Köszönöm a jó hírt! Az a helyzet, hogy a szalon vezetője elég jó ismerősöm, eddig egyszer volt nála az autó, amikor az autópályán elszállt a légkondi, majd visszajött, de maradt a "menj azonnal szervízbe jelzés".
Rádobták a számítógépre, megtalálták a hibát - egyszerű programhiba volt -, és mentem tovább.
Az előző kocsim volt náluk diagnosztikán, akkor is nagyon korrektek voltak, és amikor megvettem ezt a mostanit, akkor is volt egy futás Fehérvárra, velük nézettem át.
Nekem nagyon fontos a jó szervízkapcsolat, mert semmit nem tudok az autókról, úgyhogy engem nagyon könnyű lenne átverni...
Kösz még egyszer a megerősítést!
A kávé is nagyon finom, a recepciós kislány is nagyon szép, de hát én nős vagyok, úgyhogy nekem ez már csak vizuális élmény...
ajánlatos 1 héttel előre időpontot foglalni, mert nagyon tele vannak. Ad-hoc jelleggel én már nem is próbálkozom.
Jó dolog, hogy eddig minden problémámra tudtak megoldást, ha az autó épp produkálta magát. A hol-jó-hol-rossz dolgokkal ők sem nagyon tudnak mit kezdeni, mert ha ott éppen jó, akkor jó...
A szervíz egy kicsit lassú, pl egy kerékcsere nyomásérzékelő átállítással egy óra!! És ennyit is számláznak. (majd 7eFt az óradíj), viszont nekem ott megőrzik a gumikat-felniket a következő cseréig, és ez nem kerül plusz díjba.
Van büfé, meg Peugeot shop. És a recepciós hölgy nagyon attractive. :)
A munkafelvételisek udvariasak, segítőkészek. Ha eddig is márkaszervízelve volt a járgány, akkor ők az autó múltját át tudják venni.
Szombaton elvittük a gyerkőcöket az állatkertbe. Gondoltam csinálok nektek egy fogyasztási tesztet benzinesre.
Érden tankoltam a JET-nél és ott nulláztam a napi számlálót, majd egy kis diosdi fagyizás után tűz az állatkertbe 7-út Lánchíd, Andrássy útvonalon. Az átlagból talán jól látszik, hogy inkább városi használatban volt a gép. (az állásidő is beleszámít az átlagsebességbe...)
szerintem ez a fogyasztás teljesen elfogadható egy 2.2-től.
Mivel Dunaújváros-Székesfehérvár-Budapest háromszögben utazgatok inkább, (62 és a 6 út) az átlagsebességet lehetetlen feljebb tornászni. És a tempomat is értelmét veszti ezeken a szakaszokon.
Az egész utazás egy folyamatos előzgetés, gyorsítás lassítás anyázás...
Hogy meggyorsitsam a dolgot: 2004 töl árulják csak a 607-t automata csomitarto lecsukással. Elötte csak kézzel zárhato. Belül van mindkét oldalon süllyesztett fogantyu majd kénytelen vagy kivülröl lenyomni. Persze ha lendülettel belülröl megrántod és gyorsan kihuzod a kezed ugy is lezárható.
Itt foglalt volt a mosó, mert másnap 207-es bemutató volt, és azokat mosták... :( De ma esküvői autó volt a drága, úgyhogy elvittem a MOM-mélygarázsban lévő mosóba, nem mondom, 11 ezer volt, de szerintem újkorában nem volt ilyen szép!
Ami a részecskeszűrőt illeti: én vagyok az ideális autószerelő-kuncsaft. Azért viszem az összes verdámat csak ismerőshöz, mert én olyan hülye vagyok, hogy énnekem bármit be lehet adni. De tényleg bármit, és boldogan elhiszem, ha eléggé meggyőzően mondják. Mert a motort is csak arról ismerem fel, hogy berreg - meg az újabbakra már rá van írva...
Mindegy. Itt még kicsrélik a bajuszkapcsolómat, kapok egy új kulcsot, aztán bájbáj Gablini, és irány a Fábián Székesfehérvár!
tévedsz. az adalék nem arra kell hogy az égeti a kormot az csak csökkenti a korom égési hömérsékletét. korom attol ég el a fapszüröbe hogy van egy plusz befecskendezés a kipufogás ütembe és az égés a katalizátor és a fapszüröbe zajlik. adalék tényleg olyan kis koncentrácioba kell a gázolajhoz de 9268 dam számtol még kisseb. dpx42 adalék 80000 km és az eolys176 pedig 120000km re elég ugyanugy 4 liter. adalék anyag nem a megtett rövidebb vagy hosszab ut fügvénye alapján fogy hanem leveszed a tanksapká megnézi menyi üzemanyagod van majd amikor vissza helyezted megint megnézi a (BSI-n) keresztül amenyit tankoltál annak arányába fecskendez a üzemanyag tanba!!!!
de a kedvedé tényleg megeresem az oktatási anyagot és be szkenelem.
Elolvastam, de akkor sem hiszem hogy ez igy müködik. Ha a 6l adalékot elosztom 80000Km-re az annyit jelent hogy 13 literenként 6 cm3 anyag kerül az üzemanyaghoz teletankonként. Az lófasz. Pont az lenne a dolog lényege, hogy kizárólag akkor és csak akkor amikor eltömődött a szűrő a befecskendező közvetlen bemeneténél feldúsulna az üzemanyag a spéci adalékkal, majd mindössze pár 10-20Km alatt amíg a korom elég addig lenne dús csak. egyébként sem működhet a tankba keverve, mert mi van akkor ha csak napi 5-10 km-t teszek meg az autóval? Simán elhasználom az adalékot és nem ég el a korom??? A szervizmanual szerint ha eltömődött a szűrő a sok araszolgatástól, tegyünk meg 10-20Km-t magasabb fordulatszámon és akkor regenerálódik a szűrő! Na ha valóban a tankba lenne keverve akkor ez nem működne, mert borzasztó pici lenne a koncentráció!
Megjött a szomszédom. Nem tudta pontosan megmondani, de 650 EURO körül van az uj kijelző. Jövőhéten mond pontos árat, de kell hozzá az alvázszám. Amugy azt mondta Fr o-ban a bontokban nincs bontott 607 !!!! Azt mondja azért mert ami sérült azt megjavítják, vagy amit nem érdemes azt a lengyelek felvásárolják! A srác autokat hoz be és minden héten megy egy kanyart. Párizsba jár többnyire. 4-5 bontoval van kapcsolatban. Érdekes, de az én kijelzővezérlőmre is 1400 EURO-t mondott de csak újat tud hozni. Én mindenképp megyek ki rövidesen dél franciao-ba, szeretném megnézni személyesen mi a helyzet. Másfél éve voltam kint, de akkor eszembe sem jutott hogy bontókban mászkáljak, nem volt semmi baja az automnak. Igazából most sem tudom mit nézzek a "saját problémámon" kívül.. Adjatok tippet mi az ami kellhet hosszabb távon bármelyikünknek.
Kit csaptak be? Ennyire primitiven nem müködhet egy részecskeszürö! Ha bebizonyitod az igazad neked adom a 607-em. Na? Amugy van egy rossz navigácios kijelzö vezérlö computerem. Vállalod hogy belenézel?
Most voltam pesten az átlag 10-re jött ki (kb 350 autópálya meg 100 város)
Nem mentem olyan nagyon. Mondjuk én 160at átlaában csak egy nagyobb fékezés után látok,szóval lehet mégis bennem van a hiba? :)
Csomagtartó becsukás... A multkor mikor megkaptam a kezelési útmutatót tök örömmel mentem le a kocsihoz,mert ott mutat egy kis gombot becsukáshoz a csomagtartó fedélen középen. Hát nem jött be nekem nincs.
Jobb oldalon? Most megint reménykedek,de szerintem multkor átnéztem mindent utánna. Pedig nagyon rossz így kézzel becsukni. Lehet valahová elbújt az a gomb?
Mondjuk lehet az előző tulaj csapott rá egy nagyot mikor meglátta a fogyasztást rajta,de az is lehet,hogy behejtott vele a tengerbe és beázott,vagy csak úgy elromlott.
A bal oldala,kb 1/3-a csíkos(vékony szines csíkok) a középső 1/3 teljesen látható és jó a jobb 1/3 meg full szürke és valamikor átlátszanak rajta az élesebb színek,de pl pillanatnyi fogyasztás nem látszik pont.
Már egy hónapja keresek rá megoldást,amióta megvan a kocsi. Bármi érdekelne!!!
hello lehet hogy nevetséges a fapnak a müködése meg hihetetlen de hidd el igy van 9 éve csak peugeot-ot meg citroent szerelek elektromosan meg javitom a külömbözö computereit
aza kérdés hogy most kit csaptak be a müködésével?
Ablaktörlőt bemész a Bárdy-ba és olyan 7000 körül kapsz gyári VALEO silencio-t.
Amúgy jól félrevezettek , mert a részecskeszűrő adaléknak semmi köze a tanksapkához! Elég nevetséges lenne ha így működne! Computer vezérli és a szűrő kellő mértékű telítettsége esetén az "adagoló" nyom egy kicsit az üzemanyaghoz amitől az magasabb hőfokon ég el, így kiégeti a szűrőt. Na de lényeg hogy kész a verdád! Amúgy én bármikor vittem a Sárkányhoz mindig kívül-belül takarítva kaptam vissza!
Tudod Koppány az önlopás is lopás! Biztosítási csalás más néven.. Kötsz rá CASCO-t, "ellopod" majd szétbontod és kiárulsz belőle vagy 1-2 milliót, aztán 3 hónap mulva utal a biztosító! Tuti üzlet! Csak a biztosító sem hülye, külön nyomozócsapata van az ilyenekre. szerintem az emberünk is bebukott...
Megvolt az első nagyszervizem, 80.000,- kilométernél. Meg kellett rágnom a ceruzát de nagyon, hogy valami tisztességes hibalistát írjak, mert semmi komoly bajom nincs a kocsival.
A GabliniM3-nál vettem, oda is vittem - mert a rendes kilométer szerinti szervízt ingyen kaptam -, azért rámvertek még 45.000,- forintot a bluetooth kihangosító beszereléséért, egy darab hátsó fékpofa cseréért, a FAP-vizsgálatért!
Azt mondták, a részecsekszűrő folyadék még olyan 30.000,- kilométerre elég lesz...
És mondtak egy fontos infót: tankoljátok mindig tele az autót, mert a tanksapka levételekor lök a katalizátorba ilyen folyadékot, szóval aki gyakran tankol - mert nem tankolja tökig az autót -, annak hamarabb elfogyik...
De ablaktörlő lapátot nem cseréltek - pedig kellett volna, nem is mertem mondani -, az olajos szerelőcipővel összetaposták a kávészínű nyári szőnyegeimet, és a BT-kihangosítót sikerült - elsőre - úgy bekötniük, hogy a némító üzemmód azonnal bekapcsolt. A hidegfrász kivert, hogy mi lehet a baja, beszéltem a Speedshoppal, az ördög öreganyjával is, mire kiderült, hogy a szervízesek kötöttek rossz helyre egy vezetéket.
Reggel 8-ra vittem az autót, délután 3-körül érkezett meg a telefon aktív tartója - mert a kiszállító elsőre szivargyújtóst hozott, azt meg nem szeretem -, én fél négyre érkeztem a szervízbe, és fél hétkor sikerült egy végtelenül összekoszolt autóval távoznom. (Mondjuk amikor odavittem, akkor is egy merő dzsuva volt, mert nyolc napig - hétvégén is - úgy voltam, hogy reggel beültem az autóba, este meg kiszálltam belőle. Annyit el kell mondanom a javukra, hogy miután szóvá tettem, hogy talán nem kellene ennyire összekoszolni az autót, akkor - miközben a bluetooth cuccot újrakötötték - kiporszívózták a szőnyeget, és láttam, hogy amikor felhozta a szerelő a műhelyből, akkor már volt a talpa alá téve egy direkt erre a célra kialakított kartonlap. Azt nem értem, hogy ehhez miért kellett kivernem a balhét... :()
Na. Hát ennyit a szervíz-élményekről. Mondjuk legközelebb már a Fábiánhoz megy Székesfehérvárra...
Kap majd még egy új hifi-irányító bajuszkapcsolót, meg egy új kulcsot - mert az előző tulaj az általa használt kulcsot addig hullatta a földre, amíg már nem lehet becsukni, zsebben tartva is kinyílik...
A fogyasztás éppenhogy csökken a chip berakása után! Nagyon furcsa, hogy neked emelkedett. Mondjuk nem tudom, milyen chipet csinálnak egy ötvenesért, persze eszem ágában sincs leszólni, csak furcsa, hogy utána nőtt a fogyasztás!
Én ha országúton hajtom, akkor úgy szoktam vele járni, hogy ahol lehet, megyek a normál 160-as tempómmal, de azt ugye sok helyen nem lehet, ezért olyan 6-körül van a fogyasztása.
Budapesten, ahol kettesbe viszonylag ritkábban lehet kapcsolni, 8-10 liter között, autópályán pedig - ott a tempomatot 160-ra, vagy nagyon ritkán, ha eszeveszetten sietek, 170-re szoktam állítani - olyan 8 liter. (Mondjuk most a héten ráfáztam, voltak ezek a nagy esők, és nem volt kecmec, hiába szakadt az Isten áldása, nyomnom kellett, és tudjátok, ilyenkor egy vízszőnyegen megy az autó, úgyhogy bekajálta a 9 litert...).
Érdekes, hogy a csomagtartó csak felfelé elektronikus, nekem a jobb oldalon a csomagtartóborító lemez alján van egy piros gomb, azzal kell lecsukni. Nem sértődik meg akkor sem, ha kézzel csukom le, de azért nem akarnám hazavágni a motort. Belül a kárpitban nincs valami kapaszkodó? A 406-osban volt.