Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ebben teljesen igazad van, gyakorlatilag tényleg nincs jobb. (A turbós öthengeressel az itteni leírások után nekem fenntartásaim vannak, ez viszont, mióta rendberaktam, csak megy és megy...) Úgy értettem az eladást, hogy nekem nem sürgős. Ha szerencsém lesz, megcsíphetek akciós áron egy új motort is, az lenne a legjobb. OFF Nincs ellenemre az "industrial contrast" fotózás sem, a héten viszont sürgősen, egy esős (fél) napon kellett az új Lagunával valamit kezdenem. A hátteret a hédervári kastély dobta fel. A falevél tényleg az ablaktörlő alatt volt, nem is vettem le:) De a csomagteret tényleg nem lehet Magnificoéval egy lapon emílteni, kipróbáltuk a Metro-ban. Befért minden, de meg is telt. Azzal, ami egy k SW-ben félig se ér...
Mert találtál jobbat? A szombati autósműsoráradat végignézése után épp újra megállapítottam, hogy gyakorlatilag jelenleg nincs jobb kombi a piacon a Tiédnél, persze a szivó 2 literes a 2. legjobb.
Ma egy 265 literes hűtőt szállítottam a kocsiban a tesómnak, azaz egy kis furgont csináltam a kocsiból, nem igazán állt jól neki, de megcsinálta. A design oltárán feláldozott praktikum is megmutatkozott, a lecsapott hátsó szélvédő miatt kellett az első ülésig tolni a hűtőt, ha szögletesebb, akkor simán befér a 170 cm mély raktérbe.
Bocs, Tamás, lehet hogy a "másféle" hifit hallgattam bent éppen, de amúgy a rendszám stimmel. (Talán a villogásra figyeltem volna, de az se 100%) A hátulját meg azóta oldalt egy ügyetlenül parkoló furgonossal közösen zúztuk meg, de sk. kiütögettem, lepolíroztam, csak erős napfényben látszik, eladásig jó lesz.
Egy hete Ajkán jártunk, 1/2 6 körül a vasúti felüljáró előtti körforgalomban találkoztam az ajkai td SW-s kollégával rá is dudáltam, nem tudom, hogy észrevett-e.
A múlt héten én is megálltam egy lámpánál egy méterre a Kswturbo kolléga mögött, de hiába dudáltam, integettem, semmi. Már amennyiben a rendszáma egy hifi márka betűinek keveréke. Mentségére legyen mondva másik irányba kanyaródó sávban álltam. Ha Ő volt, akkor szépen megcsinálták a hátulját, direkt megnéztem szerintem frankó.
A teljes vezérlés csere alatt, ha nagyon alaposak akarunk lenni mit kell érteni? A vezérműszíjon, feszítőn, görgőn kívül még kell más szíjat (szíjakat), csapágyakat, szimeringeket cserélni? A vízpumpát se hagyjam ki, ha már ott vagyok?
Lehet komplett szettben venni, vagy darabonként kell (érdemes) összeválogatni? Milyen márkát javasol?
Szereztem kartervédőt. Mert nekem hiányzott. Ez sem 100%-os, az egyik sarka hiányzik, de azért normálisabb. Na felszereltem. Le sem pucoltam úgy ahogy találtam úgy raktam fel. Így fest. A semminél jobb.
Na ahogy dolgozok felfedezetem a hazai hernyákolós autójavító ipar újabb gyöngyszemét fél év tulajdonlás után. A lökös alatt a rácson betekintve majdnam leestem az aknába..... Egy pótlólagosan beépített hűtő alsó merevítő..... Természetesen megszabadultam tőle.
:-)))) BMS!! Ezt übereljed:-))) Csak kb mire számítson aki szép hazánkban vesz autót.
Azt mindjárt gondoltam, hogy a polák Norbi nincs egyedül ezzel a véleményével, de nekem akkor is taszító ez a fajta Kappa fotózás, ha 10-ből 9-en egyetértenek vele.
Nem én voltam, a Roland volt. Ő mesélte:-( Komplett autókat vagy komplett elejét lehet elhozni általában. Nem nagyon szórakoznak egy-egy alkatrésszel. Persze ha valaki elhoz 2 komplett autót akkor estleg szerelhet ki ezt azt még másikból. De ebben az esetben így sem működött a dolog.:-((
Van egy vezetőoldali bizt övem, a patronja nincs eldurranva. Limóhoz, SW-hez. Van 2 db szép pedálgumim. kupl és fékpedálra. Van 1db hamutartóm előre 1 db karc van rajta viszont a nyitó záró mechanizmusa jó. Van 2 db csomagtarófedél ütközőgumim. Van 1db TRW vezérlőhöz való hibátlan sárga légzsák kábelezésem komplett. (2 légzsák+ 2övfeszítős) Ha valakinek Becker vezérlője van és bedöglik akkor ezt a kábelt ha kicseréli akkor TRW vezérlőt is használhat csereként (ha azt tud szerezni) A légzsákok és az övfeszítő az egyforma a 2 féle vezérlőnél.
Szerintem teljesen rendben van ilyen kontraszt mellett lefényképezni egy Kappát, jobban kiemeli az eleganciáját. Hivatalosan persze tudom valami egyszerű háttér előtt kellene fotózni, de pl. nekem is az építkezéses képeim tetszenek legjobban. A prospektusaiban lévő képek is inkább eleganciát sugároznak (pl. az SW-s katalógusban a nagybőgős kép), de azért azóta sokat változott a világ fotózás terén is.
Viszont a belseje szép. Nekem nem lesz ilyen szép börbelsőm. Sajnos az olasz "bekockázta" azt a Coupe-t. Pedig csak egy targoncát kellett volna adnia, hogy el lehessen tenni kb. 8 autót hogy hozzá lehessen férni. Annyira egymás hegyén hátán voltak az autók. De nem inkább ledarálták. Ennyibe veszik ott ezeket az autókat sajnos.