Nekem van egy pluszba, a szárával együtt. A telfonszámom talán megvan neked. Nem nagy a távolság köztünk? Ha mégis érdekli, akkor valami csere alapot ki kell találnunk, mert én semmit nem adok el :-)
Már nagyon régen nem írtam,hiányzik egy kis "életkedv" belőlem!!!!
Egyik barátom kérésére írok. Szüksége lenne egy BH vagy EO kotróra való tolólapra. Csak a lap is elegendő lenne mert más gépre szeretné felszerelni.( T-54/B-re)
Helló! BIHARUGRAI vagyok.3.000-ért odaadom,és szerintem ez ábrás kiegészítéssel eggyütt jó,mert nincsenek ábrák,de ábra számok igen.tehát ezt az tudja használni aki ismeri a gépet,és oda tudja képzelni.
Helló! Van egy 200 oldalas kezelésim.Pontos címe:K-701 ,K-700 A . Műszaki leírás és üzemeltetési utasítás. Magyar nyelvű. Van még egy alkatrészkatalógusom is hozzá.Cserébe érdekel DT-54 gépkönyv,vagy DT-413,Vagy mit ér neked ?
Eladó BT3-as veterán traktorom, anyi a külömbség a képhez képest, hogy az enyém középen van a első két kereke és ez a része hiányzik egyébként működőképes.
...ezek megvoltak... elosztó nélkül kiugrik a szemem, ha forgatáskor a tekercskivezetésre nyúlok... még az elosztópipa érintkezőjén is nyújtottam kicsit, hogy ne legyen nagy távolság amit a szikrának át kell ugrania - de azatyaissstennek se akar a kivezetéseken megrázni.
Úgy hiszem, nem teljesen van szikrázáskor szemben az elosztópipa kivezetése a vezetékek érintkezőivel... de a D10- es indítómotor megszakítóbütykét ahogyan el lehet tekergetni, úgy ennek a kéthengeresre való bigyónak neeeem...így az elosztópipát nem tudom szikrapillanatban szembeállítani a vezeték kivezetéssel.
K-700/A gépkönyved nincs? A K-701 gépkönyv érdekelne, mert a motor kivételével megegyezik a 701 és a 700/A. Alkatrészkatalógus nem kell, de viszont a gépkönyvet/üzemeltetési utasítást jó lenne, ha valahogy meg tudnánk oldani!
Elnézést a tájékozatlanságomért. Felénk úgy tartják, hogy harckocsimotor. Aki a harckocsikat hordta Kraz trélerrel a vasútállomásra ő is ezt mondta nekem. Bizonyára te tudod jobban, én nem vagyonk ennek a témának se szakértője, csak hobby gépész vagyok.
"A JaMZ-238, azaz a KrAZ motor V-12-es változata." Bizonyára ebben is igazad van, a furat-löket meg is egyezik, de abban meg ellenmondást látok, hogy a JAMZ-240 75°, a JAMZ-238 pedig 90°hengerszögű. A nagyobbnak a főtengely csapágyazása hengergörgős, a kisebb hagyományos siklócsapágyazású.
Abban azonban biztos egyet érthetünk, hogy brutális jószágok! :-)
Változtasd csak meg a nicknevedet.... "T100- as hozzáértő"- re..
Ennek a hozzászólásodnak alapján nagyon is rászolgáltál. Istenbizony többször is elolvastam, nekem sose volt ez a dolog tiszta, pedig nagyon kedves típusom volt a "nagyszürke"...
Amikor kicsi voltam, az olajiparból bérelt százasok igazgatták az erdészeti utakat édesapám területén... még csörlőkötéllel emelgetett tolólapos is volt közöttük.
Mind döntöttszélvédős volt (kivéve a csörlőset), és mind kétkarkormányos botkuplungos...
A földön levő hordóból képesek voltak felszívni a gázolajat a saját tankjukba, és az a szép katakolós alapjáratuk... csak azért az alapjáratért elnézegetnék egy ilyent a kertben...
Monddcsak, tudnál segíteni egy indítómotorjára való mágnesgyújtást megvarázsolni? Az elején lévő elosztófejen nem talál át a szikra... mintha nem a kábelvégekkel szemben állna szikrázáskor az elosztópipa - de ennek a mexakítóbütykét nem lehet elfordítani a tengelyhez képest, ez mintha éken ülne....
szeretnék segitséget kérni szuper 50 féltengej külsö csapágy cseréhez mi a helyes szerelési sorrend le kell e szedni a sonkát és a kerék agyat és melyik irányba jön ki a féltengely
Jó napot! Sokan tévhitben élnek,a százasokkal kapcsolatban,keverik a típusokat.A T-100 M ugyanolyan mint az SZ-100 as,csak a motor,és a fülke más,a"T"-be D-108 as motor,az"SZ"-be KDM-100 as motor van,és a "T"-jének csapott a fülke homlokrésze. A T-100 M ,és a T-100 M3 as között az a különbség,hogy a T-100 M3 asnak a főkuplungja,az oldallehajtása,a kormánykoplungok,a kormányzása,ugyan az mint a T-130 asé,de a motor ,és a váltó,fülke,és a váz a T-100 asé maradt.Mifelénk öszvérnek hívják mert fele 100as,fele 130 as.A T-100 M Kormányzása 2 bot,és2pedál és a főkuplung kézikarral működik,T-100M3 pedig egyesített 1 botkormány van és a főkuplung pedállal működik.Külalakra egyformák,csak a csillagkerékről,és az M3 asnak a motor bal oldalán van egy 20 literes hidraulika tartály a szervónak,és ezekről lehet felismerni hogy melyik-melyik.Szép napot !
>A 701-ben 22,3l-es szívó, V12-es harckocsi motor van, 300LE-vel.
Khmmm, elnézést, hogy beleszólok, de pontosítanék.
A JaMZ-240 nem harckocsimotor. A JaMZ-238, azaz a KrAZ motor V-12-es változata. Harckocsiba nem építették, esetleg más járművekben a harckocsimotorral rokon motort cserélték erre. Pl KZKT-537M