ET a felnié, DOT a gumié. ;) DOT-ból kiolvasható a gyártás hete. Pl: DOT1408 = 2008 14. hetében gyártott gumi. A 4-évesnél öregebb gumi elkezd keményedni és kevésbé tapadni, még akkor is ha jó a futófelület. Aszongyák'... :D
Emiatt sajna a jó futó nem elég információ, kell a gyártási dátum is.
Tipusváltás miatt eladóvá vált 4 db-os téligumi szettem 185-ös acélfenire szerelt közepesen kopott Dunlop. Mivel csak a helyet foglalja "ócsó."(leginkább ajánlatokat várok kinek mennyit érne meg) Érdeklődni a mailon lehet.
Beszéltem egy szerelővel, ő azt mondta, hogy a nem ülésfűtéssel szerelt autóknál a huzat rá van ragasztva a szivacsra. Az ülésfűtéseseknél meg lehet hámozni, és ahogy a Passatos cikk írja, ott szokott ez is elszakadni vagy elégni. Ha elszakadt -> go to step 1, forrasztás és öröm, bódottá, ha elégett akkor end; mivel zárlatos a fűtőpárna -> go to bolt if pénztárca full then csere sokpénzért.
Megpróbálom szétkapni. Ha sikerül, bejutok a dróthoz, lefotózom.
Nekem utólag szerelt ülésfűtésem van. Az én ülésem sajna nem olyan mint a Passat ülése. A szivacsra rá van ragasztva a huzat, nem levehető mint a VW-en. Emiatt a fűtőszálat csak ráterítettem az ülésre. Vettem méretpontos üléshuzatot, és azt húztam az ülésre. Így lett nekem is ülésfűtésem. Azt sajna nem tudom mi a helyzet a gyárilag fűtéssel szerelt ülések esetében. Ha az is ragasztott akkor nem lesz egyszerű hozzáférned. Gyakorlatilag meg kell hámoznod a szivacsot. :P
Ácsiii!! Neeem!!!! Tekerd be teljesen ha motoros a tükör. és akkor kívülről benyúlsz kicsit kifeszítve óvatosan a lapot. Ott találsz 2 fület. Azt nyomd össze és akkor fog lejöni a lap. úVagy szakadt a fűtőszál a tükörben, vagy a csati van kicsit szétrohadva. nekem eddig ezek voltak
"Tükörlapot csak simán le kell tépni, legalább is a ráncos verzión" Nem fog az a tükör megrepedni?Próbáltam feszgetni, de még nem ugrott ki a helyéről...De a tükör szépen hajlott.:)
Sièges chauffants - eddig jutottam, de semmi. Lehet, hogy megpróbálom szétszedni otthon az ülést, a kábelezése megvan a servicebox-ról, a bekötése is, ha csak annyi lenne a dolog, mint amit a passatos srác írt, megforrasztom.
Ha ugyanabból a kábelkötegből jön ki, amiből a fékpedál és a kuplug kapcslóihoz menő csataik is, akkor bizti jó. Asszem a link alatti pdf-ben találsz róla képet.
jaja, azt láttam a képről, de a leírásod "motorfüggetlen" dologról szól, ezért gondoltam mellétenni a megjegyzést, hogy a HDI-sek ne verjék a fejüket a falba utána :)
Pár napja én is töltöttem a cicust. Eleinte 2 led világított, az "autó ikonja", és a "villám". :)) Aztán a villám kialudt és csak az autóé világított. De a zöld "full" még nem pipicselt. Azt gondoltam feltöltött, és utána elkezdte regenerálni az akksit, de ezzel még nem végzett addig, amikor lekapcsoltam (mert mennem kellett). Elképzelhető ez vagy más ok miatt nem volt "full"?