Ma készítettem egy videót a nemrég újonnan vásárolt FUXTEC 6150 láncfűrészemről.
Jelenleg gyári beállításokkal,még bejáratósan üzemel.
Amit eddig változtattam rajta:
-egyedi rönktámasz
-berántókar
-légszűrő fedélt rögzítő csavar.
(Ami rönktámasz most fenn van az valójában egy rozsdamentes acélból kézzel kivágott "prototípus".Szóval ahogy sikerült.Későbbiekben lézervágott lesz rajta szebb ívekkel,sarkokkal,stb.)
Ami a következőkben lesz (a bejáratás után):
-moddolt kipufogó
-a kipufogóhoz és a bejáratott géphez igazított karburátor beállítás
-légszűrő betét (jelenleg próbálgatom a helyes megoldást)
Mellesleg azon gondolkodom, hogy vajon ez most a szokásos "akármitmondgypsyazcsakhülyeséglehet", vagy tényleg így gondolod? Mert az első könnyen kezelhető Vodafone szlogennel ("Hívása fontos számunkra, kérjük tartsa a vonalat . Még az is lehet, hogy egyszer meghallgatjuk"), de ha a második lenne, az azért baj.
A Solo 651sp-n nekem is 1.5-ös RSC van,de egy kicsit jobban leszerelt mélységhatárolóval már nem annyira fürge.Egy 3/8-ados lánc meg még jobban leterhelné,ahhoz szerintem legalább 4 lóerő kell minimum.
Az RSC(0.325”)esetében maga a lánc 1.5mm egyenértékű mivel csak a vezetőszem van szűkítve 1.3mm-re, de a patent szem összekötők mind erősebb mivel az nagyobb, de a PMC3 láncnak mindene kisebb összekötőszem vonószem patent.
Olyasmi mint az Oregon VPX95 Nk lánc, csak nem 0.325”.