Vissza ,azaz alap állása ! Én sokat töltöttem vele akukat, kicsit, nagyot , de nem ment le 0-ára sosem ! Ám ha 10 óra után is magas marad az amper akkor jó eséllyel cellazárlatos az akud !
De akkor a 920 ami csak 1800 fordulat teljes gázon, akkor azon nincs is töltés !! Tudtam én hogy árulás van a dologban !! Azért padlógázon ritkán járok csak jó úton !
Ja és egy sima ékszíj nálam tanultabb emberek szerint kb 70A-os generátorig elég. Utána simán elcsúszik a generátor meg megáll(az autókon azért van dupla szíj, vagy hosszbordás)... Azaz kb 980W. Persze az Mtz mérnökei ezt kiküszöbölték azzal, hogy a saját generátoruk ezt sosem adja le:-)))
Azért is szét kell szedni akkor meg minek, ha elkopott a persely aszt cserélni kell ! Bár nem tudom mennyi az olajfogyasztása a két három naponta 2 liter az normálisnak mondható ! Nem inkább elszórja valahol ,hátsó főtengely szimering ,kompresszor környéke , olajhűtő gumi csövei ?
A generátor témához a tisztánlátás végett esetleg annyit lehetne még hozzáfűzni, h. nem teljesen írták ki rá a teljesítmény jelzését. Az 1000w utánról véletlenül lemaradt az h.: /2 db/1800RPM. Én is bedőltem egyszer ennek a felírásnak, vettem egy 1000w-osat, aztán mikor nem akarta elszaggatni az istrángot, akkor ráakasztottam egy lakatfogót, és kiderült, h. 1800 fordulat kellett neki ahhoz, h. 40 Ampert le bírjon adni. Egyszóval sokkal többet ér egy bontóból szedett régi zsiguli, v. Skoda generátor, mint egy 1000w-osnak csúfolt Orosz kútkölönc. Ja, és arról ne is álmodjon senki, h. 1400 fordulat alatt hajlandó lenne egy kicsit is dolgozni ez a műszaki csoda.
De amikor befejezte a töltő a töltést ,a 2 amper mindig megmarad, az olyan csepp töltő szerű állapot ezen a töltőn ! Ez egyébként elég téves dolog hogy ennyi annyi amper a töltés nem eszt kell nézni hanem hogy hány volttal töltöm az akut ! Elsőnek azért kell kis amperrel tölteni mert nagy lenne az amper felvétele az akunak és melegedést okozna ,ekkor kicsi a voltja a töltőnek ekkor csak áramot táplálunk az akuba amikor kezd telítődni az aku árammal le esik az amper 2-3-4 amperre ekkor kell megemelnünk az ampert de mivel már vett fel az aku áramot igy gyakorlatilag csak a töltő feszültséget növeljük 16-17 voltra és ekkor lesz az igazi töltés ! És ennek legalább 8 órát kéne töltődnie ,így összesen 10 -11 órát töltődik és ekkor van igazán feltöltve egy akku ! Mezőkövesden a gép múzeummal szemben van egy bácsi aki ennek a professzora ,bár nem tudom él-e még !
Általában az elég szokott lenni itt az a baj ,ha megy a lámpa + pótkocsi +légkondi a ventillátorokkal ! Na az már kimeriti a 700 W-t akkor már nincs ami töltse az akut + még a féklámpák és már ekkor nem tudja máshonnan fedezni az áram igényét csak az akkuból ! Egy normális generátor az 1000-1500 w-os és nincs lemerült aksi ! És árban se sok különbség van közöttük ,nem rég kereskedtem e témában ,és megszolgálja mert nem megy ki olyan hamar az akku ,nem beszélve a bosszúságról amikor menni kéne de nem indul a gép mint nekem reggel !!
Legtöbb aksi gyártó 1-1.5cm-re lepje el a cellákat a folyadék! Mikor már visszament 2A-re akkor felviszem 5-6A közelébe így töltöm 7-8órát akkor már nem fog lemenni vissza 2A-re?
De ha 2A töltöttem ma 6-órát akkor is feltöltötte?
Nekem 700w-os generátor(gyári) van fent, de még ilyeneket sose tapasztaltam. A céges munka miatt ilyenkor tudom csak a saját földjeimet szántani, olykor este 7 kor. Akksi 3 éves benne.
De lehet akár AGIP is ,vagy SELL a lényeg a 15w40 ez olyan általános hőmérsékletre fejlesztett és diesel olaj legyen ,lehet turbó is ,bár szerintem az MTZ turbója az az alacsony motor fordulat miatt alig turbó !
Szia. a hütő tetején ahol belefojik a hótőbe a viz.az pont a termosztát házából kapja a vizet.alul a vizpumpára van egy ugyan ijen vastag csővel összedugva.egy aluminium fedelet 4 csavaar fogja fel azt leveszed abban kellene hogy legyen a termosztát.
Azért megyek ugy vele mint tetyü a varon.még 6 hold van kb szántani.A hangján nem halladszik hogy fogná szépen pörög.Nincs kipufogó hang.Mijen olajat ajánlasz cserére?most valami Zeus 15w40 van benne.