Sziasztok, sajna tegnap vontatnom kellett egy kisebb atutot (Renault Clio), a vonohorogra akasztottuk a kocsit, de nem sok gyakorlatom van vontatasban igy jol megrangattam (kb 30 km-t kellett, 60-nal nem mentem gyorsabban). Kuplungot is igyekeztem minel hamarabb felengedni (neha tul hamar radobtam), meg 2-3 ezer korul tartottam a motorfordulatot. Mennyire karos egy ilyen akcio? Szemre nem lasztik meg a rangatas a vonohorgon es a felfogaasokon. Koszonom szepen
Milyen hangszórók jók hátulra a wagon r+-ba? Régi swift hangszórói jók lennének oda?
Esetleg 2004-s vvt gázbowdent hol lehetne beszerezni? Az enyém törött a fém része és hajlamos alapjáraton berezonálni. Gyári újat kapok horror áron... környékbeli bontókban meg semmi...
Igen, de mi éri meg jobban. A vonóhorogra úgysincs szükség, akkor le kell szerelni és újra műszakiztatni, és új forgalmi engedélyt kiállíttatni (~6000 Huf). Vagy felrakni a rendszámot, és megoldani a világítást.
Igazán nem értem mit akadékoskodtak, ha le van szerelve a bütyök akkor látszik a rendszám, ha meg volna vontatmány, akkor meg attól nem látszana.
Sziasztok, nem tudom, lehet-e itt WagonR+ visszamaradt cuccokat hirdetni, ha nem, akkor úgyis törlik majd. A múlt héten eladtuk a Wagonunkat, megmaradtak az alábbi kiegészítők. Ha egyben megvenné valaki, kérem, hogy emailben keressen meg az ajánlatával (a nicknevem után egy kukac és gmail.com. A fórumot sajnos nem nagyon van időm olvasni, itt ne üzenj).
* 4 téligumi felnin (Continental TS800 ContiWinterContact, 165-65-R14): a gumikat tavaly év végén vettem újonnan a Nonstopguminál, és mivel tavaly nem is volt tél, talán ha 2000 km-t futottak, gyakorlatilag 100%-osak. VISZONT: 2206 a gyártási számuk, ha zavar valakit, hogy nem új gyártásúak. Ez van, ha az Asszony megy a gumiért, és nem figyel oda :( Nincs rajtuk még minimális repedezés sem, tökéletes állapotúak. A felnik több szezont futottak, helyenként felületi rozsdafoltosak, de nincsenek megnyúzva.
* Hólánc szett a fenti gumik méretében, sosem voltak használva, még kipróbálva sem.
* 2 tetőcsomagtartó keresztrúd (Sport Klim gyártmány), a hosszanti tetősínre szerelhető. Nem kulcsos, csavarral és anyával rögzíthető, mindent adok hozzá.
* Tartalék akku, Delphi 44 Ah, nyári használatra még tökéletes, kemény mínuszokban már nem szívesen indít.
* Rádióantenna (hátulra), ez a gyári darab lehet, mert eladás előtt került elő a kocsi mélyéről, amire addigra már egy olcsóbb pótantennát raktam.
Újpestről lehet elvinni, esetleg Pesten a 4., 13., 15. kerületekbe el tudom szállítani.
Az enyémen állandóan rajta van a horog, a szalonban szereltettem fel, levehető, de soha nem vettem le! A vizsgákon egyszer sem kötözködtek érte, benne van a forgalmiban.
Tegnap sikerrel vizsgázott a műszakin mi autónk. DE!
A szervízember, aki intézte az ügyeket, azt mondta, hogy legközelebb nem fog átmenni, mert a vonóhorog takarja a rendszámot. Holott a vonóhorog bütyke mindig leszerelve fekszik a pótkerék mellett.
Szerintetek tényleg így van, vagy csak emberünk várt egy kis jattot, hogy ő elintézte okosba.
Sziasztok! Volna valakinek automata Wagon R -je? Mi a tapasztalat az automata váltóval? Fogyasztása sokat nő? Problémák? A kinézett autóban 147e km van, meddig lehet probléma mentes a váltó? (elnézést, ha már volt ez a téma, csak nálam most aktuális) Mire kell figyelni, próbálni a megvételkor? Köszönöm a segítséget előre is :)
Sima kulcsmásolók nem tudtak csipet másolni hozzá.
Egy autó digtális elektronikával foglalkozó úriember csinált nekem működő transpondert. Ezt az azutó saját computerén keresztül egy kütyüvel csinálta. Ez volt 8.000 Ft a transzponder csippel együtt.
A kulcsot kulcsmásoló másolta elég drágán 2500 Ft-éert, és én vittem hozzá egy nyers kulcsházat, amit 3500 Ft-ér vettem.
Ha összeadom, akkor nem olcsó, 14000 Ft kulcsostól.... és ez Székesfehérváron volt kb 1 hónapja