Az autó sárga ültetőrugókkal lett véve.Az első kerék kerékjárat ívének legmagasabb pontja a talajtól 62cm.Meg tudná mérni valaki egy nem ültetett benzines autó milyen magas az említett ponton?Csak tudni szeretném a különbséget,a környékemen meg nincs ilyen autó.Kerék:205/55R16
Gyárira cserélném,de ha csak 1-2 centi a különbség,akkor hagynám.
Én Castrolt sehol, semmi pénzért nem vennék. Honnan tudod, hogy a beszerzőjét nem kenték meg? Hogy stílusos legyek...
Van ezzel kapcsolatban egy sztorim, név nélkül, nehogy pert kapjak a nyakamba: Rendkívül neves, milliós svájci órákat gyártó cég hivatalos garanciális szervízének dolgozójával baráti kapcsolatban volt egy óragyűjtő ismerősöm. A srác egyszer megsúgta neki, hogy az ő óráiba csak eredeti alkatrészeket épít be. WTF??? kérdezi az ismerősöm. Hát, hogy az ismeretlen ügyfeleknek kínai replika órákból kiszerelt alkatrészekkel dolgoznak, természetesen eredeti áron!!!
Vagy az sem véletlen, hogy sokan panaszkodnak az utóbbi időben a Brembóra. Persze, ha a szervíz Kínából rendelt szart épít be nekik. Ugyanis ez a legkedveltebb hamisított alkatrészmárka.
Úgyhogy itt, nálunk minden lehetséges, és annak az ellenkezője is.
Folytószelepház tisztitás,illetve a 2Map megtisztitása nálad is eredményre vezet Nálam bejött.Igaz grande t-jet.Utána etanolt tankoltam benya mellé 20l-8l arányban Azóta megszünt.Szivósori map iszonyat dzsuvás volt.
A lényeg az hogy olaszba jött ki, rátankoltunk elmúlt, majd másnapra ismét elő jött (1400 kmt mentek vele). Itthon most fogyott ki belőle a gázolaj. Elmentem telelöktem. Elindítottam majd semmi hiba. 5 perc menet után elő is dobta. Illetve egyből jelezte "unavailable start&stop, unavailable dna".
Tehát nem tudod se all weather-be illetve dynamicba váltani. Csak normál.
Nem tom mi lehet. gázolajszűrő?? esetleg egr szelep map szenzor, valami vákumcső???
Hátha tud nekem itt segíteni valaki vagy járt már hasonló helyzetben.
A probléma. Alfa giulietta 1.6 jtdm. Folyamatosan világít a check engine lámpa. Tankolás után elalszik mintha semmi nem lenne. Majd kb 5-6 perc múlva ismét elő jön.
Mik lett olvasva van benne tarolt hiba viszont a hibakód alapjan olyan alkatrészre mutat rá ami ebben nincsen. Tudom ezt igy elég nagyvonalakban vezettem fel. De ennyit tudok.
Kaptam ma egy levelet a suzukitól, hogy tudomásuk szerint van én nekem egy motorom tőlük. Jelzik, hogy a feszszabájzónál a ragasztás pára majd pedig hő hatására gyengülhet és emiatt el mehet a töltés. Keressek fel egy márkaszervizt és ingyenesen cserélik.
Dicséretes! 2008-as a motor és már a sokadik tulaj vagyok mégis megkerestek.
Az már az én balszerencsém hogy 1000 km-vel ez előtt cseréltettem ki a feszszabályzót és a generátort.)
hagyom raerezni a sajat stilusara, max kiegeszitem majd. ha a ritmust erzi, mar jo...
a szarjapan nem mai tortenet, 1 eve vettem egy regebbi mazda 6 -ot. de ez eletszeruen csak azt jelenti, hogy a japan autos topicokat is autentikusan trollkodhatom szet, mondjuk nekem nem is kell, van ott eleg troll, en mar csak popcornozok. :) a mazda 6 forum pl tele van rizsevo sasokkal, ifjuno vadajmin. #fogyasztas #majom #banan #fosdizel #csakajapan #viritsdalovet
(hazáig hangoskodtam, elég gyorsan leértem... közben, a szokásos autópályás közlekedési "kultúra" miatt újabb örök barátságo(ka)t is kötöttem, ezúttal egy lengyel rendszámos vakhangyával... :-( meg egy indexelő magyar majommal :-D - bár ez utóbbi inkább szórakoztató volt)