Itt foglalt volt a mosó, mert másnap 207-es bemutató volt, és azokat mosták... :( De ma esküvői autó volt a drága, úgyhogy elvittem a MOM-mélygarázsban lévő mosóba, nem mondom, 11 ezer volt, de szerintem újkorában nem volt ilyen szép!
Ami a részecskeszűrőt illeti: én vagyok az ideális autószerelő-kuncsaft. Azért viszem az összes verdámat csak ismerőshöz, mert én olyan hülye vagyok, hogy énnekem bármit be lehet adni. De tényleg bármit, és boldogan elhiszem, ha eléggé meggyőzően mondják. Mert a motort is csak arról ismerem fel, hogy berreg - meg az újabbakra már rá van írva...
Mindegy. Itt még kicsrélik a bajuszkapcsolómat, kapok egy új kulcsot, aztán bájbáj Gablini, és irány a Fábián Székesfehérvár!
tévedsz. az adalék nem arra kell hogy az égeti a kormot az csak csökkenti a korom égési hömérsékletét. korom attol ég el a fapszüröbe hogy van egy plusz befecskendezés a kipufogás ütembe és az égés a katalizátor és a fapszüröbe zajlik. adalék tényleg olyan kis koncentrácioba kell a gázolajhoz de 9268 dam számtol még kisseb. dpx42 adalék 80000 km és az eolys176 pedig 120000km re elég ugyanugy 4 liter. adalék anyag nem a megtett rövidebb vagy hosszab ut fügvénye alapján fogy hanem leveszed a tanksapká megnézi menyi üzemanyagod van majd amikor vissza helyezted megint megnézi a (BSI-n) keresztül amenyit tankoltál annak arányába fecskendez a üzemanyag tanba!!!!
de a kedvedé tényleg megeresem az oktatási anyagot és be szkenelem.
Elolvastam, de akkor sem hiszem hogy ez igy müködik. Ha a 6l adalékot elosztom 80000Km-re az annyit jelent hogy 13 literenként 6 cm3 anyag kerül az üzemanyaghoz teletankonként. Az lófasz. Pont az lenne a dolog lényege, hogy kizárólag akkor és csak akkor amikor eltömődött a szűrő a befecskendező közvetlen bemeneténél feldúsulna az üzemanyag a spéci adalékkal, majd mindössze pár 10-20Km alatt amíg a korom elég addig lenne dús csak. egyébként sem működhet a tankba keverve, mert mi van akkor ha csak napi 5-10 km-t teszek meg az autóval? Simán elhasználom az adalékot és nem ég el a korom??? A szervizmanual szerint ha eltömődött a szűrő a sok araszolgatástól, tegyünk meg 10-20Km-t magasabb fordulatszámon és akkor regenerálódik a szűrő! Na ha valóban a tankba lenne keverve akkor ez nem működne, mert borzasztó pici lenne a koncentráció!
Megjött a szomszédom. Nem tudta pontosan megmondani, de 650 EURO körül van az uj kijelző. Jövőhéten mond pontos árat, de kell hozzá az alvázszám. Amugy azt mondta Fr o-ban a bontokban nincs bontott 607 !!!! Azt mondja azért mert ami sérült azt megjavítják, vagy amit nem érdemes azt a lengyelek felvásárolják! A srác autokat hoz be és minden héten megy egy kanyart. Párizsba jár többnyire. 4-5 bontoval van kapcsolatban. Érdekes, de az én kijelzővezérlőmre is 1400 EURO-t mondott de csak újat tud hozni. Én mindenképp megyek ki rövidesen dél franciao-ba, szeretném megnézni személyesen mi a helyzet. Másfél éve voltam kint, de akkor eszembe sem jutott hogy bontókban mászkáljak, nem volt semmi baja az automnak. Igazából most sem tudom mit nézzek a "saját problémámon" kívül.. Adjatok tippet mi az ami kellhet hosszabb távon bármelyikünknek.
Kit csaptak be? Ennyire primitiven nem müködhet egy részecskeszürö! Ha bebizonyitod az igazad neked adom a 607-em. Na? Amugy van egy rossz navigácios kijelzö vezérlö computerem. Vállalod hogy belenézel?
Most voltam pesten az átlag 10-re jött ki (kb 350 autópálya meg 100 város)
Nem mentem olyan nagyon. Mondjuk én 160at átlaában csak egy nagyobb fékezés után látok,szóval lehet mégis bennem van a hiba? :)
Csomagtartó becsukás... A multkor mikor megkaptam a kezelési útmutatót tök örömmel mentem le a kocsihoz,mert ott mutat egy kis gombot becsukáshoz a csomagtartó fedélen középen. Hát nem jött be nekem nincs.
Jobb oldalon? Most megint reménykedek,de szerintem multkor átnéztem mindent utánna. Pedig nagyon rossz így kézzel becsukni. Lehet valahová elbújt az a gomb?
Mondjuk lehet az előző tulaj csapott rá egy nagyot mikor meglátta a fogyasztást rajta,de az is lehet,hogy behejtott vele a tengerbe és beázott,vagy csak úgy elromlott.
A bal oldala,kb 1/3-a csíkos(vékony szines csíkok) a középső 1/3 teljesen látható és jó a jobb 1/3 meg full szürke és valamikor átlátszanak rajta az élesebb színek,de pl pillanatnyi fogyasztás nem látszik pont.
Már egy hónapja keresek rá megoldást,amióta megvan a kocsi. Bármi érdekelne!!!
hello lehet hogy nevetséges a fapnak a müködése meg hihetetlen de hidd el igy van 9 éve csak peugeot-ot meg citroent szerelek elektromosan meg javitom a külömbözö computereit
aza kérdés hogy most kit csaptak be a müködésével?
Ablaktörlőt bemész a Bárdy-ba és olyan 7000 körül kapsz gyári VALEO silencio-t.
Amúgy jól félrevezettek , mert a részecskeszűrő adaléknak semmi köze a tanksapkához! Elég nevetséges lenne ha így működne! Computer vezérli és a szűrő kellő mértékű telítettsége esetén az "adagoló" nyom egy kicsit az üzemanyaghoz amitől az magasabb hőfokon ég el, így kiégeti a szűrőt. Na de lényeg hogy kész a verdád! Amúgy én bármikor vittem a Sárkányhoz mindig kívül-belül takarítva kaptam vissza!
Tudod Koppány az önlopás is lopás! Biztosítási csalás más néven.. Kötsz rá CASCO-t, "ellopod" majd szétbontod és kiárulsz belőle vagy 1-2 milliót, aztán 3 hónap mulva utal a biztosító! Tuti üzlet! Csak a biztosító sem hülye, külön nyomozócsapata van az ilyenekre. szerintem az emberünk is bebukott...
Megvolt az első nagyszervizem, 80.000,- kilométernél. Meg kellett rágnom a ceruzát de nagyon, hogy valami tisztességes hibalistát írjak, mert semmi komoly bajom nincs a kocsival.
A GabliniM3-nál vettem, oda is vittem - mert a rendes kilométer szerinti szervízt ingyen kaptam -, azért rámvertek még 45.000,- forintot a bluetooth kihangosító beszereléséért, egy darab hátsó fékpofa cseréért, a FAP-vizsgálatért!
Azt mondták, a részecsekszűrő folyadék még olyan 30.000,- kilométerre elég lesz...
És mondtak egy fontos infót: tankoljátok mindig tele az autót, mert a tanksapka levételekor lök a katalizátorba ilyen folyadékot, szóval aki gyakran tankol - mert nem tankolja tökig az autót -, annak hamarabb elfogyik...
De ablaktörlő lapátot nem cseréltek - pedig kellett volna, nem is mertem mondani -, az olajos szerelőcipővel összetaposták a kávészínű nyári szőnyegeimet, és a BT-kihangosítót sikerült - elsőre - úgy bekötniük, hogy a némító üzemmód azonnal bekapcsolt. A hidegfrász kivert, hogy mi lehet a baja, beszéltem a Speedshoppal, az ördög öreganyjával is, mire kiderült, hogy a szervízesek kötöttek rossz helyre egy vezetéket.
Reggel 8-ra vittem az autót, délután 3-körül érkezett meg a telefon aktív tartója - mert a kiszállító elsőre szivargyújtóst hozott, azt meg nem szeretem -, én fél négyre érkeztem a szervízbe, és fél hétkor sikerült egy végtelenül összekoszolt autóval távoznom. (Mondjuk amikor odavittem, akkor is egy merő dzsuva volt, mert nyolc napig - hétvégén is - úgy voltam, hogy reggel beültem az autóba, este meg kiszálltam belőle. Annyit el kell mondanom a javukra, hogy miután szóvá tettem, hogy talán nem kellene ennyire összekoszolni az autót, akkor - miközben a bluetooth cuccot újrakötötték - kiporszívózták a szőnyeget, és láttam, hogy amikor felhozta a szerelő a műhelyből, akkor már volt a talpa alá téve egy direkt erre a célra kialakított kartonlap. Azt nem értem, hogy ehhez miért kellett kivernem a balhét... :()
Na. Hát ennyit a szervíz-élményekről. Mondjuk legközelebb már a Fábiánhoz megy Székesfehérvárra...
Kap majd még egy új hifi-irányító bajuszkapcsolót, meg egy új kulcsot - mert az előző tulaj az általa használt kulcsot addig hullatta a földre, amíg már nem lehet becsukni, zsebben tartva is kinyílik...
A fogyasztás éppenhogy csökken a chip berakása után! Nagyon furcsa, hogy neked emelkedett. Mondjuk nem tudom, milyen chipet csinálnak egy ötvenesért, persze eszem ágában sincs leszólni, csak furcsa, hogy utána nőtt a fogyasztás!
Én ha országúton hajtom, akkor úgy szoktam vele járni, hogy ahol lehet, megyek a normál 160-as tempómmal, de azt ugye sok helyen nem lehet, ezért olyan 6-körül van a fogyasztása.
Budapesten, ahol kettesbe viszonylag ritkábban lehet kapcsolni, 8-10 liter között, autópályán pedig - ott a tempomatot 160-ra, vagy nagyon ritkán, ha eszeveszetten sietek, 170-re szoktam állítani - olyan 8 liter. (Mondjuk most a héten ráfáztam, voltak ezek a nagy esők, és nem volt kecmec, hiába szakadt az Isten áldása, nyomnom kellett, és tudjátok, ilyenkor egy vízszőnyegen megy az autó, úgyhogy bekajálta a 9 litert...).
Érdekes, hogy a csomagtartó csak felfelé elektronikus, nekem a jobb oldalon a csomagtartóborító lemez alján van egy piros gomb, azzal kell lecsukni. Nem sértődik meg akkor sem, ha kézzel csukom le, de azért nem akarnám hazavágni a motort. Belül a kárpitban nincs valami kapaszkodó? A 406-osban volt.
Örömmel látom, hogy már müködik a telód Cornetto...
Nekem benzines szekerem van...
városban 11-13 liter, várakozási időtől függő dolog...
országúton 7-9 liter attól függően mennyire sietős :)
előzéskor, gyorluláskor felmegy a pillanatnyi fogyasztás akár 28 literre is!!
szpészmen, nem lehet hogy a tied is benzines? :D
eszembe jutott, amikor egyszer vittem szervizbe egy új szerelő aki nem ismert még azt mondta: Uram, ez egy rendkívül csendes dízel. Mire én: Ez benzines...
olvastam e.mailed. sajna megszivatott a köcsög alkatrész árus, megegyeztem vele és eltünt. elöször a telefonszáma volt kikapcsolva (hetek óta) majd az e.mail-re sem válaszolt. szerintem valami lopott verda lehetett amit szétbontottak, mert fura volt hogy árulta a 4 lámpáját, összes ajtót, kerekeket is. szóval egy törött autónál ezek nemigen maradnak mind épek...
kijelzőre szombaton mondok árat, ma van kint a szomszédom párizsban
elég sok mindentöl tud sokat enni pl:porlasztocsucs vagy tulvan huzva a csippel nekem 206 2000cc hdi-m van 90röl van 140 lóeröre huzva nekem simán bekapja a 10 litert ha meghajtom de megy :)
Már chip is van benne pesten csináltattam,de nem Misi.
50 volt és most már megy is rendesen.
Második aksim nekem sincs szerintem,meg telefonos témához se tudok hozzászólni mert még nem használtam,de megint van egy pár kérdésem.
Neketek mennyit eszik a gép? Mert kicsit meg vagyok ijedve,chip elött is bekajálta a 10 litert vegyesben,de most már inkább 11 ami szerintem nem normális és olyan nagyon nem is nyomom ám neki mert akkor 12-13.
Szervízben át is nézték,elvileg nincs vele semmi gond.
Mitől lehet?
A csomagtartót hogy lehet normálisan becsukni? Nekem lefelé nem elektromos,és nincs rajta semmi amit megfojak most voltam horpadás javításon is,mivel az előző tulaj valószínűleg a tetejénél fogta mindig és pár helyen kicsit be volt nyomódva.
Olajhőfok/mennyiség óra rossz a műszerfalon,de nem lehet külön venni hozzá,csak egyben műszerfalat... Nem tud valaki bontót ahol van 607,vagy ilyesmit hol lehet szerezni külön? Az se baj ha esetleg navis kijelzőjük is van eladó :)