Eszembe jutott meg egy, ami aztan nem epult meg: Szabadbattyan. Eredetileg a DV es a MAV vonalak kulonszintben keresztezodtek volna. Aki meg tud, az irjon.
Soroksarra en is gondoltam. Csak az a gond, hogy nem lehetne kepet talalni rola hogyan nezett ki regen.
Ezt abbol gondolom, hogy a regi Pesterzsebet allomasrol is csak 1-2 rossz minosegu van, ezekrol tudom, hogy nem art-deco volt. Pedig az hires allomas volt.
Egyébként egy időben, vpeti olvtárstól teljesen függetlenül, mintha tényleg lett volna egy ilyen, igaz ideiglenes kapcsolat :)
Korábban valamelyik topikban mintha lett volna szó arról, hogy a II. világháború idején, a bombázások miatt sérülékeny csomópontot kikerülendő, készült egy hadivágány Győrszabadhegytől Győr-Gysevig, amelyet végül majd csak jóval a háború után bontottak el.
Telefonszerelő, de az is elég gáz. Bár ki tudja, lehet, hogy Ámerikában máshogy van a right, az acute és az obtuse angle definíciója, mint a Longman-szótárban?
Az nem csonka vonal, hanem fejállomás (Győr-GySEV), a celli irány nincs rajta, és Szabadhegyet külön keretben "rátették" a Duna-partra, hogy látszódjon belőle valami, mert a térképrészleten nem fért el.
Úgy látszik, nemcsak hogy nem olvasol, de nem is nézel...
Ha jól látom, akkor Celldömölk felől Győrbe egyenesen lehetett bejárni. Később miért a szabadhegyi irány lett a prerált? (Még később megcsonkították azt az irányt, de pár évtizeddel ezelőtt még járható volt, holott már akkor is Szabadhegy felé kerültek a vonatok. Miért?