Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2015.07.09 0 0 143955

Köszi az infót !!!

Fater nézte a könyvet,de nem találta benne ....

megnézem én is !

Előzmény: Quattroman (143932)
409 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 143954

 

 Vettél már ettől a cégtől bármit is? Kérjél tőlük bármire árajánlatot (de ülj le előtte!!). Nem véletlen, hogy sehol sem írnak árakat.

Előzmény: Kisa (143951)
cam aro Creative Commons License 2015.07.09 0 0 143953

nincs legjobb modszer. 

modszerek vannak, es azok eredmeny osszegzese. 

 

ismerem a 'meleg pont' jelenseget. . 

de hidd el, (vagy ne :) egy kapillaris csovel biztosabban mondom meg a tomitetlenseg hibat, mint az indikator folyadek. 

(pedig papja voltam par eve ) 

===============================

Előzmény: Kisa (143950)
Kisa Creative Commons License 2015.07.09 0 0 143952

Áh, bocs, valami zavar volt az erőben, most látom nyitott kapukat döngetek...

Előzmény: Kisa (143951)
Kisa Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143951
Kisa Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143950

Előfordul, hogy a motor egyes pontján forralja a vizet, míg látszólag a víz és blokk egésze bőven forráspont alatt van. Lehet ennek oka a rossz keringés, vagy szennyeződés, levegősödés, söntcső dugulás... Ez megtévesztheti.

 

Legjobb az indikátor folyadék, át kell rajta buborékoltatni a hőtőrendszer gázait, gőzeit, és színt vált CO2 jelenlétében. Nagyon régen vettem, most nem tudom hol kapni, de hasonlót használnak akváriumok vizének elemzésére is.

 

Előzmény: cam aro (143949)
cam aro Creative Commons License 2015.07.08 -1 0 143949

ideztem 409-tol, ott a vegen, , " vissza zarod" 

 

ahogy ujbol nyomas ala kerul, mar nem fog forrni. 

viszont elengedte a tagulasi nyomast, az uzemi nyomas az meg adott.

ha ezen felul plusz nyomas keletkezik a kergetes utan, az mar ~csak hf tomites hiba lehet. 

==============

 

 

Előzmény: C20NE (143945)
C20NE Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143948

Nagy az Isten állatkertje és az én fakkomban lyukas volt a kerítés :-)))

Előzmény: 409 (143946)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143947
Előzmény: roka1989 (143940)
409 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143946

Háááát, ne hagyd járni....  :-) De igazad van, nem gondoltam, hogy valaki járó motornál próbálkozik.

Előzmény: C20NE (143942)
C20NE Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143945

Köbüki , nekem ehhez Mézga Aladár kell, hogy lefordítsam :-))))

Előzmény: cam aro (143944)
cam aro Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143944

san !!!!!! leereszted a hűtőrendszerből a nyomást. Visszazárod. ""

 

 

Előzmény: C20NE (143942)
cam aro Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143943

az a folyadek atvagos. 

soxor bezoldul/sargul akkor is ha semmi baja a hf tomitesnek. 

hasonlot hasznalok, de csak a ket kamrat osszekoto kapillaris cso miatt.. 

folyamatos buborek egyertelmu hiba mutato. 

 

Előzmény: roka1989 (143940)
C20NE Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143942

A Fordnál (FYJA) 105 fokon kapcsol a ventillátor alacsony fordulata és azt még télen is eléri dugóban, így ha leengedem a nyomást és hagyom járni pár perc alatt felforr.

Előzmény: 409 (143941)
409 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143941

Melyik autódnak 100°C feletti az üzemi hőmérséklete?

Előzmény: C20NE (143938)
roka1989 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143940

https://www.youtube.com/watch?v=CHp5E7XnbXo

 

Nem tudom magyarul mi a célszerszám neve, de ezzel elvileg meg tudod nézni megy e gáz a hütövízbe.

Előzmény: C20NE (143938)
cam aro Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143939

akkor kell elengedni a nyomast, amikor kikapcsol a venti. 

vagy leallitani, es csak addig varni amig 90-95 fok kozelebe hulik vissza.  

 

de gyanitom annak az 1.7D-nek 100C alatti az uzemije, az nem fog visszaforrni. 

 

 

Előzmény: C20NE (143938)
C20NE Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143938

Engem ez a módszer megszívatott. A nyomást elengedem akkor rögtön elforr a víz és nyomást csinál úgy, hogy nincs hengerfej probléma.

 

-szerintem!-

Előzmény: 409 (143935)
Turzul Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143937

Egyszerre írtunk, csak én lassabb vagyok. Holnap akkor ezzel kezdem.

Előzmény: 409 (143935)
Turzul Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143936

Én is arra gondoltam, kicserélem a hozzáférhető csöveket, slaggal átmosom a hűtő fűtő radiátort, nem tudom érdemes-e a vízpumpát kiszerelni, megnézni, + a ventilátort bekötöm fixre. (termosztát már kilökve) Ja, és teszek rá egy új kiegyenlítő sapkát. Ne legyen igaza Quattroman-nak de nagy esély van az ő tippjére is.

Előzmény: 409 (143934)
409 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143935

Felmelegíted üzemi hőmérsékletre és óvatosan !!!!!! leereszted a hűtőrendszerből a nyomást. Visszazárod. Jól megkergeted az autót úgy 3-4km-t. Megnézed visszakeményedett-e. Ha igen, sanszos, hogy beledolgozik. Ha nem, akkor vagy a csövek járták a végüket, vagy a sapka döglött meg.

Előzmény: Turzul (143933)
409 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143934

20éves autó. Azon akár a normál üzemi nyomáson is szétmehetnek a csövek. Ha a sapka nem nyit ki, akkor pláne.

Előzmény: Quattroman (143931)
Turzul Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143933

Na, ettől tartok a leginkább! Az autó értéke kb 100000ft, lehet sokat mondtam. Hf felújítás, síkolás nyomáspróba az majdnem az autó értéke. Október 10-ig van műszakija, addig kellett volna kibírnia. Bp-en árút terít, nem semmi amit eddig kibírt.

Mintha régebben lett volna szó valami technikáról amivel kimutatható ha belefúj a víztérbe. (lehet rosszul emlékszek)

Előzmény: Quattroman (143931)
Quattroman Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143932

nincs csavarhely és becsavarható vonószem se.

kipattintod a jobb oldali kis díszrácsot a lökhárítóból és ott a kampó....

nem kaptatok hozzá kezelési könyvet?

Előzmény: Hori R1100S (143930)
Quattroman Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143931

tágulási sapkája miatt nem robban a vízcső.

belefúj a víztérbe....

kezdődő hengerfejes

Előzmény: Turzul (143929)
Hori R1100S Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143930

Sziasztok !

 

 

Audi A4 1998 -on hol található az első vonószem csavarhely?

...bár a vonószemet sem találjuk az autóban.

Nemrégen vette édesapám az autőt és jól beégtem,mert nem tudtam megmutatni neki ...

 

Előre is köszi !

Turzul Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143929

Háát, szerintem az lenne a lényeg hogy egy kis nyomás legyen a rendszerben így magasabb lesz a víz forráspontja. Az volt az érdekes, hogy a próba során a vízhőfok mutató stabil 90 fokon állt és a cső pedig keménynek tűnt. Persze ez szubjektív vélemény, nem szeretném félrevezetni a segítőket.

Előzmény: bambi942 (143928)
bambi942 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143928

Valahogy lehet biztosan??nem vagyok szakember.Ne húzd rá teljesen szorosra a sapkát.és akkor el megy a nyomás.és próbáld meg úgy.

Előzmény: Turzul (143927)
Turzul Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143927

Gondoltam rá én is, lehet azt valahogy ellenőrizni?

Előzmény: bambi942 (143926)
bambi942 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 143926

Tágulási tartály zárósapka esetleg?lehet hogy a szelepe nem engedi el a nyomást.

Előzmény: Turzul (143925)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!