Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.01 0 0 10513

A Bogáncs utcában nincs lehetőség olyan szintű karbantartásra, mint az Andor utcában, ezért időnként egy-egy bogáncsos Localo átmegy az Andor utcába javításra. Ezeket "pótolja" a tartós cserekocsi. A "tartósan átvezényelt tartalék jármű" megnevezés talán pontosabban leírná a dolgot. 

 

A lényeg röviden az, hogy a honos telephelye az Andor utca, valójában viszont a Bogáncs utcából adják ki.

Előzmény: Nbbarcs (10512)
Nbbarcs Creative Commons License 2015.02.01 0 0 10512

Andor utcai lenne, de tartósan át van vezényelve a Bogáncsba.

Előzmény: .BPO-346. (10511)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.02.01 0 0 10511

Egy apró kérdés:

KXM-022-->Andor-->Tartós cserekocsi a Bogáncsban

És közben állandó 96/F53, hónapok óta.....most akkor ez hogy van???? :O :D

Előzmény: Törölt nick (10508)
.BPO-346. Creative Commons License 2015.02.01 0 0 10510

Indul a térnyerés/térvesztés játék......- 5 kocsi az 5- ről, + 3 kocsi a 20E- n eddig. :)

BPI-383 Creative Commons License 2015.01.31 -1 0 10509

Köszönjük! :)

Előzmény: Törölt nick (10508)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.31 0 0 10508

http://95.85.43.162/allomany/allomany.html

 

Elvileg naprakész állományi lista. Előbb vagy utóbb lesz hozzá rendes szűrő/rendezési rendszer is, de most csak ennyire volt időm. 

vpetyka74 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10507

Erre gondoltam köszi .

Előzmény: Törzs utas (10505)
KápCity Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10506

Június 1, 25+25 db

Augusztus 1, 25+25 db

Október 1, 25+25 db

December 1, maradék1

Február 1, maradék2 + opció?

 

A szerződésben így véltem a jogi megfogalmazást magyarra fordítani.

Előzmény: Trinitatis (10501)
Törzs utas Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10505

Mire gondolsz? Házi orvos, mert az orvosi kell a PÁV2-höz, aztán elmész a Corvinhoz a Vajda utcába és lerakod a PÁV-ot, többet nem tudok segíteni, vagy mire értetted?

Előzmény: vpetyka74 (10504)
vpetyka74 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10504

Köszi.

 

Tudsz esetleg valami infót hol kell kezdeni ?

Előzmény: Törzs utas (10503)
Törzs utas Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10503

8310 FT a PÁV

Előzmény: vpetyka74 (10502)
vpetyka74 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10502

Hali.

 

Ma megint hívtak annyit tudtam meg hogy úgy néz ki hogy az átképzéshez szerződnek külsős iskolákkal,oda saját költségen kell menni,de lehet hogy adnak valami lovét.

A páv II-t önállóan kb.8000 Ft ,az EÜ-t a cég csinálja.   Biztosat csak február első vagy második hetében tudnak.

 

Ha esetleg megtudsz valamit étesíthetnél vagy itt vagy emailon.

 

 

köszi

Előzmény: Törölt nick (10488)
Trinitatis Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10501

A mostani kiszervezés is úgy lesz, hogy három ütemben - május 1, június 1., július 1. - fog megtörténni?

Előzmény: trizs77 (10246)
timetable Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10500

Általában figyelem, hogy elől a "STOP" felvillan-e, de ugye az a kijelző is lehet rossz, sajnos...

Ez amúgy a 189-es kocsi volt, én nem láttam leragasztottat, legalábbis hátul. Bekötve ezek egyébként hogyan vannak? Lehetséges olyan, hogy több egymás melletti ne működjön egyszerre, mert esetleg egy biztosítékon vannak?

Előzmény: Törölt nick (10499)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10499

MCX-191-en a leszállásjelzők több mint háromnegyede nem működik. Viszont ezek le is vannak ragasztva. Ha hátul jelez valaki, a sofőr a következő megállóban az összes ajtót nyitja. Biztos, ami biztos.

Előzmény: timetable (10498)
timetable Creative Commons License 2015.01.28 0 0 10498

A napokban volt egy kisebb vitám az egyik Aabenraa-s vezérrel. Szituáció: már egyik korábbi megálló előtt is hiába nyomták az utasok a számolatlan (mint a vezető kimondta beszélgetésünk során: 18 darab) jelzőgomb közül valamelyiket, az nem működött. Felkészültem én is a leszálláshoz: a közelemben lévő 3 gombot végigpróbáltam, egyik sem működött. Bíztam benne, hogy a visszajelző lámpa a hibás mindenestül, így nem tehettem mást, társammal álló utasokként vártuk a leszállást, a hátsó ajtónál. Aztán kiabáltam előre, mikor a megállót kimaradt volna. Ezek után persze megkaptuk, hogy "miért nem jeleztünk". 

 

A kérdésem csak az:

- Aki ezen a járművön vezet, mennyire tapasztal olyat, hogy tömegesen nem működnek a leszállásjelző gombok? És ha ilyen előfordul (már egy korábbi megállónál is), akkor nem kéne-e fokozottan figyelni arra (pl. az utastéri kamerára pillantva), hogy vajon van-e leszállónak látszó utas? 

 

Nem irányul hozzászólásom a jvez. ellen, nap mint nap megyek VT-s buszokkal, és kevés a negatív tapasztalatom: azonban azt lehetne hangsúlyosabbá tenni az oktatáson, ha ilyen jellegű, utas számára érzékelhető műszaki probléma van, akkor próbálja kerülni az ebből adódó konfliktusokat azzal, hogy külön figyelmet fordít rá.

08-73 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10497

Szép és hangulatos a helyzetjelző, én is szeretek azzal közlekedni nappal- de nem sötétben:) Intelmem HSJ-466 sofőrének küldöm.

Levi9562 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10496

Alkalmanként lenne el tudnám fogadni, de ez sajnos tényleg napi szintű probléma. Elhiszem hogy a sofőr hibázhat, de akkor se járja így. Nem feltétlenül a sofőrt hibáztatom mert neki van elég baja, de ezt az állapotot akkor se tudom elfogadni.

Előzmény: b.chris (10487)
vpetyka74 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10495

Tőlem csak a kategóriát kérdezte,meg hogy merre lakom.A pénz dolgokat is elmondta,de mást nem tudott,azért mondta hogy kb 2 hét múlva hív addigra tud részleteket is.

Azt még mondta hogy ha bármi kérdésem lenne azon a telefonszámon amin hívott azon tudok érdeklődni.

 

 

Sajnos ma már nagyon sok cég minimálbéres és a többi zsebbe.

Előzmény: Törölt nick (10488)
Törzs utas Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10494

Bocsi a bele vauért, de nem tudom igaz-e még az, hogy régen a sofőrök is a kafetériából kapták a bérletet a BKV-s járatokra. Metrónál, éjszakainál ugyan úgy ha nem volt bérlet jegyet kellet venniük! (Sajnos!), nem tudom ez megvan-e még!

Előzmény: Törölt nick (10493)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10493

Peto, 

 

Megmondom neked őszintén, ez a része nem igazán érdekel. Sem a nyugdíj, sem a táppénz. Ahol most dolgozom, itt sem érdekelt ez a része sosem (Területi képviselő). Van három lakásom ami ki van adva, tehát a bevételi forrásom ebből az irányból fix. Nekem az is mindegy, ha 4 órára jelent be, mint a jelenlegi munkaadóm... ... ...

 

Itt egy lényeges szempont számít, amiért jelentkeztem: Az, hogy élek-halok a vezetésért! És mindig olyan mukaköröm volt, ahol a gépjármű alapvető, és vezetni kellett. Akár vidékre, akár itt Pesten!

Rajongani tudok bármilyen szép, ízléses formaterezésű, megkapó autóért. Hasonló a helyzet a buszokkal és a kamionokkal is. Odáig és vissza vagyok az új Mercedes buszokért is, mint egy nagy gyerek :-)

------------

A bérlet pl. azért fontos, hogy ha kifizetik, akkor tömegközlekedéssel járok tanfolyamra.. Ha nem fizetik ki, akkor kocsival, - mert magam terhére nem veszek bérletet - de abban az esetben pedig jó lenne, ha valamennyi pénzt löknének havonta a számlámra, ne az albérleti díjakból, vagy a félretett pénzünkből kelljen finanszírozni a bejárást. Ennyi az egész :-) 

 

Mindig is szerettem volna letenni a D kategóriát, de nem igazán volt olyan iskola anno vidéken, ahol "normális" buszokat toltak volna a seggem alá a gyakorlati idő alatt, és nem volt kedvem utazni 140 km-t a gyakorlati órákért, ahol műszakilag megbízható, és picit újabb járművön lehet tanulni.

Most ez kapóra jött :)

X (?...?) évnyi szerződésért cserébe, ha minden sikerül, akkor lesz D kategóriám, GKI igazolványom. Mivel birkatürelmű ember vagyok, imádok beszélgetni az emberekkel, megismerni új arcokat stb, mindenem a vezetés, úgy éreztem, hogy nem hagyhattam ki a kínálkozó alkalmat :-))

A hülye embereket meg nagyon bírom, mert mindig tudok élményekkel gazdagodni általuk, hogy mennyi embertársunk van a világon, akinek az észosztásnál a keretet igen korlátoltra szabták, és mégis meg tud élni vele a mindennapokban :))

Előzmény: Peto (10489)
MCA-001 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10492
Elég sokan dolgoznak ilyen feltételek mellett kis országunkban.:-(

Viszont itt az is érdekes, hogy honnan származik az a bizonyos zsebbe fizetett pénz?
Ezek szerint vannak, olyan szolgáltatásai a cégnek, amiről nem ad számlát?
Csak ezt tudja ilyen feltételek mellett továbbadni a dolgozóinak?

ON
Előzmény: KápCity (10490)
L45H Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10491

Azért ott a FUTÁR, ami korábban nem volt. Bármikor rápillanthatsz. Meg kell szokni a kulcsfontosságú helyeken, hogy ránézel. Persze ez sem véd 100%-ig a hiba ellen (mi van ha épp akkor valami másra kell figyelned). De azért segítség.

Előzmény: b.chris (10487)
KápCity Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10490

Szerintem mindenki tökéletesen tisztában van azzal hogy ez kinek/kiknek köszönhető... Ők pedig (mint egy nagy multi gyár) a profitra fognak törekedni, abban pedig a legvégsőkig is hajlandók elmenni. A BKV nem vehet fel hitelt autóbuszra, de trolibuszra villamosra és e-buszra igen? Vagy az senkinek nem fordult meg a fejében hogy a BKK is felvehetne hitelt, persze mert akkor nem lehet még jobban leszipolyozni az önkormányzati céget. Összességében nem bánom hogy van a VT, de remélem ez lesz az utolsó év amiben plusz fordákat kapnak, mert lassan átbillenünk az 50%-on... A "narancsutak" vállalkozóval kapcsolatban meg egyenesen fejeknek kéne hullania ha igazak a hírek...

Előzmény: Peto (10489)
Peto Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10489

Ez tetszik: "Elmondta, hogy minimálbéres bejelentés vagy, azon felül a többi zsebbe megy, ez zavarna-e stb."

Aztán majd amikor a táppénzt számolják vagy pár évtized múlva a nyugdíjat, akkor jön a meglepetés.

Ja és ilyen cégeknek sorolják ki a vonalakat, tönkre téve a BKV-t. Szemét módszer, megérne egy részletes hatósági vizsgálatot.

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10488

Szia.

 

Akkor még egy cipőben járunk. :D

Nekem úgy mondta a srác, aki hívott, hogy ez egy ilyen előszűrés... Beszélgettünk is nagyjából 20-30 percet. Sok mindent kérdezett, és rengeteg adatot bevitt a rendszerükbe...

 

Csak néhány: Mióta vezetek? Milyen kategóriákkal rendelkezem? Volt-e balesetem, hány km-t vezettem? Merre lakok, állandó lakcímem van-e Pesten, melyik buszgarázs lenne az ideális, délelőtti vagy délutáni műszakot választanék? stb..

 

Elmondta, hogy minimálbéres bejelentés vagy, azon felül a többi zsebbe megy, ez zavarna-e stb.
Aztán mondtam, hogy nekem minden tökéletesen megfelel, hitelt nem akarok felvenni, amit akartam eddig az életben, az már van, akár lakás, akár más, és pont. Egy a lényeges szempont, hogy a társadalombiztosítást (még ha szart sem ér) azért fizessék.

 

Én is akartam több kérdést feltenni, de mivel nincs náluk a tanulmányi szerződés, így semmilyen részlettel nem tudott szolgálni. 


Engem az érdekelt volna, hogy pl hány évre köt le a szerződés? 2.. 3.. 5? 

A PÁV2 és az EÜ2 orvosi vizsgálatot, hogy intézik? Nekem kell bejelentkezni egyikre-másikra, vagy ezt is ők készítik elő? 
Hol képeznek ki D kategóriára? Van autósiskola, amivel le van szerződve a VT, vagy csak egyszerűen a saját telephelyükön oktatnak. Mindegyik buszra kell-e típusvizsgát tenni, vagy megválaszthatod ezt is.. 

Esetleg ha nem sikerül a PÁVII elsőre, akkor felbontják-e a tanulmányi szerződést?

Fizet-e a tanulási idő alatt, akár csak a minimálbér valamennyi részét, vagy bérlettérítést legalább kapok? Minden nap be kell-e járni H-P-ig, stb stb..... 

Szóval kérdések tömkelege lenne, de nem sikerült választ kapnom rá :(

Előzmény: vpetyka74 (10486)
b.chris Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10487

Ennek a titka az átszerelés. Mikor már sokadszorra mész végig a vonalon, van, hogy össze kevered, hogy most épp 153-as, vagy 154-es vagy. 213-as, vagy (1)214-es. Sokszor volt már olyan, hogy a 240E megállt minden megállóban Budaörs felé, amíg nem szóltam neki, hogy Ő most 240E és nem 88-as. Megköszönte, és onnantól nem álltunk meg mindenhol. Még a BKV-s időben volt olyan, hogy a 88-as a Móricz felé nem ment le Kelenföldre, hanem rögtön a Sasadin állt meg, mert elfelejtette, hogy most épp nem 240E, hanem 88-as.

Az emberek hibáznak, ilyenkor szólni kell neki, és háborogni. Ha tud, valahol vissza fog térni a saját útvonalára.

Ahogy anno szintén még BKV-s korszakban, mikor a 240E a Villányi felé indult, aztán mikor jeleztem neki, a Karolnia, Bocskai útvonalon útba ejtettünk a Kosztolányit. (Már az M4 átadása után )

Előzmény: Levi9562 (10485)
vpetyka74 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 10486

Üdv MrSaxoBeat. Én is jelentkeztem ,tegnap hívtak adateggyeztetés miatt,és röviden elmondták mit várhatok.Kb két hét múlva hínvak a pontos részletekkel.Írtad hogy az előszürésen már túl vagy ez pontosan mit jelent?

Előzmény: Törölt nick (10482)
Levi9562 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 10485

Nem célom más besározása, mocskolása, csupán az énfajta egységsugarú utas igényeit próbálom vázolni. Hiszen nem értem miért olyan nehéz megjegyezni hogy egy adott járat melyik útvonalon megy. Sajnos rendszeresen vannak ilyenféle benézések, bakik, amik sok embernek adnak bosszúságot. Jelen esetben a 213as busz ment el balra a bikásnál holott egyenesen kéne mennie. Volt anyázás rendesen. Nem írnám le ezt ha nem történnének ezek rendszeresen és napi szinten is. De jó példa lehetne a 153/154 kombó ahol néha random választják az útvonalat az andor és a pályaudvar között. Erre nem lehetne jobban odafigyelni, mert ez így több mint elégtelen...

430 322 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 10484

"... - Udvarias kiszolgálás (az utasnak mindig igaza van) ..."

 

Pont az ilyen elméletek miatt tart ott a budapesti közösségi közlekedés, ahol tart.

Előzmény: ymuh (10480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!