Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

webinas Creative Commons License 2009.11.05 0 0 208
Szinte biztosan biztosíték lesz.
Ezek a motorok üzemi fordulaton is felvesznek vagy 8-10 Ampert vagy még többet.
Ha viszont nem tudják elérni az üzemi fordulatszámot, (Pl, nagyon le van terhelve, mint a te esetedben is) akkor ennek akár többszörösét is felveheti, amit persze a biztosíték nem fog tolerálni. Végül is ezért találták ki a szovjet tudósok.

Sajnos nem tudom, hogy hol lehet a biztosítéka, de a kézikönyvben biztosan benne van.
Előzmény: bodylali (206)
webinas Creative Commons License 2009.11.05 0 0 207
Nem lesz probléma?
Sajnos nem tudom, hogy ezek hogyan működnek, csak hogy gázolajat éget.
Nem lenne jó, ha leégne a kocsi. :-) (poroltó van.)

Tegnap beugrottam a Papashoz, megnyugtattak, hogy ha száz rugót viszek magammal, az biztosan elég lesz a javításra...
Inkább veszek mindenkinek pufajkát, és még marad is.
Előzmény: lacan (204)
bodylali Creative Commons License 2009.11.04 0 0 206
Üdv. Kérdésem lenne hozzáértőhöz, van egy vito v230-om, ami szintszabélyzós hátsó futóművel van, kis kompresszor nyomja fel a légrugókat. Tegnap kicsi meg lett terhelve és nehezen emlet, majd hirtelen elhalgatott a kompresszor és nem működik azóta sem. Nem kap áramot, ha direkt áramot viszek neki akkor lepumpál, de a levegetőt ugye nem tartja meg. Van valami relé vagy biztosíték valahol amni megadhatta magát, mert én nem találtam semmit sem? Köszi mindenkinek, remélem már találkozott valaki ilyen problémával.
PowerZ Creative Commons License 2009.11.04 0 0 205
de egy porolto legyen kéznél :DDDDD
lacan Creative Commons License 2009.11.03 0 0 204
Nyugodtan kapcsold be és hagyd füstölni ! Egy idő után abba fogja hagyni, és normálisan fog működni. Ha 5 perc után is ugyan úgy füstöl csak akkor vidd szerelőhöz !
Előzmény: webinas (196)
webinas Creative Commons License 2009.11.02 0 0 203
Azt nem tudom sajnos, hogy milyen típus.
Előzmény: PowerZ (201)
gergo0622 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 202
Köszi mindenkinek az infót bár most sokkal nem lettem okosabb, a 85L kicsit soknak találom bár ki tudja... Lehet különbség a teher és a személy vitó tartályában mert az enyém eredetileg személy csak át lett alakítva teherre. Ha valakinek van tapasztalata kérem írjon hogy kb 1 teli tankal mennyit megy el egy ilyen kocsi, én most 700 Km-nél tartok és még van elvileg 1/4 tank szóval mennyire lehet számítani. Akinek van 108d-je az kérem írjon hogy mennyi üzemanyag megy bele! Előre is köszönöm!
PowerZ Creative Commons License 2009.11.02 0 0 201
webasto van benne? annak tuti van szervize.
Előzmény: webinas (200)
webinas Creative Commons License 2009.11.02 0 0 200
Tudna nekem valaki szerelőt ajánlani, aki javítaná a motor fűtést?
PowerZ Creative Commons License 2009.11.02 0 0 199
ÉN 66L-nél többet sose tudtam a 110d be tankolni. Pedig volt már 0 alatt is.
Előzmény: off-road 7 (198)
off-road 7 Creative Commons License 2009.11.01 0 0 198
Nekem egy 98-as 110d Vitóm van annak 85l-es az üzemanyag tartálya.Gondolom a tied is kb. annyi lehet.üdv.
Előzmény: gergo0622 (197)
gergo0622 Creative Commons License 2009.10.31 0 0 197

Üdv!

Nem tudja valaki pontosan mekkora üzemanyagtartyája van egy 98-as 108D típusú vitonak? A segitséget előre is köszi!

Üdv!

webinas Creative Commons License 2009.10.31 0 0 196

Sziasztok!

Tudom ajánlani a Dunakeszin lévő AH turbó szervízt!

Velem nagyon korrektek voltak.

Hasonló problémával vittem hozzájuk a 2002-es 110 CDi-met.

Valami szabályzó szelep ragadt be. Ebből 2 db tök egyforma van a kocsiban. Ideiglenesen kicserélte a kettőt, amíg nem vittem egy újat. Azóta semmi gondom nincs vele.

 

Viszont !

Van a vitomban egy kiegészítő fűtés vagy motor fűtés amit ma bekapcsoltam, és veszettül elkezdett füstölni az autó.

Azt hittem kigyulladt. Kikapcsoltam ezt a kiegészítő fűtést, és abba maradt.

 

Lenne valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?

Esetleg itt pesten egy szerelő aki javítja?

PowerZ Creative Commons License 2009.10.28 0 0 195

Hát ami a motortérbe vannak vákumcsővek azokat szemrevételezéssel tudod ellenőrizni.

De minden levegővel megy a mercibe,lámpa állítás,még a leállítás is.

Nézd át,de lehet jobban jársz ha keresel egy jo mercis szakit.

Előzmény: lacan (194)
lacan Creative Commons License 2009.10.27 0 0 194
Szerintem ez a szar játszik velem :) Most álló helyben pörög rendesen, de amikor elindulok vele max. 3000f/p. Mások a vákumcsövek cseréjét javasolták!
Előzmény: PowerZ (193)
PowerZ Creative Commons License 2009.10.24 0 0 193
Hasonló problémákról már itt is irtak, olvass vissza. De ott porlasztó csúcs problémák voltak. És más hibát produkált. De lehet neked is az.
Előzmény: lacan (192)
lacan Creative Commons License 2009.10.23 0 0 192
Ma voltam vele szerelőnél aki rátette diagnosztikára! Azt mondta, hogy elméletileg minden rendben van és Ő sem tudja, hogy mi szabályozza le a fordulatot 3000-re. Délután volt alkalmam kipróbálni egy másikat is amiről már írtam és valóban ugyan az a helyzet mint az enyémnél. Működik minden Ok, majd egyszer csak egy elindulás után nem pörög a kocsi. Gurulás közben leállít majd vissza és megjön a fordulat.
Nehéz eset de azért köszönöm a tanácsokat és holnap megnézem a turbót vagy az ahhoz tartozó érzékelőket!
Előzmény: PowerZ (191)
PowerZ Creative Commons License 2009.10.23 0 0 191

Ilyet még nem hallottam. Nem hinném h letud tapadni. Alapból pl hallani hogy fütyül.

 

De meg lehet nézni hogy a szivócső keményedik e ha a fordulatot növeled. Abba kéne nyomást csinálnia a turbonak.

 

De ha ezt a szivócsövet megbontod és oil van benne az már gyanusan nem jo jel.

Ha esetleg oil is jön rajta járo motornál akkor szerelő.

Előzmény: lacan (190)
lacan Creative Commons License 2009.10.23 0 0 190
Azt hogy tudom meg , hogy működik-e? Amúgy ma mondták, hogy van benne egy turbó nyomás szabályzó szelep. Ha az letapad akkor is hasonló problémát produkál!
Állítólag meg kell kocogtatni és kész ! Szerinted ilyen egyszerű lenne?
Előzmény: PowerZ (188)
PowerZ Creative Commons License 2009.10.23 0 0 189
Hengerfejes az auto. valoszinű a kiegyenlitő tartályon lévő sapka engedi ki a vizet mivel tulnyomás van a rendszerben.
Előzmény: kopasz969 (187)
PowerZ Creative Commons License 2009.10.23 0 0 188
A Turbo műkődik az autom?
Előzmény: lacan (184)
kopasz969 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 187
sziasztok.1 éve lettem vito tulaj.minden rendben volt de most kezdödnek a bajok.nincs fütés,for és elfojik a viz valahol.ha valaki tud lélgyszives segitsen köszönöm.
lacan Creative Commons License 2009.10.22 0 0 184
Nem nem új az autó, de amikor megvettem tökéletes volt! Most hallottam , hogy van egy másik ilyen kocsi ami hasonló problémával küszködik! Azt mondja a srác, hogy pl. megáll tankolni, majd elindul és nem pörög 3000-nél többet. Menet közben autó leállít majd újraindít és minden OK. Nálam ez nem jött be de szerintem ugyan ez a probléma!
Azért köszi !
Előzmény: Slawernos (183)
Slawernos Creative Commons License 2009.10.22 0 0 183
Üdv! Nemtudom, hogy új-e az autód de amikor átvettem egy újat a nálam is ilyesmi volt a gond arra nem emlékszem, hogy 3 ezer fölé nem emelkedett-e de visszavittem a márkaszalonba és kiderült hogy valami folytást benne hagytak... ezt tudom ajánlani
Előzmény: lacan (182)
lacan Creative Commons License 2009.10.22 0 0 182
Üdv Mindenkinek !

A napokban én is egy MB 108CDI tulajdonos lettem. A kocsinak semmi baja, minden tökéletesen működik, csak a fordulat 3000 fölé nem megy! Se állóhelyzetben se menet közben. Így max. 110km/h sebességre képes! Ez a hibajelenség az egyik pillanatról a másikra jelentkezett. Ez ügyben kérném segítségeteket . Előre is köszönöm.
Email:lacan@freemail.hu
Josephteam Creative Commons License 2009.10.22 0 0 181
Üdv minden Vito tulajnak!

Szeretném az első duplaülést kicserélni az autómban (Vito 112CDI Évj: 2002) egyesre. Megoldást keresek, csere-eladó? Ha tudtok segítsetek! Tel: 06-30-30-31-555

Köszönettel: Joseph
PowerZ Creative Commons License 2009.10.22 0 0 180
Lehet csk rosszul lett a multkor javitva a hiba,vagy máshol is megvan törve. Esetleg a jelado maga is kezd meghalni
Előzmény: paliapa (179)
paliapa Creative Commons License 2009.10.21 0 0 179
Igen. Autopalya 120-as tempo. Egyszercsak leall a fordulatszammerö, es vege az utazasnak. Fel ora varakozas az auto visszahul, es megy tovabb. Ma bevittem gepretettek, es annyit mondtak, nem tudjak, haggyam ott es megnezik. Persze forintba szamolva kb 25e ert orankent. Hat nem hagytam ott lealtam vele a haz ele, es elövettem a regi Mondeomat, es azzal jarok dolgozni. Keresek valami sufnituningos hozzam hasonlo bevandorlot aki majd vegig nezi az elektromos rendszert. Ha nem hoz eredmenyt majd az sem akkor tenyleg megvalok tölle.
Előzmény: PowerZ (178)
PowerZ Creative Commons License 2009.10.21 0 0 178
:((( ugyanaz a hiba?
Előzmény: paliapa (177)
paliapa Creative Commons License 2009.10.20 0 0 177
Meg jo, hogy delutan majdnem megdicsertem ezt a szart! Este hazafele megint bedöglött:( Azthiszem elviszem es amennyit adnak erte annyiert azonnal odaadom, csak vigyek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!