Nem tudom, láttál-e már éjszakai rally versenyt. Egy érdekesebb kanyarban száz vaku villanás fogadja az autókat. Ez a világon senkit nem zavar, a rendezők sem küldik el a vakusokat.
Vakuzni tényleg nem szép dolog. Engem nem érdelne kijelző, de ha mégis biztos nem a vakus módszert választanám. Abból rögtön kiderül, hogy semmi közöm a vasúthoz.
Azt hiszed, ő gépelte be a kijelzőbe? Előre elkészített feliratok ezek, talán véletlenül egy sorral lejjebb nyúlt. Te még soha, semmit nem ütöttél félre a számítógépen? Szánalmas vagy. Próbáltad már úgy, hogy " Jó napot kívánok! Tetszik tudni, hogy rossz felirat van kint?"
Amúgy most úgy nézem, hogy mind a Katica, mind a Kék Hullám, mind a Tekergő vastag betűs. Tavaly is az volt, de akkor még a vastag betű nem jelentett egyértelműen pótdíjat. Akkor most hogyan lesz ez meghatározva? Azaz melyik vonat melyik szakaszon lesz pótdíjas?
Mivel nyáron nincsenek ingázók, így le lehet csípni a többi IC-ből is 1-1 kocsit! De itt meg kollektíve nyírták ki az egri IC-ket, holott a gyorsvonati pótjegy bevezetése óta jobban megéri odaülni!
A MÁV ZRT szerint sem. Ugyanis a kérdéses szolgálati helyek ÁVU-ját mintha a MÁV ZRT állította volna össze. Remélem, nincs állomásismereted a csomópontra.
Vonalismeret szempontjából szvsz ezek játszanak, de ezek szempontjából nincs.
Egyébként a másik kedvencem Almásfüzitő és Almásfüzitő felső (és ott vonatszámban volt átállás a két szolgálati hely között, nem állomáson belüli tolatási mozgásként!), különösen, hogy mi minősül Almásfüzitő felsőnek :)
Ez mondjuk számomra teljesen egyértelmű, az is, miért vonatszámban kell átállni.
Persze, az államit európai értelemben értettem, hogy az AMTRAK szövetségi állami, tehát USA.
Azt mondták az EMD hazatelepülésekor, hogy azért volt muszáj, mert az Amtrak, mint szövetségi állami cég, nem vehet idegen országból. A Siemens mozdonyt is ott rakják össze. (Védelmi szervek időnként (ritkán) felmentést kapnak.)