Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SebyHun Creative Commons License 2013.12.04 0 0 30282

Szia!

 

Köszönöm a leírást. Akkor elég szűk a keresztmetszet, hogy miből vehette ki az eladó a bontott belsőt.

 

Szerencsére nincs villanyos ablakom. Próbálkoztam egy ideig utólagos beszereléssel, de meguntam a szívást, valami baja mindig volt. Egyszer -12 Celsius fokban lent ragadt se fel, se le, viszont indulni kellett a munkába... 18 km lehúzott ablakkal. Nah, akkor dobtam ki az egészet a francba.

 

Üdv:

SebyHUN

 

u.i.: Találtam a gugliban képeket a ELX belsejéről, azért igényesebb :)

 

 

 

Előzmény: R. Scherbotsky (30280)
csanyi82 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 30281

Hogy kell testet csinálni ?

Előzmény: GYURMA 944 (30279)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2013.12.04 0 0 30280

Szia,

 

az ELX felszereltségű autók készültek gyárilag plüss kárpittal, de úgy rémlik, hogy csak a '97-es faceliftig, utána azok is szövetesek lettek. A plüss kárpit biztosan létezett a kéken kívül még szürkében, de talán még más színben is.

A '97-es faceliftnél viszont nem csak a kárpitozás változott, hanem a műszerfal és a műanyag burkoló elemek (pl. az ajtókon, oszlopokon) is sötétebb szürke színűek lettek, mint korábban. Láttam már olyan autót, amibe keverve építették be ezeket, elég bután néz ki.

Az ELX-ek ajtókárpitja kicsit igényesebb, ívesebb kialakítású, mint az egyszerűbb kiviteleké, cserébe nem passzol rájuk amazoknak a könyöklője (ez akkor szempont, ha az ablakemelők a te autódban és a donorban nem egyformán elektromosak).

 

Üdv,

 

R.S.

Előzmény: SebyHun (30275)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 30279

Csinálj a rendszerednek egy megfelelő testet ingyen!

Előzmény: csanyi82 (30278)
csanyi82 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 30278

Sziasztok.
A problémám : a jobb hátsó indexem gyengébben világít, mint a bal oldali, valamint azóta olyan furcsaságokat is produkált, mint hogy index helyett a helyzetjelző villogott, valamint gyújtáskor egyből megjelent a helyzetjelző visszajelzője a műszerfalon, ami a fék megnyomására elaludt.
Ma végre szabadnapos vagyok, úgyhogy sikerült kicsit közelebbről megvizsgálnom a csatlakozókat. A helyzet az, hogy a jobb oldali hátsó lámpa csatlakozóján a fekete kábelnél lévő érintkező fekete belülről (gondolom megégett), valamint teljesen el is van hajolva. Valamennyire visszahajlítottam a helyére, és befújtam kontakt spray-vel. Így most nem világít a műszerfali visszajelző a tompítottnak, valamint csak az index villog, de még mindig sokkal halványabban, mint a bal oldali. Le kellene cserélnem a csatlakozót ? (ha igen, akkor mennyire nehéz beszerezni ? )
Köszi.

SebyHun Creative Commons License 2013.12.04 0 0 30277

Szia!

 

Nekünk, 1999-es van, sima 55 S. Abba csak a kék szövetes, Punto feliratút vagy "sima mintázatút" lehetett rendelni. 

 

Elvileg hétvégén küld az eladó képeket a kárpitról. 

 

Üdv:

SebyHUN

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (30276)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.03 0 0 30276

1997-ben volt egy apró facelift a tudomásom szerint, akkor változott kicsit a műszerfal számlapja és onnantól lett bővebb, újabb kárpit választék. Nem pont a korábbi verzióknál volt a plüss kárpit jellemző? Nekem úgy rémlik.

Az oldalkárpitok leszedéséhez nem árt ha van patentkiszedő célszerszámod, mert sok  rajta a műanyag patent, ami szeret törni ennyi idősen már. Amúgy nem egy nagy ügy lecserélni.

Előzmény: SebyHun (30275)
SebyHun Creative Commons License 2013.12.03 0 0 30275

Sziasztok!

 

Körkérdést intézek hozzátok.

 

Szeretném a P1-be kicserélni a komplett belsőt, üléseket, oldalkárpitot stb. Az első ülések már eléggé kényelmetlenek.

 

Két kérdésem lenne:

1. Mikortól és milyen kód alatt (felszereletséggel) adták a P1-eket jobb, plüss kárpittal?

2. Mennyire bonyolult lebontani az ajtókárpitot?

 

Esetleg, ha valakinek ilyen plüss, (kék) belsős P1-e van az tudna képet küldeni a belsőről?

 

Üdvözlettel:

SebyHun

R!ck4 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 30274

Én jobbat mondok neked, csak írj a mailemre egyet.

Előzmény: zsO_oCaa (30272)
Pepi 517 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 30273

Szia! még megvan telcsiz rám.

Előzmény: csanyi82 (30268)
zsO_oCaa Creative Commons License 2013.12.02 0 0 30272

sziasztok

 

teljesen új vagyok fiat fronton, egy gyors kérdésem lenne

 

http://aprod.hu/hirdetes/fiat-punto-1-2-16v-alku-lehetseges-ID1Db7j.html#8b50c827b6;promoted

 

ezen az autón mit érdemes meg ill. átnézni ha megyek és megnézném?

 

érdemes ilyen autót venni? város-falu, ide-oda mindennapi használatra lenne

R!ck4 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30271

Csináltam már párszor. :D

Előzmény: GYURMA 944 (30270)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30270

Akkor csináld úgy. :-)

Előzmény: R!ck4 (30269)
R!ck4 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30269

Visszahajtod óvatosan a fülecskéket, amik fogják.

 

Nem kell a füleket hajtogatni, ha az acélszál  közepét lenyomod, a széle felemelkedik, és simán kijön mindkét acélszál. Kb 3 perces művelet az egész.

Előzmény: GYURMA 944 (30260)
csanyi82 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30268

Szia. Engem a vonószem érdekelne, válaszolj, ha megvan még.

Üdv.

Előzmény: Pepi 517 (30052)
kgb201 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30267

Tisztában vagyok vele, hogy nem örültek neki, de mivel nem nem sokat mentem így vele azt is visszafogott tempóban, remélem nem lesz következménye.

90000 km körül voltak cserélve a kábelek, 70000-et bírtak ezek amiket most cseréltem.

Előzmény: Törölt nick (30266)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30266

A vezérműtengely, és a fekvő, és hajtókar csapágyak szerinted mit szóltak hozzá?

Biztos nem tapspltak örömükben...

P2-nél (is) néha ki kell cserélni a gyertyakábeleket is.

Előzmény: kgb201 (30265)
kgb201 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30265

Sziasztok

 

Kicsit hosszú, de tanulságos történet következik:

 

P1-em műszakija lejárt, még a nyáron. Mivel riktán használjuk, szép lassan nekiláttam rendbetenni amit tudok, közben bal küszöbcsere, egy kis fémpótlás itt-ott, alváz és üregvédelem stb. stb.

Aztán úgy 4 hete beadtam a szerelőhöz, tegye rendbe a fékeket, + nem működött a rádió, bal elöl az elektromos ablak, bal hátul meg a központi zár + cserélje ami szükséges, és vizsgáztassa is le.

Bár a ennek hétnek az elejére ígérte, még nincs kész!

De a lényeg: a P2-öt naponta használom, 40 km-re melózom lakóhelyemtől.

Olyan hiba jött elő 3 hete, hogy 3. fokoztattól felfelé, 2500 fordulatig rángat a kocsi.

aztán ez előjött 1. és 2. fokozatban is, majd alapjárat is kezdett ingadozni.

Én 2 dologra gondoltam: lambda szonda hiba, vagy gyújtás hiba.

A szokásos szerelő hibakiolvasást csinált, mely szerint minden rendben, nincs hibakód a rendszerben. Ha elkészül a P1 ezt otthagyom, aztán kiderítik a hiba okát.

Egy másik szerelő szerint üzemanyag ellátási hiba lesz, ott kellene hagyni a kocsit.

Zsákutca. Tovább használtam a kocsit.

Kicseréltem a gyertyákat, kicsit jobb lett, de továbbra is rángatott most már 3000 fordulatig.

Múlt pénteken aztán melóból (délutános műszakból, este) hazafelé 1 henger nem ment.

Este nem áltam neki, viszont szombat reggel lóhalálában áltam neki valamit alkotni, mert du. 2 kor jelenésem volt, ahová csak kocsival tudtam eljutni időben.

A gyújtásrendszerrel kezdtem (noha a szerlők szerint azzal minden oké).

Bár járó motornál nem illik piszkálni, műszerem nem lévén, elkedtem a trafóról lehúzogatni egymás után a gyertyakábeleket. Felvillanyozó érzés volt, de kiderült a trafó működik.

Ezután a gyertyáknál folytattam, és kiderült a 2 hengerhez tartozó kábel áthúz. Hát ez a gond a nem működő hengernél!

Gyors javítás Mcgyver stílusban, szigetelőszalaggal, és láss csodát, minden henger megy + ráadáskénta rángatás is megszűnt!

Vettem gyorsan új kábelszettet, + olajat, kicseréltem azokat és azóta tökéletesen működik minden.

Az olajat azért kellett cserélnem, mert a nem működő hengerből a benzin bejutott a kenési rendszerbe és felhígította az olajat (folyósabb és benzinszagú volt az olaj).

 

Egy másik következménye is lett a kenési rendszerbe jutó benzinnek. Az már most a cserekor is feltűnt, hogy feketébb az olaj mint általában cserekor (15000 km-enként cserélem), pedig csak kb 4000 km-t mentem a mostani idő előtti cseréig a korábbi cserétől. Ma ellenőriztam az olajszintet, ami rendben van, az olaj is szép tiszta, nincs benzinszaga. Korábban ilyenkorra az olaj már elszineződött, mivel a rendszerben mindig marad valamennyi a régi olajból, ami elszínezi a friss olajat.

Az tudjuk, hogy a benzin jó tisztítószere az olajos szennyeződéseknek, de ez a nyilvánvaló tény csak most esett le.

A benzin ami bejutott az olajba átmosta a rendszert, feloldva a szennyeződéseket.

Mivel nem sokat mentem a kocsival így, remélhetően nem okozott más problémát az olajba jutott benzin. 500 km-t mentem azóta a kocsival, de eddig bárminemű problémára utaló jel nem volt. Remélem így is marad.

 

Hát ennyi lenne. Tanulság: benzint az olajba a tisztább motorért ;-)

DP1 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 30264

Köszönöm kezd beállni a fék csökkent a pedálút is. Dobokat egyébként azért nem cseréltem mert én nem találtam 3800 ft ért csak 18000-27000/db és így is lassabban folyik be a pénz a kasszámba mint kifelé belőle. Ezenkívül az előző suzukimban ugyanezt a fékjavítást (szakember) végezte a jelenlétemben és olyan kókányolást csinált,hogy gondoltam ettől még én is szakszerűbb vagyok.

vviktor1 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 30263

Szia, P II-höz privátban jöhetne... abból nem lehet bajod Mailom publikus, és jó a link is. Köszi !

Előzmény: kissoma-69 (30232)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 30262

Ha megkeményedik a pofa és beállnak az alkatrészek, akkor keményebb lesz a pedál is.

Előzmény: DP1 (30251)
fede94 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 30261

punto II-t vennék 2000-2002-est

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30260

Szia!

 

ha rám hallgatsz, veszel egy lapátot. leszereled a hátsó törlőt. Kihúzod a gumit. Az újból átteszed az acélszálat és a gumit. Méretre vágod. Visszahajtod óvatosan a fülecskéket, amik fogják.

Jobb, mint az új! :-)

Többszörös tapasztalat.

Előzmény: c.m.r (30259)
c.m.r Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30259

Köszi a választ! Sikerült is találnom egy helyen, 46 és 56 cm-est vettem, 2 perc alatt rápattintottam és nagyon szépen töröl. Még a hátsó lapáton gondolkodom, de oda nem biztos, hogy menni fog, mert az más rögzítésű.

Előzmény: PeeWee33 (30241)
SebyHun Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30258

Sziasztok!

 

Többiektől is kérdezem, hogy Fiat Punto I-be (5 ajtós) keresek, első üléseket, párban. FONTOS: ne legyen szakadt, és ne legyen kiülve. Szín nem számít. Érdekel teljes belső ülés rendszer, kárpit, oldal burkolat minden.

 

Sajnos a 200.000 km után már eléggé elfáradt az első két ülés.

 

Üdv:

SebyHUN

 

 

SebyHun Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30257

Szia,

 

Bontottan többet ér.

 

Pl.:  az első két ülésre vevő lennék, ha áttudom tenni a Punto I-be őket.

 

Üdvö

Előzmény: Abras (30255)
R!ck4 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30256

Ha szétbontod, többt kapsz érte, mint egyben.

Előzmény: Abras (30255)
Abras Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30255

Mennyiért tudnám eladni szerintetek az 1.9-es 2001-es Punto 2-t alkatrésznek? Motor hibátlan, hátsó tengely ferdült, ECU rossz. Újra kéne kábelezni a kocsit, ECU-t cserélni, hátsó tengelyt szintén. Úgy egy hibátlan autó lenne, de nekem se időm se pénzem nincs most erre. Mennyit kérhetek így el érte kb.?

R!ck4 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30254

Ha nem is pont ugyanilyen, de kisebb autósboltokban kapható hasonló, talán 300Ft környéke. Azt megérné megpróbálni beletenni. Gondolom egy bontott motorháztetőből se fogják kiszedni ezt.

Előzmény: SebyHun (30253)
SebyHun Creative Commons License 2013.11.29 0 0 30253

Sziasztok!

 

Sikerült megtalálni az ablakmosó folyadék eltűnését és a nyomás problémákat.

 

A szelep műanyag pöcke eltört.

 

A képen látható szelepből van valakinek felesleges?

 

Menetes, de még nem találtam megfelelő menetemelkedésű csavart bele.

 

Üdvözlettel:

SebyHUN

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!