Keresés

Részletes keresés

alkotasu Creative Commons License 2017.05.16 0 0 63773

Húúúú... Ütős képek!

Előzmény: Mágus23 (63771)
Remete mh. Creative Commons License 2017.05.16 0 0 63772

Köszönjük és várjuk!

Előzmény: Mágus23 (63771)
Mágus23 Creative Commons License 2017.05.15 0 4 63771

Üdvözletem!

Az 1966 os MOROP helyszínei:

 

Bp Déli p u

Siófok

Paks

Pereces

Lillafüred

Könyv ára egyenlőre várhatólag 10 és 15 ezer forint között lehet majd. Szeretnénk minnél kedvezőbb árat elérni ,de a kis példányszám miatt még nincs pontos ár.

Siófok 1

 

Siófok 2

Lillafüred

PaksPereces

Ízelítő a könyv képeiből

Előzmény: Remete mh. (63767)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2017.05.15 -1 0 63770

Várhatóan mennyibe fog kerülni a könyv? Már várom, mikor lehet előjegyezni.

Előzmény: Mágus23 (63766)
pg54 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 63769

Lehet már előjegyezni?

Előzmény: Mágus23 (63766)
Remete mh. Creative Commons License 2017.05.15 0 0 63768

...ebben...          ...Kapuvári...

Előzmény: Remete mh. (63767)
Remete mh. Creative Commons License 2017.05.15 0 0 63767

Tiszteletem!

Meglehet, téves az infóm, de ebbe a MOROP vidéki helyszínekben a néhai kapuvári GV is benne van?

Előzmény: Mágus23 (63766)
Mágus23 Creative Commons License 2017.05.15 0 2 63766

Üdvözletem

Sajnos itt nem publikálhatom . Mind a négy képnek jelenleg is élő tulajdonosa van ,aki a szerzői és minden egyéb jogot magának fenntart. Annyit elmondhatok ,hogy a tulajdonos engedélyével a nagyon közeli jövőben megjelenő MOROP könyvben mind a négy fotó  jó minőségben benne van.

 

MOROP os könyv :460 oldal terjedelemben bemutatja az 1966 évben rendezett Magyarországon megtartott MOROP Kongresszus eseményeit. A kötet kifejezetten egy fotóalbum, amely a Budapest Déli pályaudvar történetét fényképekben 1948 és 75 között (régi Déli életképei) dokumentálja.

A MOROP Kongresszus vidéki helyszíneit is részletesen bemutatja. Több mint 400 fotóval, számos műszaki adattáblázattal mutatja be a magyar vasút történetének ezen eseményét a gőzös-világ vonatait és mozdonyait, illetve a magyar dízelvontatás történetét (a Déli pályaudvaron megforduló dízeljárművek alapján) 1975-ig.

A kötet részben színes, részben fekete-fehér képeket tartalmaz, a képek mérete: a könyvben oldalanként 18x24 cm méretű. A kötetben szereplő fényképek több mint 80 %-a eddig publikálva nem volt. A könyv jelenleg gyártás alatt, csak korlátozott példányszámban fog megjelenni, kereskedelmi forgalomba (könyvesboltokban nem lesz kapható) nem kerül.

Előzmény: puskaspeti (63764)
smnks Creative Commons License 2017.05.15 0 0 63765

Szervusz!

 

Egy színes fénykép, mely szerepelt már itt, de lehet, hogy akkor nem jártál erre.

 

Üdv: segédmunkás

Előzmény: puskaspeti (63762)
puskaspeti Creative Commons License 2017.05.15 0 0 63764

Köszönöm szépen!

A másik 3 képet nem ismerem, nem tudná feltenni ide, vagy elküldeni privátban.

Üdv:  PP

Előzmény: Mágus23 (63763)
Mágus23 Creative Commons License 2017.05.14 0 1 63763

Üdvözletem!

A képen a 302, 502 pályaszámú mozdony és vonata látható 1964 nyarán. A kép egyébként egy négy részes sorozat egyik tagja.

Előzmény: puskaspeti (63762)
puskaspeti Creative Commons License 2017.05.14 0 0 63762

Sziasztok,

 

A segítségeteket szeretném kérni a mellékelt képpel/géppel kapcsolatban.

 

Ránézésre 302.302 a pályaszáma, de elméletileg az nem lehet. Vagy 302.502, vagy 302.602?

 

A másik kérdés, mivel szeretném megcsinálni a modelljét, valószínűleg fekete mindene?

 

Kösz:  PP

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.07 0 0 63761

Írtam, hogy nem?

Előzmény: szén lapátos (63760)
szén lapátos Creative Commons License 2017.05.06 0 0 63760

Ez a kép Romhányban készült!

Előzmény: Törölt nick (63758)
Pályaőr Creative Commons License 2017.04.25 0 1 63759
Előzmény: gjovar (63745)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.25 -1 3 63758

Két "hugyos" Bhv meg egy paklikocsi a 375-ös mögé. Ez is bő harminc évvel ezelőtti időszak.

Fotó: H. Brutzer

Előzmény: hkv (63748)
hkv Creative Commons License 2017.04.24 0 0 63757

Az az élményvonatokhoz kell, abból sincs elég.

Előzmény: C50 (63756)
C50 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 63756

Schlieren.

Előzmény: hkv (63748)
1435mm Creative Commons License 2017.04.24 0 0 63755

Kedves Fantal!

 

Köszönöm az információt. Szívből üdvözlöm a 303-ason tevékenykedő "magánszemélyt".

fantal Creative Commons License 2017.04.23 0 1 63754

Egy magánszemély - aki tavaly a mozdony jobb oldalának lefestését is végezte - igyekszik komplettírozni a gépet, mert a szoborrá helyreállítás során sok fantom alkatrészt építettek be, és ezek helyett igyekszik élethűbb műszaki állapotot kialakítani.

 

A 342-es természetesen megvan, a 19. vágány végén van kitolva, eddig a fordítókorongon végzett javítások miatt nem lehetett visszatenni a helyére  tavalyi rendezvények után.

 

A 324-esről kérdezd a Kft-t.

Előzmény: 1435mm (63750)
K.O. Lompos Creative Commons License 2017.04.23 0 1 63753

Szaporodik :-)

 

Fantal ! ..., szóljál a Főnöknek :-)

Előzmény: Remete mh. (63751)
Remete mh. Creative Commons License 2017.04.23 0 0 63752

Ez rossz hír, de köszönöm... :-(

Előzmény: k.novotny (63734)
Remete mh. Creative Commons License 2017.04.23 0 1 63751

Egy liter saját fán termett körtével, vagy barackkal beszállok!

Előzmény: K.O. Lompos (63749)
1435mm Creative Commons License 2017.04.23 -1 0 63750

T. Topic lakók!

 

Tegnap a Füstiben álló 303-as gép gőzdómját megbontották, és valaki belemászott a kazánba. Kérdés: Ez mi célból történt? Csak nem a felélesztésén spekulálnak?

Már régebb óta eltűnt a Füstiből a kiállított 342-es gép. Tudja valaki, hogy hol van, és miért került oda?

Hogy halad a 324-es helyreállítása?

 

Az információkat előre is köszönöm.

K.O. Lompos Creative Commons License 2017.04.23 0 1 63749

Ha évente négy Tokaj - Kassa vonatot terveznek, hagynám a francba a tokajiakat.

Rögvest nekiállnák a 009-es, és a 375-ös lábra állításának, abból a kicsit fixen letenném Bfűzfőre...., a 009 elkészülte után már lenne két üzemképes Bivaly, / 009 - 247 / ezekből egyikkel megoldanám a mindenkori kassai vonatot.

 

Azután -, vagy közben -, lehet a 262-est élesztgetni.

Ha ez elkészül a következő 3 évben, viszek a nyilatkozó noszis Főnöknek egy liter házi pálinkát :-)

 

 

Előzmény: fantal (63747)
hkv Creative Commons License 2017.04.22 -1 0 63748

Csak egy megfogalmazódott kérdés van elég nosztalgia személykocsink, ami kiszolgálná a Kassa -Tokaj járatot, a Balatoni járatot amihez a 424,009-es és a 375-ös készülne, illetve az egyéb nosztalgia menetekhez? A Bz sorozatú 2 tg-es kocsik bevetésével lehetne korhű vonat a 375-ös mögé, de úgy tudom azok épp nem szállíthatnak utasokat, de lehet tévedek. 

Előzmény: fantal (63747)
fantal Creative Commons License 2017.04.22 0 0 63747

Volt javaslat arra, hogy csináljanak egy fűtőház múzeumot Tokajban. de ők erősködtek ott kell lennie a gépnek, ahol ki van állítva.

Mivel ez nem volt megvalósítható, ajánlották fel a 262-est nekik . De ezt már én is csak hallottam, ekkor már nem voltam benne az információáramlási folyamatban :)

Előzmény: hkv (63744)
gjovar Creative Commons License 2017.04.22 0 0 63746

  még info: :  40 éve áll  azon a helyen

Előzmény: gjovar (63745)
gjovar Creative Commons License 2017.04.22 0 0 63745

Mai  MOSONVÁRMEGYE  ujságban  olvashatjuk  , a  hegyeshalmi Truman  gözöst megmozditották,  ... és  felujitása  megkezdödik ott  a helyszinen, valamelyik villany nélküli vg-on. .  Ha valaki tud  fényképet rögziteni a rozsdásról / majd  a  megszépültröl ,  jó lenne  megörökiteni. / Ujságból fényképeztem, de az nem jó./

hkv Creative Commons License 2017.04.22 -1 0 63744

Hát az kivitelezhetetlen lett volna. Max úgy, hogy vágánykapcsolata lett volna az állomás vágányaival, de akkor meg zárt hely kellett volna neki, ahol védve van a rongálásoktól, mert ha üzemképes és meg rongálódik, akkor nem tudott volna közlekedni. 

Előzmény: fantal (63743)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!