Olyan gondom van, hogy a motor beindítása után alapjáraton elég erős, rendszertelen vibráció érződik elölről a motortérből. Ez az erős vibráció megszűnik, ha gurul az autó (mindegy hogy üresben vagy sebességben), kinyomva van a kuplung vagy ha elkezd bemelegedni a motor (60-90fok). Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Az autó A3 1.9 PD ASZ, kézi hatos váltó. Esetleg, ha tudtok valakit BPest környékén aki nagyon ért a PDkhez, az is jól jönne. Előre is köszi a segítséget!
én nem viszek alkatrészt , vagy bármilyen folyadékot ha szerelővel cseréltetem a kocsimban pl műszaki vizsgakor (mert mondjuk pont akkor jött el a váltóolaj csere, vagy motorolaj esetleg fékfolyadék csere ideje is, ilyenkor nem szuttyogok vele otthon)..
mert egyszerű a képlet pláne az alkatrészeknél:
ha odaviszem az olcsó szart, az tuti nem tartós, (esetleg még nem is biztonságos) a mester meg annál több óradíjjal számol, esetleg megmondja hogy beteszi, de garanciát semmire nem vállal rá..
Ha nem viszem, akkor megveszi ő, jóval több kedvezménnyel mint ami nekem van, és normális minőséget kapok
Mindkét esetnél a számla végösszege ugyan akkora lesz kb, csak az alkatrész minősége lesz jobb...
Direkt se bírta volna bonyolultabbra csinálni a marhája, az halálbiztos.
Egyelőre összeraktuk gomb nélkül, legalább tudják használni az autót, majd ha lement a vérnyomásunk, akkor gondolkozunk tovább rajta, hogy kő összerakni:-)
Octavia 1,8 20V, 125LE, 1998, kombi, züd, kéccázeze` km.
Csörömpöl a katalizátor bele. Cserélném.
Érdemes az "univerzális", behegeszthető katalizátorokkal foglalkozni, vagy vegyek olyat amit leglább látszólag ehhez a kocsihoz gyártottak (ez utóbbi fele hajlok), és nyomokban tartalmaz csövet is?
Persze, mint mondtak volna az autósboltban ? Nem fog a kézifék, ezért a fékpofa rossz? Biztos nem.
Még jó, hogy nem fog, ha a fékkulcs abban a pozicióban van.
Teljesen ki kell lazítani a kézifék bowdent, alaphelyzetben legyen a fékkulcs. Ha jól rémlik, ilyen íves, racsnis utánállító szerkezete van, összerakás után ezek automatikusan beállnak pár erőteljesebb fékezés után. Eztán kell beállítani a kézifék bowdent.