Direkt se bírta volna bonyolultabbra csinálni a marhája, az halálbiztos.
Egyelőre összeraktuk gomb nélkül, legalább tudják használni az autót, majd ha lement a vérnyomásunk, akkor gondolkozunk tovább rajta, hogy kő összerakni:-)
Octavia 1,8 20V, 125LE, 1998, kombi, züd, kéccázeze` km.
Csörömpöl a katalizátor bele. Cserélném.
Érdemes az "univerzális", behegeszthető katalizátorokkal foglalkozni, vagy vegyek olyat amit leglább látszólag ehhez a kocsihoz gyártottak (ez utóbbi fele hajlok), és nyomokban tartalmaz csövet is?
Persze, mint mondtak volna az autósboltban ? Nem fog a kézifék, ezért a fékpofa rossz? Biztos nem.
Még jó, hogy nem fog, ha a fékkulcs abban a pozicióban van.
Teljesen ki kell lazítani a kézifék bowdent, alaphelyzetben legyen a fékkulcs. Ha jól rémlik, ilyen íves, racsnis utánállító szerkezete van, összerakás után ezek automatikusan beállnak pár erőteljesebb fékezés után. Eztán kell beállítani a kézifék bowdent.
Nem azokról beszélek, akiknek 1000 kiadásuk van, és mindenen kénytelenek spórolni. Ők, ha kell kinyögik a javítást nem róluk beszélek.
Arról van szó, hogy nem vesz ám 1M-ért egy jó kis gombóc Suzukit, inkább vesz ennyiért egy pusztulat Passatot, Audit, BMW-t...stb, mert hát az az autó.
Ráadásul még menőzik is, de féktárcsát azt biztos nem vesz rá, majd hülye lesz, mert szerinte még bőven jó. Fékbetétet persze hozott, mert az ismerős ismerősének van 99% kedvezménye, így is csak a legolcsóbb szart képes megvenni, hátra jó az is.
Lehet én találkozom sok ilyennel és megfeküdte a gyomrom :)
...ezt mind tudjuk Vater, csak "a" (kis a) kolléga azt hiszi, viccből járnak szarral a népek.
Ha két autó éves költsége között van 60e ft(~160 liter benzin, 2 liter/100km spórolással számolva évi 8 ezer km futás alatt realizálódik), akkor simán beleülnek az ugyanannyiba kerülő(mint benzines társa) romdízelbe, oszt kajak leszarják, hogy mi jön ki a kipufogón, mivel nem az ő nappalijukba van visszavezetve.
Sokan az évi 5-10ekm-es futáshoz is valami legatyásodott dízellel járnak, húzza a belét, dől belőle a korom, tucatnyi helyen csepeg belőle az olaj, senki nem nyúl hozzá, mert anyagi csőd lenne csak az olajfolyásokat megszüntetni, de olcsón megy...
Onnantól már csak 1 lépcső van lefelé, ha gyalog/biciklivel megy.