Örömmel látom, hogy már müködik a telód Cornetto...
Nekem benzines szekerem van...
városban 11-13 liter, várakozási időtől függő dolog...
országúton 7-9 liter attól függően mennyire sietős :)
előzéskor, gyorluláskor felmegy a pillanatnyi fogyasztás akár 28 literre is!!
szpészmen, nem lehet hogy a tied is benzines? :D
eszembe jutott, amikor egyszer vittem szervizbe egy új szerelő aki nem ismert még azt mondta: Uram, ez egy rendkívül csendes dízel. Mire én: Ez benzines...
olvastam e.mailed. sajna megszivatott a köcsög alkatrész árus, megegyeztem vele és eltünt. elöször a telefonszáma volt kikapcsolva (hetek óta) majd az e.mail-re sem válaszolt. szerintem valami lopott verda lehetett amit szétbontottak, mert fura volt hogy árulta a 4 lámpáját, összes ajtót, kerekeket is. szóval egy törött autónál ezek nemigen maradnak mind épek...
kijelzőre szombaton mondok árat, ma van kint a szomszédom párizsban
elég sok mindentöl tud sokat enni pl:porlasztocsucs vagy tulvan huzva a csippel nekem 206 2000cc hdi-m van 90röl van 140 lóeröre huzva nekem simán bekapja a 10 litert ha meghajtom de megy :)
Már chip is van benne pesten csináltattam,de nem Misi.
50 volt és most már megy is rendesen.
Második aksim nekem sincs szerintem,meg telefonos témához se tudok hozzászólni mert még nem használtam,de megint van egy pár kérdésem.
Neketek mennyit eszik a gép? Mert kicsit meg vagyok ijedve,chip elött is bekajálta a 10 litert vegyesben,de most már inkább 11 ami szerintem nem normális és olyan nagyon nem is nyomom ám neki mert akkor 12-13.
Szervízben át is nézték,elvileg nincs vele semmi gond.
Mitől lehet?
A csomagtartót hogy lehet normálisan becsukni? Nekem lefelé nem elektromos,és nincs rajta semmi amit megfojak most voltam horpadás javításon is,mivel az előző tulaj valószínűleg a tetejénél fogta mindig és pár helyen kicsit be volt nyomódva.
Olajhőfok/mennyiség óra rossz a műszerfalon,de nem lehet külön venni hozzá,csak egyben műszerfalat... Nem tud valaki bontót ahol van 607,vagy ilyesmit hol lehet szerezni külön? Az se baj ha esetleg navis kijelzőjük is van eladó :)
Hát igen.... zuhannak az árak, de én úgy vagyok vele, ha valamit megveszek amit jól körüljártam, akkor már eleve azért veszem meg mert akkor megéri, és annyiért megéri. Hogy utána az mennyit esik nem érdekel addig meg el nem akarom adni, de szerencsére eszem ágában sincs eladni... Persze egy V6-ra lehet elcserélném... :)
Nekem nincs telefon benne úgyhogy gondom sincs bár gondolkodom erősen rajta h be kellene szereltetni, mert ha tényleg ennyire lementek a 607es árak inkább nemn adom el mostanában.
1ébként október elsején vettem 77ekm-rel most kb 110e van benne...
Ki járt ma vajon a Misi barátomnál chiptuning miatt? Hívott hogy volt nála egy 607 hdi, de valami részecskeszűrő gondja volt... Ugyanazt a progitt kapta mint én.
Nekem az A6 1.9 TDI-ben olyan 50-60 körül volt anyagostól egy kecskeméti hengerfej specialistánál. A lényeg: nálam megröngenezték a hengerfejet, hogy van e rajta hajszálrepedés. Ha igen, és úgy cserélnek rajta tömítést az szívás.... mert akkor mégegyszer fog kelleni a hengerfejjel együtt ! Ennek kérdezz utána, hogy röngenezték-e! (Állítólag kevés helyen tudják ezt ).
Hengerfej tömítést kell cserélni a kocsin,már csinálják is a szegedi peugeotnál,mára igérték,de csak holnapra lesz kész kb 70-80 csak a munkadíj (3nap).
A telcsit felismesi az autó? (a konzolon nincs áthúzva a telefon jel?)
Kiírja, hogy "SEARCHING"?
Ha mindkettőre igen a válasz, akkor próbálj belerakni egy másik SIM-et, hogy azzal működik-e. (Ha azt írja ki, hogy NO SIM akkor a kártyával van probléma.)
Érdemes lehet a szolgáltatónál is érdeklődni, hogy miért nem jelentezik be a kártya.
Ha minden kötél szakad, akkor tudom ajánlani a Clarion márkaszervízt (Bp Fehérvári út és Dombóvári út sarok. Azt hiszem régen Csonka János gépgyár volt. Annak az udvarán vannak. Full-Ton a cég neve. Budapest 1119, Fehérvári út 44., Telefon: 06 1 204 3954 (iroda)) Ha gondolog megvan a szerelő neve telefonszáma is, csak nem vagyok rá felhatalmazva, hogy nagy nyílvánosság előtt ezt leírjam, de bárkinek szívesen megadom emilben.
No lám... más sem találja az aksit! Nekem is pont ilyen luk tátong a csomiban...
A kártyaproblémához nem tudok hozzászólni, mert van ugyan, de nem használom az autótelefont. Kipróbáltm már, hibátlan volt, de jobb szeretem kézbentartani (ugyis csak 1 kéz kell hiszen automata).
Elkezdtekm nyomozni a második akksi után (2001-es 2.2 HDI ).Van ebbe egyáltalán ? Nekem gyanús, hogy az üres doboz helyén kellene lenni nem?
Ja...a hard reset nem segített a telón. Az istenért nem jelentkezik be. Díjcsomagot változtattam de amiatt nem kellene hogy szar legyen. Ugyanaz a kártya eddig működött. Vagy a négy napig rohadás a napon a szervízbe nem tett jót? Nem tudom.
Gondold el milyen lehet a 2.7-es dizel? Picivel még jobban is gyorsul mint a benzines!!! Már kipróbáltam a Sárknynál. Többet vártam. A futóművet még mindig nem találta el a gyár... szerintem zajos!
Nyisd ki a csomagtartót, és jobb oldalt nyisd le a fület közvetlenül a kerékdob mögött. Ott fog vigyorogni a második akksid! :)
Szpész!
Tényleg érdemes valami tisztességes szervízbe vinni az autót, akár trélerrel is, mert ahhoz ez túl drága verda, hogy valaki elkezdjen rajta barmolni! A 2.2 nagyon jó motor, de ha tényleg hengerfejes lenne, akkor zajos is lenne, meg menni se nagyon tudnál vele!
Nekem most tegnap a hifije hülyült meg! A bajuszkapcsoló rosszalkodik már egy ideje, erőből kell hangerőt szabályozni rajta, tegnap aztán végleg elszállt. Rángattam fel, le, kiírta a hangerőt, aztán se kép, se hang (navis kijelzőm van). Na megálltunk a benzinkútnál, gyújtás le, hifi nem kapcsol ki. Gyújtás fel-le (majdnem ráindítottam tankolás közben, de még idejében kapcsoltam...), és semmi. Bömböl a Kispál (mondjuk ez nem olyan nagy baj). Hát fogtam, bezártam szépen a kocsit, bementem fizetni.
Kijövök, beszállok, sötét a képernyő, Kispál bömböl. Ajvé! De ekkor már legalább a gombbal hagyta magát kikapcsolni.
Bajuszkapcsoló továbbra is beteg. Lementünk anyósomhoz Somba, hazafelé már működött a bajuszkapcsoló...
Ne szidja senki a francia elektronikát, mert olyan nincs! A kocsinkban mindent a Bosch gyártott... :)
nekem a 406-ban emlekezetem szerint a napi km nem nullazott akksi levetelkor. pedig abban csak egy akksi van sztem. nem lehet, hogy ezt is irja az epromba, mint a megtett össz km-t, diagnosztikai adatokat stb...
Az enyémben csak 1 aksi van. Azt már nem egyszer kivettem, volt hogy egész hétvégére, de semmi extra nem történt. A napi számláló sem resetelt, csak a hifi és az óra. Zárroblémám még nem volt, ne is legyen. Ilyenkor jön rá az ember hogy mennyi hibalehetőség is van egy "tulautomatizált" autóban... Ehhez képest nekem csúcsszuper a verdám!! Lehet hogy ezt most elkiabáltam??? (-:
Nekem a peugomon nem volt még ilyen, de volt egy "B" Omegám és ha bezárt állapotban véletlenül valaki rányitott kivűlről, mehetett az általad ki-be nyit zár-os játék. Annál én is másztam ki a másik oldalon.
Más : a peug szerint minden régi 607 -esbe két akksi van,és valahol a pótkerék felöl kell közelíteni a kicsit. Hétvégén kibányászom...aztán hard reset. Előre félek mi fog elszállni.....