Szinte biztosan biztosíték lesz. Ezek a motorok üzemi fordulaton is felvesznek vagy 8-10 Ampert vagy még többet. Ha viszont nem tudják elérni az üzemi fordulatszámot, (Pl, nagyon le van terhelve, mint a te esetedben is) akkor ennek akár többszörösét is felveheti, amit persze a biztosíték nem fog tolerálni. Végül is ezért találták ki a szovjet tudósok.
Sajnos nem tudom, hogy hol lehet a biztosítéka, de a kézikönyvben biztosan benne van.
Nem lesz probléma? Sajnos nem tudom, hogy ezek hogyan működnek, csak hogy gázolajat éget. Nem lenne jó, ha leégne a kocsi. :-) (poroltó van.)
Tegnap beugrottam a Papashoz, megnyugtattak, hogy ha száz rugót viszek magammal, az biztosan elég lesz a javításra... Inkább veszek mindenkinek pufajkát, és még marad is.
Üdv. Kérdésem lenne hozzáértőhöz, van egy vito v230-om, ami szintszabélyzós hátsó futóművel van, kis kompresszor nyomja fel a légrugókat. Tegnap kicsi meg lett terhelve és nehezen emlet, majd hirtelen elhalgatott a kompresszor és nem működik azóta sem. Nem kap áramot, ha direkt áramot viszek neki akkor lepumpál, de a levegetőt ugye nem tartja meg. Van valami relé vagy biztosíték valahol amni megadhatta magát, mert én nem találtam semmit sem? Köszi mindenkinek, remélem már találkozott valaki ilyen problémával.
Nyugodtan kapcsold be és hagyd füstölni ! Egy idő után abba fogja hagyni, és normálisan fog működni. Ha 5 perc után is ugyan úgy füstöl csak akkor vidd szerelőhöz !
Köszi mindenkinek az infót bár most sokkal nem lettem okosabb, a 85L kicsit soknak találom bár ki tudja... Lehet különbség a teher és a személy vitó tartályában mert az enyém eredetileg személy csak át lett alakítva teherre. Ha valakinek van tapasztalata kérem írjon hogy kb 1 teli tankal mennyit megy el egy ilyen kocsi, én most 700 Km-nél tartok és még van elvileg 1/4 tank szóval mennyire lehet számítani. Akinek van 108d-je az kérem írjon hogy mennyi üzemanyag megy bele! Előre is köszönöm!
Tudom ajánlani a Dunakeszin lévő AH turbó szervízt!
Velem nagyon korrektek voltak.
Hasonló problémával vittem hozzájuk a 2002-es 110 CDi-met.
Valami szabályzó szelep ragadt be. Ebből 2 db tök egyforma van a kocsiban. Ideiglenesen kicserélte a kettőt, amíg nem vittem egy újat. Azóta semmi gondom nincs vele.
Viszont !
Van a vitomban egy kiegészítő fűtés vagy motor fűtés amit ma bekapcsoltam, és veszettül elkezdett füstölni az autó.
Azt hittem kigyulladt. Kikapcsoltam ezt a kiegészítő fűtést, és abba maradt.
Lenne valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?
Ma voltam vele szerelőnél aki rátette diagnosztikára! Azt mondta, hogy elméletileg minden rendben van és Ő sem tudja, hogy mi szabályozza le a fordulatot 3000-re. Délután volt alkalmam kipróbálni egy másikat is amiről már írtam és valóban ugyan az a helyzet mint az enyémnél. Működik minden Ok, majd egyszer csak egy elindulás után nem pörög a kocsi. Gurulás közben leállít majd vissza és megjön a fordulat. Nehéz eset de azért köszönöm a tanácsokat és holnap megnézem a turbót vagy az ahhoz tartozó érzékelőket!
Azt hogy tudom meg , hogy működik-e? Amúgy ma mondták, hogy van benne egy turbó nyomás szabályzó szelep. Ha az letapad akkor is hasonló problémát produkál! Állítólag meg kell kocogtatni és kész ! Szerinted ilyen egyszerű lenne?
sziasztok.1 éve lettem vito tulaj.minden rendben volt de most kezdödnek a bajok.nincs fütés,for és elfojik a viz valahol.ha valaki tud lélgyszives segitsen köszönöm.
Nem nem új az autó, de amikor megvettem tökéletes volt! Most hallottam , hogy van egy másik ilyen kocsi ami hasonló problémával küszködik! Azt mondja a srác, hogy pl. megáll tankolni, majd elindul és nem pörög 3000-nél többet. Menet közben autó leállít majd újraindít és minden OK. Nálam ez nem jött be de szerintem ugyan ez a probléma! Azért köszi !
Üdv! Nemtudom, hogy új-e az autód de amikor átvettem egy újat a nálam is ilyesmi volt a gond arra nem emlékszem, hogy 3 ezer fölé nem emelkedett-e de visszavittem a márkaszalonba és kiderült hogy valami folytást benne hagytak... ezt tudom ajánlani
A napokban én is egy MB 108CDI tulajdonos lettem. A kocsinak semmi baja, minden tökéletesen működik, csak a fordulat 3000 fölé nem megy! Se állóhelyzetben se menet közben. Így max. 110km/h sebességre képes! Ez a hibajelenség az egyik pillanatról a másikra jelentkezett. Ez ügyben kérném segítségeteket . Előre is köszönöm. Email:lacan@freemail.hu
Szeretném az első duplaülést kicserélni az autómban (Vito 112CDI Évj: 2002) egyesre. Megoldást keresek, csere-eladó? Ha tudtok segítsetek! Tel: 06-30-30-31-555
Igen. Autopalya 120-as tempo. Egyszercsak leall a fordulatszammerö, es vege az utazasnak. Fel ora varakozas az auto visszahul, es megy tovabb. Ma bevittem gepretettek, es annyit mondtak, nem tudjak, haggyam ott es megnezik. Persze forintba szamolva kb 25e ert orankent. Hat nem hagytam ott lealtam vele a haz ele, es elövettem a regi Mondeomat, es azzal jarok dolgozni. Keresek valami sufnituningos hozzam hasonlo bevandorlot aki majd vegig nezi az elektromos rendszert. Ha nem hoz eredmenyt majd az sem akkor tenyleg megvalok tölle.
Meg jo, hogy delutan majdnem megdicsertem ezt a szart! Este hazafele megint bedöglött:( Azthiszem elviszem es amennyit adnak erte annyiert azonnal odaadom, csak vigyek!