Pontosan:D Na jó nem. Amúgy tud tetszeni a hátsókerék, csak néha a TC ellenére is "meglep", olyankor nem mindig örülök:P Persze lehet vele ésszel is közlekedni. Elsőkerekeshez voltam szokva, maradjunk annyiban.
Az A Omega váltója 2.4-től fölfelé nem megy rá mert a másikoldalon van az önindítója. Szerintem vegyél 2.2dti-ből egy R28-at annak az 5. fokozata hosszabb mint a benzinesé. Amúgy fogja bírni az R25 is meglepően sokáig, nem mész folyamatosan padlógázon, tehát az igénybevétel is csak részlegesen jelentkezik. Amúgy fronthajtásosnál gyárilag F16-al rakják össze pl a C20NE-t meg 20seh-t itt sincs nagyobb különbség....
Én is le fogom cserélni bicskásra a kulcsokat... Már 1 ideje tervezem, csak mindig elmaradt, anno az astrámnál is akartam, csak közben totálkárra tört. :D Engem nem a divat motivál a bicskásba hanem hogy ne kelljen külön kulcsot hordani meg távot. Elég idegesítő néha ahogy a kulcs beakad a zsebekbe. nekem még ilyen van. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSf_ljQg-Blm0QHGA6QPUp0ECFvS4Be2jYbX0NaR9567dCTiy6-1apFRe3zzQ
A vezérlőm CDL 147-es, a bicskakulcs vezérlőről összesen 4 vezeték van bekötve, 6 szabad. Most mérek, meg guglizok kokrétan a vezérlő rajza után. Sajna a németet nem nagyon igazodok ki. :S