Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2014.04.27 0 0 408063

Akar valaki otthonra egy Bh-t?

 

Most 2 milkáért + ÁFA  (természetesen nem csokiért) megkaphatja!

 

http://www2.gysev.hu/bh_vasuti_kocsik,_megvetelre_kinaljuk/415

 

m62-165 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408062

Hárosnál az élesztőgyárhoz vezető ipv.

Előzmény: GOLAZ111 (408058)
r1232 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408061

A híd is megvan. Egészben.

Előzmény: GOLAZ111 (408043)
Divrotcé Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408060

Abaliget vidéke a valahanyadik fázisban? Bár szöget nem mértem rajta, lehet, az is derékszögű volt.

Előzmény: GOLAZ111 (408058)
v_peti Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408059

Fejállomás volt, de később meg lett hosszabbítva és a körvasút része lett.

 

Előzmény: cs1014 (408052)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408058

Eszembe jutott meg egy, ami aztan nem epult meg: Szabadbattyan. Eredetileg a DV es a MAV vonalak kulonszintben keresztezodtek volna. Aki meg tud, az irjon.

Divrotcé Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408057
Előzmény: kombi (408055)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408056

Soroksarra en is gondoltam. Csak az a gond, hogy nem lehetne kepet talalni rola hogyan nezett ki regen.

Ezt abbol gondolom, hogy a regi Pesterzsebet allomasrol is csak 1-2 rossz minosegu van, ezekrol tudom, hogy nem art-deco volt. Pedig az hires allomas volt.

Előzmény: v_peti (408047)
kombi Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408055

Egyébként egy időben, vpeti olvtárstól teljesen függetlenül,  mintha tényleg lett volna egy ilyen, igaz ideiglenes kapcsolat :)

 

Korábban valamelyik topikban mintha lett volna szó arról, hogy a II. világháború idején, a bombázások miatt sérülékeny csomópontot kikerülendő, készült egy hadivágány Győrszabadhegytől Győr-Gysevig, amelyet végül majd  csak jóval a háború után bontottak el. 

Előzmény: cs1014 (408052)
benbe Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408054

Telefonszerelő, de az is elég gáz. Bár ki tudja, lehet, hogy Ámerikában máshogy van a right, az acute és az obtuse angle definíciója, mint a Longman-szótárban?

Előzmény: Rollende Landstrasse (408053)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408053

Remélem, nem mérnök vagy... 

Előzmény: manhattani (408036)
cs1014 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408052

Az nem csonka vonal, hanem fejállomás (Győr-GySEV), a celli irány nincs rajta, és Szabadhegyet külön keretben "rátették" a Duna-partra, hogy látszódjon belőle valami, mert a térképrészleten nem fért el.

Úgy látszik, nemcsak hogy nem olvasol, de nem is nézel...

Előzmény: v_peti (408050)
orangutan Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408051

https://goo.gl/maps/23GDu

 

65-ös és a volt 64-es vonal.

 

 

Azt nem tudom, hogy ez a másik szintbeli volt-e, a 64-es és a 65-ös régebbi nyomvonalán:

https://goo.gl/maps/TcVxl

Előzmény: GOLAZ111 (408046)
v_peti Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408050

Ja tényleg, az csonka vonal, míg a másik fele a Cellből jövő rész nem látszik!

Előzmény: cs1014 (408049)
cs1014 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 408049

Nem jól látod.

Előzmény: v_peti (408048)
v_peti Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408048

Ha jól látom, akkor Celldömölk felől Győrbe egyenesen lehetett bejárni. Később miért a szabadhegyi irány lett a prerált? (Még később megcsonkították azt az irányt, de pár évtizeddel ezelőtt még járható volt, holott már akkor is Szabadhegy felé kerültek a vonatok. Miért?

Előzmény: Divrotcé (408042)
v_peti Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408047

A Ráckevei HÉV és Kelebiai vasútvonal a Közvágóhíd után és Soroksáron is keresztezi egymást.

Előzmény: GOLAZ111 (408019)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408046

Pécsen hol volt ilyen?

Előzmény: orangutan (408028)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408045

Sárospatakról nem is tudtam.

Előzmény: Divrotcé (408032)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408044

Ez nem annyira, de erről nem tudtam.

Előzmény: Divrotcé (408042)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408043

Azt hiszem még a régi pillárek is megvannak a Balaton felöli oldalon.

Előzmény: paca664 (408023)
Divrotcé Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408042

Sehol. Ott a pont.

 

http://www.vasutallomasok.hu/kepek/p0032/p0032282.jpg

Ez játszik egy picikét? Sac 88,5°-nak tűnik.

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (408041)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408041

Budaörsön hol volt ilyen? Mert a HÉV és a vasút derékszögben metszette egymást.

Előzmény: Divrotcé (408032)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408040

Magyarországnak természetesen a 63 + 1 vármegye és Ada Kaleh számít.

Előzmény: Lovrin (408021)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408039

Ezt azért nem hangoztatnám nyilvános fórumokon...

Előzmény: manhattani (408036)
_nyunyuka Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408038

Ha nem közforgalmú is játszik, akkor törökszentmiklósi téglagyár iparvasútja.

Előzmény: GOLAZ111 (408019)
vrobee Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408037

...és ebben te egész biztos vagy? :)

szóval általában 0-90 fok hegyesszög, 90-180 fok tompaszög.

Előzmény: manhattani (408036)
manhattani Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408036

>2. Ha nem derékszögű, akkor viszont mindig van egy hegyesszög.

 

Derékszögtől 45 fokig: tompaszög. Attól lefelé hegyesszög.

Előzmény: r1232 (408031)
v_peti Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408035

Az durva volt, mert egy folyó felett történt, azaz 3 szintes volt a keresztezés, a legalsó szint a Kapos volt.

 

Előzmény: Komlósfecskés (408020)
r1232 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 408034

Jogos. :-)

Előzmény: Rollende Landstrasse (408033)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!