ahogy FEZ írta, lehet hogy valamelyik érzékelő bolondult meg. A zárt állapotot érzékelő beakadt és ilyenkor az összes ajtó visszazár.
Rosszabb esetben a komfort modult kell cserélni, esetleg javíttatni, ami vezérli az összes ilyen funkciót. Na ez húzósabb ügy!
Pont ilyennel még nem találkoztam, inkább kinyitogatni szokták magukat. Ha az egyébb elektronikai problémát most nem vesszük, akkor ilyeneket akkor szoktak csinálni, amikor az ajtózárban levő jeladó mikrokapcsolók nem úgy működnek, ahogy a helyzethez képest kellene vagy még ajtóátvezető kábelszakadás is szokott központizár zavarokat okozni. (első ajtóknál)
Szia Van 1 beteg Citroen C4, 9HZ motor, 2007 évjárat. A jelenség az hogy azonnal visszazár ha kinyitom távirányítóval, úgy lehet bejutni az autóba, hogy amikor megnyomom a nyitás gombot a távirányítón, azonnal a kilincshez kell kapni, és nyitni mert azonnal visszazár. Mi lehet ennek a jelenségnek az oka?
Tudom hogy nem ide illő de remélem tudtok segiteni
Az autó egy peugeot 308 T9 ,1.6 hdi, 68kw.
A kuplung pedálról lenne szó , kb 15- 20 mm üresjárata van, tehát anyit be kell nyomni hogy nekiütközzön a nyomószerkezetnek. Ez gyárilag igy van ,vagy valami alkatrész elkophatott? Meg mostanában sűrűn nyikorog amikor nyomom, de azt egy kis WD40 megoldja egy időre.
Ablakmosó tartály alján van a szivattyú. Abban egy kis golyócska meg tod szorulni az évek óta rakódó kosztól. Szét kell szedni megtisztítani,vagy csere.