Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tj70 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126329

Hát ennyi idő után hogy vigyem vissza!A baj csak az,hogy rokkant járadékból nem igazán jut motorcserére.

Előzmény: Papalac (126327)
micro521 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126328

Örülök, hogy megint megvan az összes ló!

Előzmény: d.jocov (126326)
Papalac Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126327

Vissza kell vinni az eladónak! Annak a motornak annyi. Cserélni lehet, de nemigen van bontott, jó.

Előzmény: tj70 (126325)
d.jocov Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126326

Hát úgy néz ki hogy jó lett, a négyes henger, amelyik hol ment hol nem, annak a porlassztó csatija lazult, nem érintkezett, a szervízben kábelbinderrel rögzítették, meg persze légtömegmérőt cseréltek, azóta megy kop-kop-kop.... 300 Euró volt....

Előzmény: micro521 (126320)
tj70 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126325

Köszi a választ,még jó hogy 3 hete vettúk,és most kezdte el ezt,de ami érdekes,hogy tegnap írkálta,ma pedig egyszer sem.

Előzmény: morcibacsi (126323)
FeZ_ Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126324

"ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó,"

 

Azért legyünk pontosak ! ;-)

A 16 szelepes 1,4-esre jellemző. (KFU)

Előzmény: morcibacsi (126323)
morcibacsi Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126323

-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat

-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(

 

Előzmény: tj70 (126322)
tj70 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126322

Sziasztok!

2005-ös1.4 x benzinesem a következőket írja ki:

-oil pressure insufficient

-deadlocking active

Tudtok segíteni,hogy mit jelentenek ezek?Azért nem értem,mert az autó hibakódmentes.

Kösz!

Kajla73 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 126321

Sziasztok. O gyűrű cserélve . Még mindig szivárog. Keresem az okát. Köszi az infókat, segítséget.

micro521 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 126320

Szia!

Kiderült a hiba oka?

Előzmény: d.jocov (126316)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.04.28 0 0 126319

Mielott nekiesel, a kartergazcso O-gyurujet nezd meg!

Nalam ugyanez a motor ott engedte az olajat. Pont ugy nezwtt ki a szelepfedel, mintha annek a tomitese engedne. Az O-gyuru filleres tortenet es 10 perces. Gyakran hibasodik meg, mert mozgatod a csovet, kulonosen ha szetszedted.

Előzmény: Kajla73 (126317)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 126318

szelepfedélben a tömítés helye, nem ékalakú, akkor oda megy a lapos oldala a tömítés nek

Előzmény: Kajla73 (126317)
Kajla73 Creative Commons License 2021.04.27 0 0 126317

Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék. Az autó 307 1.6 hdi 80kw 2005 évjárat facelift ,no FAP. Szelepfedél tömítés csere után is olajosodik a tömítés mellett. Vettem ezután új szelepfedelet is. Gondolva,hogy a régi elvetemedett, megöregedett. Ekkor ért a meglepetés. ( A szelepfedéltömítés mivel ék alakú ) Az új szelepfedélben fordítva van az új szelepfedéltömítés. Lefelé a hengerfej felé néz a tömítés " éles" része, a "talpas" része pedig a szelepfedél, felé. Ezt így is kell berakni? Akkor én raktam be fordítva és lehet, hogy ezért folyott az új is?.Köszi a válaszokat, segítséget. Attila

d.jocov Creative Commons License 2021.04.21 0 0 126316

jaj ez lemaradt

Előzmény: d.jocov (126315)
d.jocov Creative Commons License 2021.04.21 0 0 126315

S.O.S.

Tisztelt Urak!

Segítségeteket kérem!

307 RHR motor szervíz üzzemmódba vált.

ezeket irkálja ki

sajnos hibakód nincs, én legalább is nem tudtam kiolvasni

egy régi van csak a fényszóró mosó... valami

 

nehezen dadogva veszi a fordulatot 2000 körül normálisan jár, de 2800 fölé nem megy, ezért gondolom hogy szervízüzembe vált

 

majd minden visszaállt rendben volt, próbakörön 2-3 km után ismét kezdte....

 

Legyetek szívesek segítsetek, mielőtt be kell menjek a peugeot servízbe.... hátha.... mégsem kell

 

hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.18 0 0 126314

Az lehet, én úgy látom a relé 1 panel lap alatt van szorosan, azt a panelt kitudnám forrasztani ha levágom a burkolatot. 

Előzmény: FeZ_ (126313)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.18 0 0 126313

Nem tudom hirtelen, hogy melyik fajta BSI van benne, de találkoztam már olyannal, aminek elvileg nem volt szétszedhető a háza. Azon ki szoktuk vágni a relé helyén, hogy ne törjön el az egész ház.

 

Előzmény: hayabusa123 (126312)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 126312

KÖszi a választ, igen a jobb első zárban az a bizonyos mikrokapcsoló halt be, most vadászok zárat bele, addig is köszönöm. Kérdés :szét akarom szedni BSI-t ki akarnám cserélni benne az indexrelét, de csatlakozók felöli műanyag burkolat nem jön le, úgy érzem ha tovább feszíteném, eltörne, hogy tudom szétszedni? 

Előzmény: FeZ_ (126302)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 126311

Meglett a hiba oka. A BSM hibája okozza a leírt problémát.

Előzmény: Tisza90 (126304)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126310

Köszi szépen a tippet! Lehet/érdemes ezt a motort szerelni vagy mindenképp csere?

Előzmény: Papalac (126309)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126309

Valószínűleg csapágyas a motor és nagy fordulaton túl melegszik a szabályozó, azért kapcsol ki.

Előzmény: Tisza90 (126308)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 1 126308

Ma reggel ismét működött a ventilátor. Napközben használtam az autót többször, 4/8 fokozaton működött folyamatosan.

Délutáni "próbakör" alatt próbáltam feljebb venni a fordulatot. 5-6-7-es fokozatban működött, felkapcsoltam max. 8-asra, akkor pár másodperc után megállt, azóta nem megy egyik fokozatban sem.

Biztosítékokat, csatlakozókat átnéztem, semmi nyoma rossz kontaktnak.

Előzmény: Tisza90 (126307)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126307

Igen, valószínűleg nem pontosan írtam. Tehát akkor nem ellenállás, hanem szabályzó, de kicseréltem, ez volt benne:

Itt nem a motoron van, hanem külön egység.

 

Ilyen típusú motor van benne:

Egyébként az utóbbi időben (1-2hónap) lehetett a ventilátor felöl halk búgó, sivító hangot hallani. Lehet, hogy csapágyas lett a motor?

Előzmény: Papalac (126305)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126306
Előzmény: Papalac (126305)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126305

Tudtommal a digotklímásban nincs előtét ellenállás! A szabályozó áramkör a motoron van. Valószínűleg azt kell cserélni. 

Előzmény: Tisza90 (126304)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 126304

Sziasztok!

 

2005-ös 1.6 hdi (facelift) 307-esemben megállt a belső ventilátor. 2zónás digitklímás.

Úgy kezdődött még februárban, hogy ha max. fordulatra állítottam a ventilátort (pl. párátlanításkor automatikusan max. fordulatra kapcsol), akkor felpörgött, de 1-2 másodpercen belül megállt és már egyik fokozatban sem működött.

Ilyenkor autó leállít, újraindít és közepes (vagy alacsonyabb) fordulaton újra működött a ventilátor. Hetekig úgy használtam, hogy közepes fordulatról nem állítottam feljebb, így működött. Viszont pár napja teljesen megállt, egyik fokozatban sem működik.

Előtét ellenállást cseréltem. Az új ellenállással bekapcsolt a ventilátor, lehetett állítani a fokozatokat is, de néhány perc használat után próbaképp max fordulatra állítottam és akkor megállt. Azóta az új alkatrésszel sem működik egyik fokozatban sem.

 

Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a gond?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.04.14 0 0 126303

Ne a távirányítóval, hanem a kulcsával nyissál-zárjál párszor! Akkor is csinálja?

Talán ettől helyreáll.

 

 

Én sem hallottam még ilyenről, de ahogy FEZ írta, lehet hogy valamelyik érzékelő bolondult meg. A zárt állapotot érzékelő beakadt és ilyenkor az összes ajtó visszazár.

 

Rosszabb esetben a komfort modult kell cserélni, esetleg javíttatni, ami vezérli az összes ilyen funkciót. Na ez húzósabb ügy!

Előzmény: hayabusa123 (126301)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.14 0 0 126302

Pont ilyennel még nem találkoztam, inkább kinyitogatni szokták magukat. Ha az egyébb elektronikai problémát most nem vesszük, akkor ilyeneket akkor szoktak csinálni, amikor az ajtózárban levő jeladó mikrokapcsolók nem úgy működnek, ahogy a helyzethez képest kellene vagy még ajtóátvezető kábelszakadás is szokott központizár zavarokat okozni. (első ajtóknál) 

Én ezek ellenőrzésével kezdeném.

 

Előzmény: hayabusa123 (126301)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.13 0 0 126301

Szia Van 1 beteg Citroen C4, 9HZ motor, 2007 évjárat. A jelenség az hogy azonnal visszazár ha kinyitom távirányítóval, úgy lehet bejutni az autóba, hogy amikor megnyomom a nyitás gombot a távirányítón, azonnal a kilincshez kell kapni, és nyitni mert azonnal visszazár. Mi lehet ennek a jelenségnek az oka? 

Előzmény: FeZ_ (126283)
viko307 Creative Commons License 2021.04.12 0 0 126300

Sziasztok

Tudom hogy nem ide illő de remélem tudtok segiteni

Az autó egy peugeot 308 T9 ,1.6 hdi, 68kw.

A kuplung pedálról lenne szó , kb 15- 20 mm üresjárata van, tehát anyit be kell nyomni hogy nekiütközzön a nyomószerkezetnek. Ez gyárilag igy van ,vagy valami alkatrész elkophatott? Meg mostanában sűrűn nyikorog amikor nyomom, de azt egy kis WD40 megoldja egy időre. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!