Keresés

Részletes keresés

GOLAZ111 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408399

Vakuzni tényleg nem szép dolog. Engem nem érdelne kijelző, de ha mégis biztos nem a vakus módszert választanám. Abból rögtön kiderül, hogy semmi közöm a vasúthoz.

Előzmény: Rollende Landstrasse (408396)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408398

A Vultron meg olyan sajnos, ha véletlenül rossz feliratot írsz ki akkor nem tudsz azonnal korrigálni, meg kell várni míg kiírja...

 

 

Ezt nem tudhatom. A szén akkor sem kér utasatájékoztatást, ha 30 kocsira való szorong mögöttem. :-)

Előzmény: r1232 (408397)
r1232 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408397

Próbáltad már úgy, hogy " Jó napot kívánok! Tetszik tudni, hogy rossz felirat van kint?"

 

Szvsz úgy nem próbálta, látva az itten stílusát.

 

A Vultron meg olyan sajnos, ha véletlenül rossz feliratot írsz ki akkor nem tudsz azonnal korrigálni, meg kell várni míg kiírja...

Előzmény: Rollende Landstrasse (408396)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408396

Azt hiszed, ő gépelte be a kijelzőbe? Előre elkészített feliratok ezek, talán véletlenül egy sorral lejjebb nyúlt. Te még soha, semmit nem ütöttél félre a számítógépen? Szánalmas vagy. Próbáltad már úgy, hogy " Jó napot kívánok! Tetszik tudni, hogy rossz felirat van kint?"

 

Remélem, töksötétben vakuztál a szemébe...:-(

Előzmény: gertam (408393)
mcg Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408395

ő mindig előbb ír, mint olvas...:)

Előzmény: lineagialla (408394)
lineagialla Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408394

Lábjegyzet...

Előzmény: M63 010 (408390)
gertam Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408393

PANTOGRÁFOSAT!

 

Tisztelt Vezér (úrnak nemnevezhető)!!!!!!!!!!!!

 

Még tréfának is nagyon rossz, ha valaki egy állomásra úgy jár be, hogy a kijelzőjén ez olvasható:

 

SZTRÁJK MIATT VÁR

 

Gyerekes, szánalmas és visszataszító mutatvány az ilyen ...

 

Természetesen a fotó elkészült, s talán a vaku villanása késztette Önt arra, hogy a felirat megváltozzék!

 

Hely, és időpont:

Valahol, valamikor, Magyarországon x vágányon y típusú járgánnyal.

 

Kéretik a továbbiakban eme tréfától tartózkodni!!!

 

Tisztelettel:

 

 - gertam -

 

 

 

 

 

Izsó001 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408392

Akkor passz. :(

Előzmény: Jumurdzsák IC (408388)
M63 010 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408391

Javítás: ingázók diákok!

Előzmény: M63 010 (408389)
M63 010 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408390

Amúgy most úgy nézem, hogy mind a Katica, mind a Kék Hullám, mind a Tekergő vastag betűs. Tavaly is az volt, de akkor még a vastag betű nem jelentett egyértelműen pótdíjat. Akkor most hogyan lesz ez meghatározva? Azaz melyik vonat melyik szakaszon lesz pótdíjas?

M63 010 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408389

Mivel nyáron nincsenek ingázók, így le lehet csípni a többi IC-ből is 1-1 kocsit! De itt meg kollektíve nyírták ki az egri IC-ket, holott a gyorsvonati pótjegy bevezetése óta jobban megéri odaülni!

Előzmény: Izsó001 (408387)
Jumurdzsák IC Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408388

Tavaly is volt Balaton, meg IC-kocsi az egri vonatokon is...

Előzmény: Izsó001 (408387)
Izsó001 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408387

Esetleg azért, mert kellenek a balatoni vonatokra? (pl. kék hullám)

 

Előzmény: M63 010 (408386)
M63 010 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 408386

A 2-es pótlékban eltűnnek az IC-kocsi az egri vonatokról. Miért?

r1232 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408385

De kíváncsivá tettél, az ÁVU szerint hová tartozik. Ahhoz most nem férek hozzá.

Előzmény: Vendégsín (408382)
rm40 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408384

Nem lehet egyszerű mostanság a Siemens Mobility marketingesének lenni:

 

Siemens: „riréz” az Alstomra

r1232 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408383

Pedig a lassújel kimutatásban így szerepel (by MÁV ZRT).

Oda, szerencsére nincs. :-)

Előzmény: Vendégsín (408382)
Vendégsín Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408382

A MÁV Zrt szerint igen.

 

A MÁV ZRT szerint sem. Ugyanis a kérdéses szolgálati helyek ÁVU-ját mintha a MÁV ZRT állította volna össze. Remélem, nincs állomásismereted a csomópontra.

Előzmény: r1232 (408381)
r1232 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408381

A MÁV Zrt szerint igen.

Előzmény: Vendégsín (408380)
Vendégsín Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408380

Fc Nyugati-rendező B1, B2, B3 vágányok

 

Amik nem a Nyugati rendező vágányai.

Előzmény: r1232 (408379)
r1232 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408379

Vegyél elő egy lassúmenet kimutatást és mindjárt látod majd miről beszélek (Fc Nyugati-rendező B1, B2, B3 vágányok). Hoppá.

Előzmény: István Gyuri (408374)
r1232 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408378

hogy forgalmi, pályás, biztberes,

 

Vonalismeret szempontjából szvsz ezek játszanak, de ezek szempontjából nincs.

 

Egyébként a másik kedvencem Almásfüzitő és Almásfüzitő felső (és ott vonatszámban volt átállás a két szolgálati hely között, nem állomáson belüli tolatási mozgásként!), különösen, hogy mi minősül Almásfüzitő felsőnek :)

 

Ez mondjuk számomra teljesen egyértelmű, az is, miért vonatszámban kell átállni.

 

Az általam írt, két térközből álló pálya, amire nem kell VOI pedig ez: http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100553

 

Vagy az is lehet, hogy benne foglaltatik a 100-as vonalismeretben. :-)

Előzmény: István Gyuri (408374)
manhattani Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408377

Persze, az államit európai értelemben értettem, hogy az AMTRAK szövetségi állami, tehát USA.

 

Azt mondták az EMD hazatelepülésekor, hogy azért volt muszáj, mert az Amtrak, mint szövetségi állami cég, nem vehet idegen országból. A Siemens mozdonyt is ott rakják össze. (Védelmi szervek időnként (ritkán) felmentést kapnak.)

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (408373)
nidsz Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408376

üdv!

 

van valakinek egy ppt, pdf ill. egyéb formátumú anyaga a magyar vasút történetéről...? egy előadás megtartásáról lenne szó...

 

köszi

Nidsz

r1232 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408375

Még elméletben sincs nyílt vonal ott. Pont olyan, mint Komárom-Komárom-rendező (egymásba fűzött szolgálati helyek).

Előzmény: Áthaladójelző (408371)
István Gyuri Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408374

r1232: Nincs ilyen vonal(ak). Az ott állomás terület.

Szerintem attól függ, hogy forgalmi, pályás, biztberes, jogi, informatikai szemmel nézed ;-)

http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100649

 

Egyébként a másik kedvencem Almásfüzitő és Almásfüzitő felső (és ott vonatszámban volt átállás a két szolgálati hely között, nem állomáson belüli tolatási mozgásként!), különösen, hogy mi minősül Almásfüzitő felsőnek :)

 

Az általam írt, két térközből álló pálya, amire nem kell VOI pedig ez: http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100553

Előzmény: r1232 (408361)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408373

Ezt nem gondoltam volna. 

Senkinek sem muszaj, csak allami ceg visszakap az adobol. Plusz az Amtrak nem szovetsegi? Talan a Talgo allami. Hacsak valaki nem bolondult meg a BNSF - nel.

Előzmény: manhattani (408372)
manhattani Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408372

Csak az Amtrak-nek kell amerikait venni, mert állami cégnek muszáj. Emiatt telepített haza mozdonygyárat az EMD is, ami, valljuk meg, nem olyan nagy hülyeség...

 

A Talgo nem csak a nyugati parton érdekelt, sok helyen terveznek-építenek ma az USÁ-ban nagysebességű vasutat, és a Talgo jól fexik.

 

Előzmény: paca664 (408366)
Áthaladójelző Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408371

A gyakorlatban igen, de elméletben nem. De ennél sokkal szebb, hogy olyan vonalra is kellene vonalismeret, aminek már nincs is "végállomása".

Előzmény: r1232 (408361)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.05.12 0 0 408370

Pedig a te hozzászólásaid ugyanúgy hiányoznak, mint Attus hozzászólásai. És szvsz ez is hozzájárul a topik színvonalának süllyedéséhez.

Előzmény: FOMA (408365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!