Aki a politikai nézeteit szeretné megosztani az a pol-topik Dunakeszi (is) politizál alatt tegye!!!
Itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9150277
Hogyan sikerült ez a bűvészmutatvány, és mit szólt ehhez a motoros bajnok? Meggyónt a templomban és megtért?
Hogyan lehetséges, hogy a Kertész Lóri felszólalhatott egy régebbi testületi ülésen egy olyan hatalmas horderejű problémával, hogy tönkretették a kerítését.Mikrofonba beszélt úgy, mint bármelyik képviselő.
A tegnapi testületi ülésen sikerült megmenteni - legalább is átmenetileg - a Rév büfét. Ez az, amit Erdész alpolgármester úr igen vehemensen próbált eltüntetni a föld színéről az elmúlt 2 évben, ugyanis pont mögötte volt egy haszonélvezeti joga az egyik Duna sori ingatlanon. Mit szóltok ehhez?
Arra lennék kíváncsi, hogy amit a benzinben fizetünk jövedéki adót, az miért nem az utak állapotának javítására, és amit a cigarettában fizetünk, miért nem az egészségügyre megy...
Úgy gondolom, hogy a 104 Ft-os jövedéki adó kissé sok literenként...
ja! végre nem kettő "m"-mel látom. A "Mammut" áruház jutott eszembe. Ha nem az állatra gondoltak volna az plaza elnevezésekor, ám legyen kettő "m". De a megálmodók (előző nap sokat ihattak vagy alapból rongálják tovább az amúgy is siralmas helyesírásunkat) elé raktak 2 db giccsmamutot is. Bent pedig vmi vitrinben mamut állatmaradványt mutogatnak. Ez van. Éljen a téli pályára spekulált új alvóvárosrész: Dunnakeszi!
Ha a "troli meg a tuja" megbízhatóbb lenne, kevesebben és kevesebbet használnák a kocsit. Dunakeszin persze a Volánt és a MÁV-ot lehet sürün emlegetni.
Vajon hány %-ra tervezi a Volán a buszok kihasználtságát? Tény, hogy sokszor alig lehet felférni. Ehhez képest minden menetrendváltozáskor gyomlál a társaság egy kicsit a járatain, miközben a város lélekszáma egyre nö. Szívesen összehasonlítanám a mostani menetrendet a 10 évvel ezelöttivel.
A városon belüli közlekedés sincs rendesen megoldva. Alagról könnyebb bemenni a Lehelre bevásárolni, mint a helyi piacra. Nem véletlen, hogy az árusok panaszkodnak, hogy nincs forgalmuk.
Látszólag apróság, de nagyon bosszantó lehet: a Szent Imre téri esöbeálló eltünt a buszmegálló áthelyezésével. Elképzelem magam egy manapság szokásos felhöszakadás közepén, a buszra várva, amint az épp a szokásos késését teljesíti...
A benzin Magyarországon két dologtól függ, ebből csak az egyik a Kormány illetve a Parlament által megállapított adótartam, a másik tényező a Mol és a világpiac.
Ha benziárat kell csökkenteni, e kettő közül kellene valamelyiket drasztikusan lejjebb vinni.
Kezdjük az adótartammal: amennyiben ez valósul meg, egészen bizonyos, hogy más területről kell elvonni pénzeket, mert az Eu konvergencia kritériumai miatt az államháztartás hiánya tovább már nem növelhető. Te melyik területet javaslod? Az egészségügyet? Az oktatást? A közalkalmazotti szférát? Autópálya építést?
Nekem erről - kérlek, nézd el nekem a hasonlatot, korántsem bántó szándékkal írom - az a nap jutott eszembe, amikor szinte párhuzamosan két fideszes képviselő tartott sajtótájékoztatót, az egyik a mezőgazdaságnak követelt még 100 milliárdot, a másik meg az államháztartás hiánya miatt ostorozta a Kormányt.
A másik tényező valóban a Mol nyeresége, látod, ezt valóban lehetne csökkenteni. A gond az, hogy ennek kcsekély az esélye, ez ugyanis egy profitorientált mamutvállalat.
Hogy mi a megoldás. Bevallom, fogalmam sincs. Kisebb fogyasztású autó. Talán.
A jövőkép pedig még tragikusabb, a legfrissebb prognózisok szerint az eszement módon növekvő kinai gazdaság olajigénye miatt ( kereslet-kínálat ) jelentős olajárdrágulás várható középtávon. Marad a troli, meg a tuja.
Kedves a.a., ott voltam a fórumon, köszi a felajánlást. Ha tudsz biztos időpontot a festésre, kiplakátoljuk a suliban, és ahogy az udvart rendbetettük, szerintem a festés is megoldható, vállalkozó szellemű szülőkkel. Köszi mégegyszer: egy anyuka
Mert még ha arról lenne szó, hogy leteszitek a kocsit és nem használjátok 1-2 napig. De, hogy pont azon az egy napon nem tankoltok...
Ezzel maximum a cashflow-ba lehet egy picit belerondítani, bevételkiesést nem fog jelenteni, mivel azt a benzint, amit elhasználtok, azt úgyis meg fogjátok venni, legfeljebb pár nappal később.
Csak az jelentene számukra ténylegesen bevételkiesést, ha kevesebb lenne a fogyasztásotok (jobb autó vagy kevesebb autóhasználat esetén), így kevesebb üzemanyagot vásárolnátok...
Ezt a levelet én is megkaptam, tovább is küldtem mindenkinek.
Én tuti nem fogok tankolni. Aki tankol elsején, vagy harmadikán, tankoljon. Nem egy tanknyi időszakot kell kibírni, hanem 1 napot. 1 napos kiesés... Tudod mi az? képzeld el, hány 1000 ember tankol AMÚGY 1 nap alatt. És képzeld el, hoyg az mekkora bevétel. Ha az kiesik, már előrébb vagyunk. Mellesleg az indexen is van egy jó kis cikk a benyóról. Bojkottot terveznek :)
Úgyhogy a kormány végül mégiscsak kénytelen lesz tárgyalni.
A cikk amúgy itt:
[link1]
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI. ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!! SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
Sziasztok!
Semmi kifogásom a felhívás ellen, csak azt nem értem, miért is jelentene ez súlyos árbevétel-kiesést, ha egyébként mindenki annyit autózna, amennyit szokott? Aki nem tankol 2-án, az tankol 1-én vagy 3-án. Hacsak át nem megy tankolás kedvéért a szomszédba, de szerintem ezt azok teszik, akiknek máskülönbenis ez a szokásuk.
Azt tervezzük, hogy május elején kívülről lefestjük a Bárdos Iskola "Fehér épület"-ét. A fal nagyon koszos, az ott dolgozók kérték, hogy valami történjen vele, mert ez mindent jelent az ott tanulók számára, csak esztétikai nevelést nem. Nagy munka, ezért segítségre van szükségünk. Ha van köztetek olyan, aki részt tudna venni egy ilyen mókában, kérem, az emil címemre jelentkezzen be. A többit személyesen.
Az a hatalmas hibája a MOL üzletpolikájának, hogy a benzin ármozgását a nyugati piac mozgásának arányában növeli ill. csökkenti. ÁM az olaj legnagyobb részét a keleti piacról szerzi be! Ezt úgy elfelejtik mondani. Egy szóval a nyugati olaj-tőzsde mozgás minimális hatással bír a MOL által vásárolt olaj árára!
Valahogy nálam Ausztria volt mindig a NYUGAT (ma is az) és, hogy ott olcsóbb a benzin meg az egész szolgáltató szektor, mint kis hazánkban és az ottani fizetés kb 5szöröse mieinkének hát.... . Ilyenkor döbbenek rá, hogy nálunk nagyon nagy baj van. Az egész rendszer úgy rossz ahogy van! Teljesen új pénzügyi poltikának kéne bekövetkezni, persze ezt senki sem fogja meg vállalni!
A FIDESZ-ben az lesz a változás, hogy 2002-ben megbukott Domokos Úr helyett, Erdész Zolika lesz a országgyűlési képviselő jelölt! :) szőlője még nincs :)
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van. A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták. A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugati tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI. ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!! SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET! LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
Ár : Mindenki ! Elérhetőség : 06-30-562-51-66 E-Mail : laszlo.kurucz@ctpsystem.hu
Holnap, azaz április 20.-án, közgyűlés lesz a lebontásra itélt "kék iskola" ügyében. Az önkormányzat igéretet tett arra, hogy új iskolát építenek helyette! Ám olyan hírek, pletykák kerültek napvilágra Dunakeszin, hogy a telket Ko-Pé és Erdész Zolika a nevére vette. Oda lakóházat tervez! A lakoság a közgyűlés alkalmával próbál az igazság után járni!
A közgyűlés helye: Dunakeszi Bárdos Lajos Ált. Isk. Központi épülete
Szerintem névtelen levéllel plakáttal nem kell foglalkozni !
Persze, Albi, számomra egy ilyen plakát azt minösíti, akit mögötte vélek, és határozottan rokonszenvesebb lesz számomra, aki ellen egy ilyen névtelen támadás irányul. Nem biztos azonban, hogy mindenki így van ezzel, és azonnal az aláírót keresné a szöveg alatt. Haragszik a szocikra - úgy megszokásból - és nyomban fellelkesül. hogy lehet valakit szidni.
Szóval, ocsmány dolog. És hol vannak még a választások!
Láttátok a szoci reakciót? Nekem ötletesnek tűnt. Valami olyasmit ragasztottak a Tóth András plakát alá, hogy ők már megtalálták, épp most jött a repülőtérről (már amit - gondolom - ő hozott vissza a városnak) és most a megy szervezni a Széchenyi suli felújítását (félmilliárd, nagy cash!!).
Egyébként az a baj, Albi, hogy persze egyik oldalról nem kell foglalkozni a fütyülős, zsidózós, kommunistázós hangeberekkel, másik oldalról viszont az ilyen trükkök nagyon be tudják csapni az embereket. Állítom, ma Dunakeszin kevesebben tudnak arról, hogy Tóth András hozta a zsetont a Széchenyihez, mint arról, hogy "a választások után eltünt, és azóta tojik a városra". A negatív hír mindíg sokkal gyorsabban terjed, mint a pozitív!
Persze a stílusról ismertetik meg az ember (a szervezet).
Szép tavaszi hétvégén az MSZP takarított a Duna parton a lakossággal, a lokálpatr. és a polgári körök pedig "diszíti" a várost.Biztos ezt kapták házi feladatként.
A Szent Imre tér környékét szombatra roppant szellemes plakátok árasztották el, mi szerint Tóth Andrást keresik, aki utoljára 2002 áprilisában adott életjelt magáról: azt ígérte, hogy Dunakeszit fogja képviselni a Parlamentben. Azóta ismeretlen helyen tartózkodik.
Nem tudom, mit lehet és mit nem Tóth András szemére vetni, de az tény, hogy a plakáton hiába kerestem, hogy milyen szervezet jegyzi. Ez így meglehetösen csúf dolog.
Szeretnélek tájékoztatni benneteket, hogy szombaton a környezetvédők segítségével kitakarítottuk a Kiscsurgó medrét és a Duna-part révdűlői szakaszát. Közel másfél konténernyi szemetet szedtünk össze. Köszönet minden közreműködőnek!!!!!!!!!!!!!!!