Ha marad ragaszto, azt kezzel le tudod dorzsolni. ha nagyon makacs, akkor egy kis 95-os benzin (a 98-as nem jo, mert akkor allitani kell a gyujtason :)))
Legegyszerubb, ha hajszaritoval megmelegited. Akkor megolvad kicsit a ragacs, konnyebben lejon. Visszarakhato ketoldalassal, de nem lesz olyan, mint az uj felirat, mert annak az egesz hatat beboritja a ragaszto.
Kinek hogyan tetszik. Én nem azért szedtem le,mert szégyenlem a Suzukit.
Az elöttem szóló elött lekaptam még. Vagyis mielött be linkelte volna a fotót (motorman). Még a szalonban állt (Érd),mikor már elterveztem. Nekem így tetszik és kész. Nincs semmi mögöttes gondolat.
Amúgy a képen látható vég nem a gyári. Azt megkapta a barinő gépe.
Annyiból lehet körülményesebb, hogy mostmár nem csak azért állitanak meg, hogy milyen kocsi az új Swift, hanem a "tudatlanok" azt is megkérdezik, hogy mi is ez?:)
Áve! Ma sikerült lefoglalóznom egy 1.5-ös ezüstmetál 3 ajtós gépet. Mostantól én is vághatom a centit, hogy mikor kerül gyártásba és mennyit kell még várnom rá. Remélem itt is lesz egy kis sietség, mint az 5 ajtós esetében. Szerintetek mit lehet vásárláskor alkudni az árból?
Azon gondolkodom, hogy ha a t.lantos-féle kiváló, mégis baráti áron kapható :)kipufogóvéget teszem föl, akkor olyan lesz, mint az ezeröcsi. Szóval hogy talán valami kis morcosabb véget kellene nézni...