irtam reggel a postanak, visszaigazolo email jott, valasz nem... ebben az a jo hogy ha felhivod oket akkor min 20 perc mire sikerul emberrel beszlni, de addig is tartjak a vonalt igy ketyeg a penzed.
Üdv! Újra próbálkoznék itt eladással. Van egy termékem, amit egy ismerősöm árult az ebay-en. Általában licitre tette fel, és 100 dollár körült keltek el. 15000Ft-ért adom, adok róla akár számlát is. Nem kérek semmit előre, ha elkelt adom a terméket.
pedig nem volt olcso a fuvar, kb 5e, mas hasonlo usps-es cuccnal volt valami track a magyar postanal, meg ha napokat csuszva is. nekem az a fura hogy 10 napja semmi, felkerult a repulore es nem ert meg ide? kb mintha hajoval hoznak... sztem a het vege fele felhivom a postat hatha tudnak valamit mondani, bar ismerve az eddigieket nem sokban bizom (mondjuk a 15 perces vonaltartast nem annyira csipalom, plane hogy ketyeg a percdij mert ez is olyan faxan van megoldva).
usps kuldesu amcsiktol, konyv, nem is tul nagy ertek 15e fuvarral egyutt, nagyobb gond hogy viszonylag ritka es orultem hogy megcsiptem egyet. az kulon gazos hogy ugy kellett kisirnom, hogy az elado elkuldje ide balkani sztyeppe orszagba...
legutobbi info mar 10 napos es annyi hogy a jfk-rol elkuldtek a celorszagba.
usps: "Your item arrived at an origin transfer airport in John F Kennedy Intl, New York, UNITED STATES on July 31, 2016 at 5:24 pm. The item is currently in transit to the destination."
kir.posta honlapja meg persze ennel kevesebbet mutat:
"2016.07.29 21:30USJFKA(United States, Célországba elküldve / Item sent abroad"
E-mail cím, telefonszám, mobil szám, postázási cím minden meg volt adva.
Volt aki várta a cuccot, de nem hozták ki, mert az eladó nem tette mellé a mail címem és a mobil számom, csak a vonalas számot és a címet.
Ezért nem hozták ki. Szerintem ez nem normális.
Mivel szerintem mind a feladó, mind a DHL hibázott (hiszen ki sem derült, hogy van itt valami küldemény), ezért gondolom nem az az egyetlen megoldás, hogy én fizetek mindent elölről.
(Egyébként ha nincs egy normális válaszod, akkor inkább ne írj).
Mekkora nyűggel járna egy EMS csomag feladása? Gondolok itt leginkább a vámáru nyilatkozatra. Kínába kellene küldenem dolgokat, 30-40 darab hasonló, részben azonos termékekkel. Összesen kb. 4kg, amit valószínűleg éppen szét tudnék bontani két darab 2kg-os ajánlott levélre is. A feladási díj ahogy látom szinte azonos. Az ajánlott levélnél előny, hogy nincs vámáru nyilatkozat, hátrány, hogy ha elveszne, akkor szinte nulla a kártérítés. Az EMS-nél meg ugye éppen fordítva alakul a pro és kontra.
Kösz, ezzel jól kisegítettél. Azon kívül, hogy Kínából jellemzően egy hónap a postázási idő, kb. 10-ből 10 esetben kipostázzák a megrendeléseket, és lett volna aki átveszi. Ezúttal nem. Nem is értem, hiszen van cím megadva. Minek elérni e-mailben külön? Telefon szám is volt, csak nemmobil. Nem tudták felemelni a kagylót a DHL-nél ? De most az kérdés az, hogy mi a protokoll ? Vagy a lehetőségek szerintetek ?
Az én "emberem" 4000 Euro-val káérosított meg asszem 6 vevőt.
Az igazi eladó akinek "feltörték" az account-ját az eset után kb. 1 hónappal jelezte, hogy évek óta nem is adott el semmit és sajnálja.
Kíváncsi lennék az ilyen esetek hogyan történhetnek meg.
Csak arra tudok gondolni, hogy a balfék eladó bedőlt egy ilyen kamu paypal-os jelszómegerősítős levélnek vagy kávéházban netezett és nem lépett ki, onnan pedig szabad préda.
Rövid történetemet szeretném leírni és tanácsot szeretnék kérni.
Egy feltört ebay fiókról sikerült megvennem egy gépet bagatell 5.400 EUR értékben.
Átutalás után egy héttel kaptam az E-bay-től a levelet, hogy hekkelés történt, ne utaljam el a pénzt, ha megtettem, forduljak a bankomhoz.
Hát a bankomhoz fordultam, de előtte tettem egy feljelentést a rendőrségen. A bank megpróbálta visszahívni a pénzt, de már sikertelenül.
Ügyvéd írt egy fizetési felszólítást az E-bay-nek, hogy hát mégiscsak az ő rendszerükben támadt a kis biztonsági rés, így legyenek kedvesek a káromat iziben megtéríteni, de pusztán egy általános elutasító válasz jött, hogy ők mi mindent tesznek meg a biztonságért, és általában az ügyfelek hülyesége, hogy mégis kitudódik a jelszavuk és nagyon bíznak benne, hogy a rendőrség segítségével sikerül visszakapnom a pénzt.
(Mondjuk szerintem nincs fogalmuk a magyar rendőrség munkájáról)