Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Sajnos a xado váltóadalék nem vált be, januárban cseréltem váltóolajat, akkor tettem bele egy tubussal biztonság kedvéért, arra az esetre ha valami baj történne.
Tegnap kerékagy leszedéskor a féltengely kicsúszott, és elfolyt vagy 3-4 deci biztos. (1,9 liter a gyári feltöltés).
Nem tudtam akkor tölteni utána, úgyhogy elindultam dunakesziről zuglóba, és azonnal búgni kezdett a váltó 4. 5. sebességben. Ma leengedtem az összes olajat a váltóból, új olajat tettem bele, és búg. Adok neki egy esélyt holnap teszek bele egy adag xadot, hátha. Ha nem jevul akkor javítás, és egyben megkérdőjelezhetetlenül bebizonyosodik hogy hazugság az adalék.
Berlingo 2.0 hdi 2002 évjárat. (váltó 5 éve lett felújítva ,akkor a 3. sebeség morgott.)
Xado brutálteszt megvolt. Nem így terveztem, de nem rossz. Xados kezelés után 1 hónappal elfolyt a váltómból az olaj. Észre sem vettem, csak mikor legközelebb arra jártam, és leb*szott a portás, hogy legutóbbi ittjártamkor végigcsorgott vmi az autóból, és tócsát hagytam az autó helyén. Kiderült, hogy a féltengely szimmeringnél elfolyt kb az összes olaj, maradt a váltóban kb 3 deci. Észre sem lehetett venni, pedig mentem úgy közel 300 km-t, nagy részét autópályán (kicsit talán hangosabb volt). Az egyetlen, amiben így utólag megnyilvánul, az az, hogy a fogyasztás elég magas volt. Szimmering cserélve, váltó szétborítva (nem tudtam elsőre, hogy ott a baj, meg szét is akartam nézni benne az extrém üzem nyomai után kutatva), semmi baja nem lett. Olajjal feltöltve jelenleg (remélem), de változás nem nagyon van.
A motornál az olajfogyás megszűnt, a sűrítési végnyomás minden hengerben egyformán 0,5bar-ral emelkedett. A motorolajat azért nem engedem le tesztelésképpen :D
Pontosan ezt tapasztaltam én is! Bár a spuri arra jó, amire írják, az üzemanyagrendszert rendbentartja, de a fogyasztásom visszaállt a XADO kezelés előtti állapotra. Tehát valami mást fogok használni, talán néha tankolok prémium benzint.
Egyébként nekem a XADO majdnem teljesen megszüntette az olajfogyasztást, pedig ette rendesen, a castrol 5W-40-ből pl. 1 000 km-re egy litert. Az 1 stage 27ml kezelés után olajcsere, és ezután az 5W-40 XADO infiniti drive (full szintetikus) olajból 17 000 km alatt 2, azaz kettő litert evett az autó. (ja, a gépsárkány audi a6 C5 1,8 szívó benzin, 2000 évjárat)
Tehát most 17 000 km után olajcsere volt, ismét XADO 5w-40 infiniti drive, és csendes, gyönyörűen megy még így 310 000 megtett km után is. :)
XADO üzemanyag adalék létezik? Nem találkoztam még olyannal......
Történet: Skoda Felicia 1.6, 280.000km-el. Váltó csapágyak a szokásos VW típushibával bírnak, zajolnak rendesen, főleg a nyelestengely csapágy. Szétszedve látszott, hogy 1-2 fogaskerékből is lepattogtak darabok. Vettem csapágyakat, de pont a 2 nyelestengelyen levő helyett rosszat adtak a boltban, dificsapágyat meg nem is vettem. Így 3 csapágy cseréje után összeraktuk a váltót, és lám, ugyanolyan :D. Előírás szerint beletöltöttem a "XADO 1 Stage Maximum váltóhoz" adalékot. Eddig még csak 50 km van benne azóta, így nincs eredmény. Pár héten belül beszámolok róla. Kíváncsi leszek, hogy a zárt csapágyba mennyire tud belehatolni. Ha 1.000 km alatt nincs változás, akkor csapágycsere.
Ezen kívül vettem "XADO Maximum revitalizáló benzin és dízelmotorhoz" (AMC) adalékot is. Mostanában kezd gyengélkedni a motor kicsit, meg csipegeti az olajat (vagy elfolyik valahol). Megvolt a VitaFlush motortisztítás, olajcsere. Hétfőn megy bele az adalék, kíváncsi leszek. A teljesítményt észre fogom venni, fogyasztást is, bár ott nem várok csodát, ha megyek, mint az állat, akkor úgyis zabál :D
Hátsó kerékcsapágyaim is búgnak kicsit, oda is ment ilyen 50%-os felújító zsír, de eddig csak 2,5m-t mentem vele, míg beálltam a helyére a kocsival az udvarban :D
Ha ezek beválnak, akkor a nehézkes szervómba is ki fogom próbálni, és az összes féltengelyes, kormányműves zsírtartályban is, de ott csak megelőzésképpen, még nincs mit kezelni.
Holnap megyek pestre, már lebeszéltem az auotmataváltóssal, hogy csinálunk 2x-i olajcserét, és szerintem utána belenyomom az ex120 aut váltós gélt, remélem jó lesz.
A XADÓ a xadót nem bántja ,autómatába én a spray-osat használtam és csak jobb lett utána pedig 2 sprayt is belefujtam ,mivel mikro szemcsés átmegy a szűrőn, az ujj autóba nem a 9 ml -es tubusosakat kell használni ,röviden ennyi. kb 80000km használat után én csak ajánlanitudom mindenkinek Mostmár a xadó cég fizethetne valami pénzt a sok reklámért.
Olvastam, de úgy gondoltam nekem talán jó lesz ez is, mivel igaziból egy kis hidrotőke csattogáson kívül (csak hidegen) nekem nincs bajom (citroen c5 3.0 v6 automata), olajat nem eszi, megy szépen meg minden, de gondoltam nem árthat, remélem nem is fog.
szerelőm mondta, hogy ők belenyomtak 1 tubust a simából a felújitott krosszmotorba, aztán 100km után beállt a dugattyú.
Ma azért bátorkodtam belenyomni, utána 10perc alapjárat, aztán mentem vele 30km erőltetett menetet. A hidrocsattogása elmúlt, de ilyen rövid idő alatt nemhinném, hogy ettől, tán inkább az olaj mosta ki azokat, 2 napja kapott uj olajat. Na mind1, remélem nem lesz gond és azért használ valamit.
Ti mennyit mentetek xado kezelés óta?
Az automatába viszont neváltós xadó gélt, mert azt mondta a forgalmazó, hogy belső szűrős váltónál már volt olyan, hogy ez miatt eltömődött a szűrője és tönkrement a váltó.
Most azon gondolkodok, hogy 2 váltóolaj csere után, mert ugye 1 cserekor csak a fele folyik le kb., bele merjem e nyomni oda is.
Szerintetek?
Illetve az xado-s üa. adalék, mert azt is vettem ám, nem marja e le az addig képződött cermetet esetleg, mint ahogy itt irta valaki ezt a spurira?
Sziasztok! 2003-as corollámba 120.000 km van. Tökéletesen működik, semmi baja nincs. Gondoltam teszek bele Rimet M-et, hogy így is maradjon. Valaki használta már? Köszi
Üdv Mindenkinek!Sajnos ráfáztam hogy megvettem egy ilyen nanaotechnoloógiás újrafémező löttyöt,bár ne vettem volna!A használati útmutatás szerint jártam el,olajöblítés,olajcsere előtt töltöttem bele,plusz még bizonyos km megtelete után olajszűrőt is cseréltem ahogy ajánlják.Eleinte minden renden volt,csökkent az olajfogyasztás és a füstölés is valamelyest.Aztán két hét múlván beállt a gépkocsi motorja!Szétszedve derült ki hogy ez a csodalötty nanorészecséi eltömítette,elszűkítette az olajfuratokat.Végül egy költséges motorgenerál lett a vége a dolognak.
Sziasztok! Kipróbáltam a SPURI-t a XADO mellé. Nem jó, a xadoval nyert javulás is teljesen elszállt, pedig csak 1 tanknyi volt az egész. Szerintem lemarja a cermetet a spuri. Most kezdhetem előről a kezelést. Ne próbáljátok a kettőt együtt.
NanoEnergizer All in One? Én több saját és nem saját autóba beletettem.. 2-3száz kilométer múlva már észrevehetően csendesebbek lettek, a fogyasztás pedig fokozatosan csökken.. A Xado amúgy majdnem ugyanaz szerintem, csak drágább.
Közben belement a másik 2 tubus is, kb 700 km mentem vele, továbbra sem érzek külömbséget. De hát mint tudjuk ha nincs hír az jó hír :D Remélem nem ártottam vele a motornak :O .
Én se vettem észre változást tőle, pedig régen a metabond vagy energy release használatakor érezhető volt. Halkabb járás, egyenletesebb alapjárat. Persze azokat nem hdi motornál használtam mint ezt.
Ma kipróbáltam a Xado-t, sima 9 ml. Egy tubus délelőtt előírás szerint, aztán kb. 120km kocsikázás jött. Nem éreztem változást, bár eddig sem volt baja a járgánynak, ez csak megelőzést szolgál(na). Berlingo 2002, 2.0 hdi, 260000km, olajat nem eszik, bár mióta nálam van kb 100e km-et mentem vele, 10000km-enként olaj, olajszűrő , levegőszűrő, gáolajszűrő cserélve. Holnap jön a következő adag gél.
Szerintem nem nézz szét az olajok között találsz olcsóbbat is és akkor a 4 liter vagy 5 liter olaj árához adj hozzá még 2300 ft-ot a xadó árát sokkal ólcsóbb lesz,
Mukibá: XADO-nak vannak nagyon jó olajai. API SM/CF besorolású is. És FULL szintetikus. Az összes komoly szabványt teljesítik, és árban még mindig kedvezőbb mint sok konkurense. És pont olcsóbbá teszi, hogy már van benne 1 adag adalék. Vagy nem jól gondolom?
A xadó motorolajban csak 1 db 9 ml -es adalék van az egész 4- vagy 5 liter olajban , ezért sokkal jobb megoldás a magasabb minőségü olaj adalékolása mint a rész szintetikus vagy ásványi xadó olaj betöltése .A xadó olaj tul drága és nem a legjobb minőség, de kinek a pap kinek a papné.
94-es évjáratú 1.9TD citroen zx-em van, amibe először a 9ml-es tubusokból 3-at használtam egymás után 200 km-enként beadagolva a motorolajba. Különösebb változást nem észleltem. Persze tettem még Xado adalékokat a sebváltóba, szervóba és a gázolajba is. 10000 km után olajcsere és az adalékolt Xado motorolajat töltöttem be a motorba. Olyan 5000 km után éreztem, hogy most már kezd hatni az olajadalék, valószínűleg ekkorra töltötte ki az adalék a kopottságot. Az alapjárat olyan egyenletessé vált, mint az "Anker óra"járása. Szerintem érdemes kipróbálni bárkinek, elrontani nem fog semmit. Sokan nem is tudják, hogy létezik ilyen fajta olaj, aztán amikor mesélek róla és a tapasztalataimról, csak néznek, mint borjú az új kapura. A tapasztalatom az, hogy érdemesebb (még olcsóbb is!) és főként hatékonyabb a már adalékolt Xado motorolajat használni, mint utólag adalékolni az akármilyen márkájú olajat.
De van az AMC (Atomic metal conditioner) termékek , ami a fenti 1 stagen kívül, még olajadalékot is tartalmaz, tehát javulnak az olaj kenési tulajdonságai is. Ezek a revitalizáló faktorban (hatékonyságban ) különböznek egymástól. A leghatékonyabb a AMC Maximum.