Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kacagógerle Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143784

Szerintem a passattal gazdaságosabb kimenni, meg jobban el is fér benne 5 ember. A ci-t meg add ide nekem ,majd és gondoskodom róla.:-)

Előzmény: aqua2015 (143783)
aqua2015 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143783

Sziasztok

Ha egy autót le kell tennem 70-100 napra, addig nem lesz beindítva akkor mit csináljak vele? Akkumulátort ki vegyem, benzint/gázolajat leszívjam? 

 

(Van egy 99-es passatom 1.9 tdi meg egy 2003-as bmw 320ci e46-om, megyek ki németbe és egyik kocsi addig itthon fog állni, még nem tudom melyik, velem utazok számától függ.)

LyPapa Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143782

Gyors kérdés: ha nem változik az induktív jeladó (jel)feszültsége, akkor földön van ?  Mert akkor símán 'átverheti' a vezérlőt, aki egy váltakozó jelfeszültséget vár, és indokolt lehet a 11-es kód ?

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: 409 (143777)
LyPapa Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143781

Ezen átsiklottam :(

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: 409 (143768)
combi27 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143780

hát ezzel a kenegetős gyári GM olajjal megy a családban az összes Opel (nem  Dexos2, csak "sima" GM olaj)..

egyiknél lassan meg lesz a 400 ezer km, a másik még csak 265 ezren van túl (tizenpárezerrel lett véve a kevesebbet futott magyarországi első tulajtól 2 évesen, 200 felett  a másik, olaszból behozva asszem 9-10 évesen)

Érdekes módon mindkét turbódízelen az izzítógyertyák kivételével a motorhoz nem kellett hozzányúlni.. (1.5TD és 1.3 cdti)

 

abban igazad van hogy nem tudom mibe kerül üzemeltetni egy szervízt, pláne egy jól felszereltet hozzáértő szerelőkkel...de munkatársam egy Japán autómárka szakszervizében melózott megyeszékhelyen, és amiket mesélt attól égnek állt a hajam, és el sem akartam hinni..leginkább azt a részt hogy a szerszámokat az otthoni műhelyéből hordta be...

ez alapján nekem szerencsém volt tavasszal egy budapesti SAAB szervizben :D a javítást is végignézhettem volna mert felajánlották, fél órát is számláztak, tehát nem a megkezdett teljes órát, sztem nem volt sok a 6000ft+áfa rezsióradíj, nem szöszmötöltek a javítással csinálták mint a gép :D

Előzmény: novothauto (143775)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143779

kicsit megertem mindket oldalt. 30ekm viszont csak marketing... a flottakezelo kiszamolja, h auto (szgk: 250ekm, kisteher 350ekm, 40T: 1,2Mkm) ennyit fut, 30ekm-kent olajcsere, de ez nem jelenti azt h. 15-20ekm-s csereperiodussal nem fut tiovabb

Előzmény: 409 (143751)
triunguis Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143778
Köszi bambi! Az ajtó tömítő gumi mögött van a csavar, nem találtam. Köszi!
Előzmény: bambi942 (143774)
409 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143777

Nyitott, vagy zárt áramkör, akármihez képest...... a vezérlő nem tudja megállapítani a hiba pontos jellegét, csak annyit tud, hogy hibás az az áramkör. Ez akár maga az ABS vezérlő is lehet. Sokan azt hívják "ABS szivattyúnak".

Előzmény: Mwin (143776)
Mwin Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143776

 

11 = RF (open/short to body ground/short to power)

 

Ez nekem rövidzárlat, vagy nincs elég áram.  De semmiképp sem ABS szivattyú.

 

Sajnos, nincs sem időm, sem  lehetőségem kimérni a hiba helyét, így megy elektromos szerelőhöz.

 

Előzmény: 409 (143768)
novothauto Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143775

" mindenki meggazdagodni akar gyorsan"

 

Fogalmad nincsen arról, hogy mennyibe kerül egy autószerviz üzemeltetése.

 

"gyári minőségű olaj (GM Dexos2 5w-30  5 liter)"

 

A GM olaj kerítést, vagy ladikot kenegetni jó, másra nem nagyon.

 

Előzmény: combi27 (143763)
bambi942 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143774

ugyanúgy mint az elsőt.kinyitod az ajtót.kiveszed a műanyag kupakot,mögötte van a csavar.kitekered és közben a kilincset húzod kifelé és mozgatod 1 kicsit a vakdugót.

Előzmény: triunguis (143773)
triunguis Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143773
Sziasztok! Bora hátsó kilincs melletti vakdugót /ami az elsőknél a kulcs/, hogy lehet kivenni? Köszönöm!
JAMIE222 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143772

Trollkodás?

Szar az autód, nem tudod mi baja és nem értesz hozzá.Majd valaki megtávgyógyítja innen, úgy gondolod?vagy tippelő versenyt hirdetnél?

Előzmény: zikzek (143770)
mica-r Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143771

Nem olvastad el a fejlécet, valamint elég vacak volt a kérdésed. 

Pont ennek megfelelő választ kaptál :)

Előzmény: zikzek (143770)
zikzek Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143770

Ááááá köszi! Hogy ez nekem nem jutott eszembe eddig..?!

Kösz a trollkodást mégegyszer

Előzmény: JAMIE222 (143753)
hurry13 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143769

Sziasztok Nekem egy Opel astra van, olyan problémám lenne,  hogy az autó menet közben furcsa hangot ad ki. Tehát ha csak a motor jár akkor semmi különös,  de ha kerekek forognak ekkor kis idő után először kezdődnek a hangok. Ha nagyon lassan megyek erős kattoas,  kb 50 surolo hang,  70 felett sípoló illetve surolo hang. Először azt hittem a fék surol,  de mikor fel emelem az autót szép csendben forog a kerék. Pontosan azt sem tudom,  hogy honnan jön a hang. Köszike 

409 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143768

Azt írta, 11-es hibakód. Az áramköri hiba.

Előzmény: LyPapa (143767)
LyPapa Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143767

Valószínű az ABS gyűrűje nincs egyvonalban az induktív jeladóval, így nincs jel, vagy az amplitúdója nagyon kicsi. 

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: Mwin (143765)
TraguAre Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143766

"Amihez odaírják, hogy milyen olajjal lehet ezt megtenni!!!"

 

Meg azt is, hogy fokozott igénybevétel esetén nem annyi amennyi. 

Igaz, hogy szerintem a többségnek fogalma sincs, hogy mit jelent ez az olaj szempontjából.

Előzmény: 409 (143751)
Mwin Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143765

Én kerestem, megbíztam, odavittem, nem alkudtam, kifizettem. Nem egyszer, nem kétszer. 

Aztán féktárcsa csere utáni ABS lámpára (hibakód nincs, csak világít) a diagnózis: ABS szivattyú csere, vagy nem tudják.

Itthon kivillogtatva hibakód van, (lejjebb írtam) még nem tudom, mi a pontos ok (elcsesztek valamit a féktárcsa cseréjekor, esetleg elkoszolódott érzékelő, stb) de oda vissza nem viszem.

Előzmény: gesszti (143764)
gesszti Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143764

Az autószerelő is olyan, mint az orvos. Kell keresni egyet, akiben megbízol, azt rendesen megfizeted, és nyugodtan visszajárhatsz hozzá. Ha úgy mégy oda, hogy "na, engem aztán nem húzol le", akkor biztos lehetsz benne, hogy le fog. Két szereplős erősen a játszma.

Előzmény: combi27 (143763)
combi27 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143763

drága, drága , persze hogy az, mert mindenki meggazdagodni akar gyorsan.

Hogy lehet az hogy a saját autómba a gyári minőségű olaj (GM Dexos2 5w-30  5 liter)

Márkaszervízben: 15 ezer plusz a csere díja

webshopban: 8-13 ezerig

ugyanabból a márkaszervízből  ahol 15 ezer, rokon által "szerezve" (ott melózik, számlát hozott) 6600 pénz?

 

Szóval nem drága, csak az ember lusta körülnézni, elviszi a kocsit az első útjába eső helyre, majd csodálkozik hogy: Mennyi? aztán besokall a sokadik ilyen után , és a saját kezébe veszi a kocsija sorsát.

Miért? mert valóban lehúzzák az esetek felében, kétharmadában.

De miért is? Pont azért mert inkább az ember otthon szuttyog azzal amihez nem ért...Miért? mert lehúzzák...és kezdődik az ördögi kör előlről.

 

Kevés az olyan szakszervíz vagy maszek ahol ezt megértik..de azért vannak :D

 

Külföldön se olcsó a szervíz, de ott "könnyebben" megfizetik az árát 

Előzmény: 409 (143751)
gesszti Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143762

Emailed érkezett...

Előzmény: webkecske (143761)
webkecske Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143761
leáll úgy hogy kigyullad a motorhiba lámpa, a töltésjelző, meg a piros stop felirat. Tehát úgy mintha levennéd a gyújtást. Utána a motor egy másodperc múlva beindul a lendülettől, a visszajelző lánpák két három másodperc múlva kialszanak.
Elektromos gázpedált nem tudom, ez még a gömbölyű megane.
Előzmény: gesszti (143756)
Roadkill Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143760

Ezt azt hiszem jó hír.

De hogy félreértés ne legyen, én ezen a lokomotív szinten értem kb a dolgot, ahol a bütykös tengely löködi a minden hengerhez külön tartozó nyomóelemeket. Akkor ebben valami egészen más megoldás lakozik?

Előzmény: 409 (143759)
409 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143759

"...vagy egyik henger adagolóeleme "ragad"."

 

 Kizárható. Összesen van benn 1db.   A turbó seholsem kapcsol.

Előzmény: Roadkill (143757)
Roadkill Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143758

Ja igen, nem mellékes, hogy azért gyanakodom valaminek a ragadására/szorulására mert nem volt napi használatban az autó. Az utóbbi évben lehet hónapokat is állt.

Előzmény: Roadkill (143757)
Roadkill Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143757

Üdv ismét az Uraknak.:)

Kia sportage 2.0TD (mazda motoros, hagyományos adagolós tádé) 1999 170K km, most vettem. 2000 alatti fordulaton kis gázokon (tipikus városi 50-60-as gurulás) berángat. Kigyorsítás rendben, 2000 feletti fordulatokat tartva (itt kapcsol elvileg a turbo) szépen megy.

Változó intenzitású a dolog, amikor vettem kis gázon tartva szó szerint rángatni kezdett, aztán ez egy 100km tempósabb menet hatására sokat simult, de bánatomra nem múlt el.

Melléktünet, hogy eléggé rázkódva áll le, valamint a mögöttem jövő leírása alapján tolóüzemben hajlamos kicsit kormolni ami nekem elég furán hangzik. Más füstje nincs, nem kormol be padlón gyorsítva se.

 

Azt gondolom első körben lehet rossz a gázolaj, valami szutyok/víz van benne, vagy egyik henger adagolóeleme "ragad". Kiürítem amennyire merem a tankot és megküldöm egy tisztító adalékkal meg egy tank gázolajjal, hátha.

Egyéb ötlet?

 

gesszti Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143756

"leáll" - meg is áll a motor, vagy csak olyan, mintha elvennéd a gázt, és gurul motorfékkel? Elektromos gázpedál van benne?

Előzmény: webkecske (143754)
mica-r Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143755

Nem tudom, de csoda lenne ha szonda cserétől megjavulna

Előzmény: webkecske (143754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!